Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Στα μέσα του 2016 η ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο του ΟΣΕ


Το αργότερο ως τα μέσα του 2016 το δίκτυο του ΟΣΕ θα έχει ηλεκτροδοτηθεί, σχεδόν στο σύνολό του, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος, στην συνέντευξη τύπου για τα δημόσια έργα.
  
«Οι εργολαβίες ανάταξης της ηλεκτροκίνησης είναι εργολαβίες που θα διαρκέσουν 12 με 18 μήνες που σημαίνει ότι τα κομμάτια που είναι φθαρμένα κύρια στο νότο, γιατί στο βόρειο όπως βρίσκονται υπολειτουργία, δεν έχουμε ούτε φαινόμενα βανδαλισμού ούτε κλοπών και τα λοιπά. Φαινόμενα τέτοια έχουμε στο νότο.
Άρα οι εργολαβίες αυτές πιστεύω ότι θα ολοκληρωθούν προς τα μέσα του ’14 με τέλη του ’14 και προφανώς το χρονοδιάγραμμα για Τιθορέα – Δομοκός είναι τέλη του ’15. Θέλετε μέσα του ’16; Αλλά μέσα του ’16 πιστεύω ότι σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης θα έχουμε καλύψει γύρωστο 80 με 90% που θα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία.
Υπάρχουν κάποιες απολήξεις προς τα σύνορα που δεν έχουν μεγάλο impact άρα εκεί το βλέπω, γύρω στα μέσα του ’16 πιστεύω ότι θα έχουμε ένα πολύ ικανοποιητικό βαθμό ολοκλήρωσης ενός άξονα ηλεκτροκινούμενου και κατά το δυνατό τηλεδιοικούμενο», ανέφερε ο κ. Σταθόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.
Ο Γ.Γ. Μεταφορών εκτίμησε ότι εφέτος οι υπογραφές συμβάσεων της ΕΡΓΟΣΕ θα ξεπεράσουν το 1 δις. ευρώ.
«Αν αθροίσετε δηλαδή Τιθορέα – Δομοκός, τον άξονα της Πάτρας, τις ανατάξεις, το Θριάσιο και διάφορα άλλα, πάμε για μια χρονιά που θα γίνουν υπογραφές συμβάσεως γύρω στο 1 δις.
Πράγμα που έχει τη σημασία του τόσο για την ολοκλήρωση του άξονα, όσο και για την κατάσταση των τεχνικών εταιρειών που ανέλυσε προηγουμένως ο κ. Υπουργός και που όλοι γνωρίζουμε», υπογράμμισε ο κ. Σταθόπουλος.  
Φ. Φωτ.

1 σχόλιο:

  1. Ζήσε Άρη μου να φας Τριφύλλι...Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Το καλό είναι ότι με τα σιδηροδρομικά έργα ο χρόνος κυλάει αργά, όπως με τις τάπες των βαρελιών του ουίσκυ! Και φεύγουν οι δεκαετίες, αλλά τα δίσ είναι πάντα εκεί, περιμένουν τα αρπακτικά και τις ύαινες να τα κατασπαράξουν. Ρεζιλίκια πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή