Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

To τρένο στην Καλαμάτα μπορεί κ πρέπει να επαναλειτουργήσει

Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι υπάρχει σκέψη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Καλαμάτα , με ένα σχέδιο που αρχικά θα προβλέπει  πενθήμερη λειτουργία για το τμήμα του δικτύου Καλαμάτα - ΤΕΙ , στα πρότυπα του Προαστιακού Πάτρας και για την εξυπηρέτηση των χιλιάδων φοιτητών , ο αριθμός των οποίων αναμένεται να αυξηθεί κατακόρυφα με το επερχόμενο νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια.



Η επιτυχία του εγχειρήματος - αν αυτό εγκριθεί - θα μπορεί να οδηγήσει αργότερα και σε άλλες επεκτάσεις που οι κάτοικοι δείχνουν να επιθυμούν μετά την επιτυχία που σημείωσαν τα εκδρομικά τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η τοπική κοινωνία θα πρέπει να εργαστεί μαζί με όσους προωθούν το εγχείρημα προκειμένου να γίνει πραγματικότητα η επαναλειτουργία του δικτύου που σίγουρα δεν θέλουν άλλα συμφέροντα.
Ωστόσο αποδεδειγμένα η επαναλειτουργία σε αυτά τα πλαίσια μπορεί να είναι κερδοφόρα και βιώσιμη αφού το κόστος είναι ελάχιστο .

Το μόνο που θα χρειαστεί θα είναι μια επιδιόρθωση στα ΑΣΙΔ στις 3 διαβάσεις και η δρομολόγηση των συρμών σε ώρες που θα εξυπηρετούν πραγματικά τους χιλιάδες  φοιτητές .

Ας ελπίσουμε η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να προχωρήσει στην υλοποίηση της σκέψης αυτής .
Άλλωστε το εγχείρημα του Προαστιακού Πάτρας (που κινδυνεύει να αυτοκτονήσει απο την τεράστια επιτυχία που σημειώνει -  λόγο του μεγάλου αριθμού επιβατών που δεν χωρούν στα λεωφορεία των ανταποκρίσεων ! ) δείχνει τον δρόμο .

Δείχνει τον δρόμο κ στους τοπικούς άρχοντες των πόλεων της περιφέρειας για τον ρόλο του σιδηρόδρομου στην ποιοτική μεταφορά και στην ανάπτυξη των περιοχών που διέρχεται το τρένο .Θα μπορούσαν να παρακολουθήσουν τι γίνεται σε γειτονικές χώρες όπου η τοπική προαστιακή συγκοινωνία αποτελεί πρότυπο στις σιδηροδρομικές μεταφορές .

Οι γραμμές δεν κατασκευάστηκαν κοστίζοντας δεκάδες εκατομύρια ευρώ για να εγκαταλειφθούν και να γίνουν ποδηλατοδρόμοι ......

Το στέκι της έλξης στηρίζει το εγχείρημα και θα επανέλθει ξανά για το θέμα .

1 σχόλιο:

  1. Απο αυτά και μόνο μπορεί κανείς να καταλάβει την εμπάθεια των τότε διαδοχικά και τώρα μαζί, Kυβερνώντων. Η Πελοπόννησος έκελεισε κατ' απαίτηση εργολάβων και αντιπάλων μεταφορέων (όπου μας θεωρούσαν ανταγωνιστικούς δηλ. Πάτρα-Πύργος, τοπ. Μεσσηνίας και Κόρινθος-Ναύπλιο), αλλά και για να αποδείξουμε στην Τρόικα πως ματώνουμε ως κράτος.
    Ο σιδηρόδρομος και οι σιδηροδρομικοί στοχοποιήθηκαν και λοιδωρήθηκαν ανηλεώς από τα Μεγάλα και Παραλιακά κανάλια. Κατηγορηθήκαμε ως προνομιούχοι υψηλόμισθοι και πως εξ αιτίας μας και αν δεν κλείναμε σύντομα τουλάχιστον το μισό δίκτυο, δεν θα πληρώνονταν μισθοί και συντάξεις, θα έκλειναν Νοσοκομεία και Πανεπιστήμια και άλλα δακρύβρεκτα. Η Πελοπόννησος έκλεισε, τα δρομολόγια στην περιφέρεια μειώθηκαν, η Φλώρινα ανεστάλη επί μακρόν, αλλά και Νοσοκομεία και Πανεπιστήμια ετοιμάζονται για λουκέτο δια της συγχωνεύσεως. Και οι μισθοί και οι συντάξεις έγιναν "φιλοδώρημα". Μήπως φταίει η επαναλειτουργία της Φλώρινας και τα εκδρομικά τραίνα της Πελοποννήσου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή