Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Απολογισμός έργου για το 2014 απο την ΔΙΠΕΦ-ΟΣΕ

Είναι γνωστό ότι όταν το στέκι της έλξης βρίσκει ενδιαφέροντα θέματα τα δημοσιεύει για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών.Για πρώτη φορά λοιπόν βρήκαμε έγγραφο  μιας Διεύθυνσης που αναφέρεται στον απολογισμό του έργου της Διεύθυνσης για το 2014.
Θεωρούμε πως ο απολογισμός κάθε υπηρεσιακής μονάδας αποτελεί σημαντικό συστατικό στα πλαίσια της αναγκαίας λογοδοσίας και της βελτίωσης του παραγωγικού έργου, θα έπρεπε δε να γίνεται από κάθε υπηρεσιακή μονάδα του ΟΣΕ και των άλλων εταιριών.Δημοσιεύουμε τον απολογισμό και θα
είμαστε ικανοποιημένοι να βρεθούμε στην ευχάριστη θέση δημοσίευσης και άλλων αν υπάρχουν. Θα το ψάξουμε.Διαβάζουμε >

Κύριε Πρόεδρε,


Σας παρουσιάζουμε τον απολογισμό του έργου έτους 2014 της Διεύθυνσης Προμηθειών και Εφοδιασμού(ΔΙΠΕΦ), το οποίο πραγματοποιήθηκε παρά τη μείωση του προσωπικού λόγω συνταξιοδοτήσεων και με την γνωστή γενική περιοριστική πολιτική. Αναγνωρίζουμε βέβαια την αρωγή σας παρά το ασφυκτικό  πλαίσιο και τη συμβολή σας  στις προσπάθειες που καταβάλλαμε,  για την επίτευξη του αναφερόμενου έργου.
Βασικοί κανόνες που τηρήθηκαν ευλαβικά ήταν η διαφάνεια, η δημοσιότητα για τη  μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στους διαγωνισμούς , ο ανταγωνισμός  και η στοχευμένη διαπραγμάτευση για τη διασφάλιση των συμφερόντων του οργανισμού και η επίτευξη του δυνατόν καλύτερου οικονομικού αποτελέσματος. Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζει η απόλυτα διαφανής και απαλλαγμένη από δουλείες του παρελθόντος εκποίηση του άχρηστου υλικού που άρχισε ξανά προ τετραετίας και συνεχίστηκε, με σημαντικά οικονομικά, περιβαλλοντικά και άλλα οφέλη.
Τα αποτελέσματα που παρουσιάζουμε επετεύχθησαν με την συμμετοχή και άοκνη προσπάθεια όλων των εργαζομένων της Διεύθυνσης και των στελεχών της, με συλλογική δουλειά και βελτίωση της παραγωγικότητας παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, με στόχο και όραμα τον ανοιχτό δημόσιο σιδηρόδρομο.

Το Τμήμα Κωδικοποίησης και Σχεδιασμού Προμηθειών (ΤΚΩΣΠ) κατά την διάρκεια του 2014 συνέταξε συνολικά 59 τεύχη διακηρύξεων.
Τα συνολικά 59 τεύχη των διακηρύξεων αφορούσαν :
Δέκα οκτώ(18) την προμήθεια υλικών, εκ των οποίων τα 5 επαναληπτικούς διαγωνισμούς, συνολικής προϋπολογισθείσης αξίας 2.607.251 €.
Είκοσι επτά(27) την  παροχή υπηρεσιών, εκ των οποίων τα 5 επαναληπτικούς διαγωνισμούς, συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας 8.135.600 €.
Δέκα τέσσερις(14) εκποιήσεις αχρήστου υλικού, εκ των οποίων τα 5 επαναληπτικούς, συνολικής προϋπολογισθείσης αξίας 5.816.169 €.

Εκτός των ανωτέρω το ΤΚΩΣΠ διεκπεραίωσε εντός του 2014 τα παρακάτω:

Έκδοση κωδικών σε 1000 περίπου δελτία αναγνώρισης υλικών με ταυτόχρονη καταχώρηση τους στα συστήματα ΧΟΔ και SAP.
Σύνταξη 100 περίπου τεχνικών προδιαγραφών για αντίστοιχα υλικά-ανταλλακτικά.
Έλεγχος 46 αιτήσεων 474Α και προετοιμασία τεχνικών προδιαγραφών για την διενέργεια αντίστοιχων διαγωνισμών.
Υποστήριξη στην ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε σε θέματα έκδοσης κωδικών, σύνταξης και ελέγχου τεχνικών προδιαγραφών με αντίστοιχη καταχώρηση στο σύστημα ΧΟΔ.     
   
Από το Τμήμα Διαγωνισμών και Συμβάσεων (TΔΙΣΥ)

Το έτος 2014 ολοκληρώθηκαν  πενήντα ένας(51) ανοικτοί διαγωνισμοί, πενήντα(50) πρόχειροι και επτά(7) απ΄ ευθείας αναθέσεις.

  Από τους ανοικτούς διαγωνισμούς:  
α. Δέκα τρείς(13) αφορούσαν προμήθεια υλικών, συνολικής προϋπολογισμένης αξίας 1.246.623  € και προέκυψαν δέκα επτά(17) συμβάσεις  προϋπολογισμένης αξίας 1.034.589  €  και συμβατικής 954.959  €. 
β. Είκοσι έξι(26) αφορούσαν παροχή υπηρεσιών προϋπολογισμένης αξίας 2.779.687  € και  προέκυψαν δέκα εννέα(19) συμβάσεις  προϋπολογισμένης αξίας 2.701.127  €  και συμβατικής 1.582.514 €.  
γ. Έντεκα(11) ήταν πλειοδοτικοί και αφορούσαν Εκποίηση Αχρήστου Σιδηροδρομικού Υλικού  προϋπολογισμένης αξίας 3.318.966  € και  προέκυψαν οκώ(8) συμβάσεις  προϋπολογισμένης αξίας 3.318.966  €  και συμβατικής 4.663.211  €  

Το έτος 2014 ολοκληρώθηκε από το Τ/ΔΙΣΥ η διαδικασία πενήντα(50) προχείρων διαγωνισμών .
  Από τους πρόχειρους διαγωνισμούς : 

α. Εικοσιένα(21) αφορούσαν προμήθεια υλικών, συνολικής προϋπολογισμένης αξίας 136.761  € και   προέκυψαν είκοσι πέντε(25) συμβάσεις  προϋπολογισμένης αξίας 115.284 € και συμβατικής 101.640  €.  
β. Είκοσι εννέα(29) αφορούσαν παροχή υπηρεσιών, προϋπολογισμένης αξίας 495.775  € και προέκυψαν είκοσι εννέα(29) συμβάσεις  προϋπολογισμένης αξίας 428.833 € και συμβατικής 398.874  €.
    Επίσης πραγματοποιήθηκαν λόγω του  κατεπείγοντος  και της  προστασίας  του δημοσίου συμφέροντος επτά(7) απ΄ ευθείας αναθέσεις προϋπολογισμένης και     συμβατικής αξίας 275.743  €.

Στα πλαίσια εφαρμογής των αποφάσεων για διενέργεια διαπραγμάτευσης για την βελτίωση της επιτευχθείσας με τη διαγωνιστική διαδικασία τελικής τιμής, σε 13 συνολικά διαγωνισμούς  η ΔΙΠΕΦ δια του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης, στελεχών της ΥΑΠ και του Τ/ΔΙΣΥ διαπραγματεύθηκε το αποτέλεσμα  και  πέτυχε συνολικά όφελος για τον ΟΣΕ  #303.165,00#  €,  δωρεάν παροχή 12 ανθρωποημερών  ,  και αύξηση της παροχής των δωρεάν δημοσιεύσεων σε όλα τα έντυπα από 5% σε 10%. 
                                           


Το Τμήμα Παρακολούθησης Συμβάσεων παρακολούθησε την ορθή εφαρμογή των συμβάσεων που προέκυψαν από ανοιχτούς και πρόχειρους διαγωνισμούς και εξέδωσε εντολές τμηματικών η ολικών πληρωμών για εκατόν δέκα(110) συμβάσεις προμήθειας υλικών η υπηρεσιών συμβατικού αντικειμένου-για όλη τη διάρκειά τους που ενίοτε εξελίσσεται και πέραν του 2014-ύψους 15.154.099 €. Επίσης εντός του 2014 ολοκληρώθηκε η παρακολούθηση πενήντα δύο(52) συμβάσεων προμήθειας υλικών ή υπηρεσιών και έξι(6) συμβάσεων εκποίησης αχρήστου υλικού.

Από την Υπηρεσία Αποθηκών και τις αποθήκες ΚΑΥΛ και ΑΥΘ:
Διενεργήθηκε απογραφή, από ορισθείσες επιτροπές, των αποθεμάτων   πετρελαίου κίνησης των Αποθηκών Καλαμάτας, Βόλου , Εργοστασίου Πειραιώς , Έδεσσας, Σ.Στ. Ειδομένης , Σ.Στ. Δικαίων  και ολοκληρώθηκε η διαδικασία ορθής απεικόνισης των αποθεμάτων στο σύστημα SAP.
Έγινε αξιολόγηση και απογραφή από τις πρωτοβάθμιες επιτροπές απογραφών της ΚΑΥΛ και ΑΥΘ,  των αποθεμάτων υλικών που βρίσκονται στους φυσικούς χώρους της ΚΑΥΛ και ΑΥΘ, καθώς και των εναπομεινάντων υλικών στις Αποθήκες Τρίπολης και  Πάτρας, τα οποία κρίθηκαν οριστικώς προς εκποίηση η καταστροφή, από Δευτεροβάθμια Επιτροπή .
Βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης η καταγραφή, αποξήλωση και μεταφορά στη ΚΑΥΛ, των εναπομεινάντων παγίων στοιχείων του Αμαξοστασίου Αγίων Αναργύρων προκειμένου αυτά να διανεμηθούν στις Υπηρεσίες βάσει των αναγκών τους. Συντονιστής των παραπάνω ενεργειών ορίσθηκε ο Προϊστάμενος της ΚΑΥΛ.
Πραγματοποιήθηκε, λόγω κατάργησης και εκκένωσης των Αποθηκών, Έδεσσας,  Δράμας και Αλεξανδρούπολης, η απογραφή  των υλικών,  και μεταφορά αυτών στην Αποθήκη Υλικών της Θεσσαλονίκης. 
Ολοκληρώθηκε η φυσική ετήσια απογραφή για το έτος 2014, 9.063 κωδικών υλικών που ανήκουν στον ΟΣΕ και κωδικών που ανήκουν στην Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. A.E.
Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. A.E καταχώρηση πλήθους κωδικών αριθμών υλικών, 63 αντίστοιχων Συμβάσεων στο Σύστημα SAP. Επίσης έγινε  Διαχείριση των υλικών που ανήκουν στην Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.  A.E, από το προσωπικό της ΚΑΥΛ, για το έτος 2014 και συνεχίζει μέχρι σήμερα.
Εκδοθήκαν δε από το Σύστημα SAP έντυπα <<στερητικών υλικών>> για 6.300 κωδικούς, ανταποκρινόμενοι σε αιτήματα Υπηρεσιών της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. A.E.

                Εκποιήσεις 
Το έτος 2014 υπεγράφησαν δώδεκα (12) συμβάσεις εκποίησης αχρήστου υλικού συνολικής συμβατικής αξίας περίπου 5.101.614 € άνευ ΦΠΑ.
Επίσης το έτος 2014 έγιναν δύο ακόμα διαγωνισμοί για εκποίηση αχρήστου υλικού συνολικής αξίας 613.185 € περίπου άνευ ΦΠΑ των οποίων  οι διαγωνιστικές διαδικασίες ολοκληρώθηκαν και για τον ένα υπεγράφη σύμβαση τον Ιανουάριο του έτους 2015. Η σύμβαση για τον άλλο διαγωνισμό θα υπογραφεί το Φεβρουάριο. 
Από τις εν εξελίξει συμβάσεις εκποιούμενων αχρήστων υλικών το έτος 2014 τα εισπραχθέντα  έσοδα ανήλθαν στο ποσό των 1.736.512,85 €.

● Η Διεύθυνση προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις των ISO-9001 και 14001. Παρουσιάζουμε τους ετήσιους δείκτες προόδου που θα αποτελέσουν τη βάση και σημαντικό εργαλείο για την συνεχή παρακολούθηση για παραπέρα βελτίωση και αύξηση της παραγωγικότητας.

                           ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟYΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7 
                         ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ της ΚΔ Δ-09
                                    ΑΠΟ 01.01.2014 ΕΩΣ 31.12.2014





● Το έτος 2015 θα συνεχιστούν και εντατικοποιηθούν οι προσπάθειες για την ποιοτική και ποσοτική βελτίωση του παραγόμενου έργου, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή του νέου θεσμικού πλαισίου για τις προμήθειες-συμβάσεις του Δημόσιου Τομέα(Ν.4281/2014) και την προσαρμογή στις νέες συνθήκες που υπαγορεύονται από την λειτουργία και εφαρμογή ήδη του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων(ΚΗΜΔΗΣ) και του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων(ΕΣΗΔΗΣ) από 1/10/2015. Επίσης θα συνεχιστεί το πρόγραμμα εκποιήσεων αχρήστου υλικού με προσδοκώμενα έσοδα 2.800.000€ περίπου

Ο Προϊστάμενος ΔΙΠΕΦ
   Αλέξανδρος Βλαχογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου