Μετά την συνάντηση της ΠΟΣ με τον κ. Αγιάσογλου, το στέκι της έλξης προσπαθεί να εξηγήσει τι σημαίνει ο όρος της διττής εκπαίδευσης που εισάγει και θέλει να προχωρήσει η ΕΕΣΣΤΥ .
Στο τελικό στάδιο υπογραφής ΚΥΑ είναι η έναρξη λειτουργιάς σχολής σε σιδηροδρομικό αντικείμενο με την αιγίδα της ΕΕΣΣΤΥ . Στόχος είναι μετά από 2,5 - 3 χρόνια να υπάρχουν τεχνίτες σε συγκεκριμένες ειδικότητες με κατάρτιση έτσι ώστε να μπορούν να δουλέψουν σε σιδηροδρομικές εταιρίες . Το μοντέλο που δημιουργήθηκε δεν είναι άλλο από αυτό που εφαρμόστηκε και σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε συνεργασία με το Υπ. Τουρισμού . Συγκεκριμένα
σε συνεργασία ο ΟΑΕΔ , το Υπ. Παιδείας , το Υπ. Τουρισμού και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις , καθώς και το Ελληνο - Γερμανικό επιμελητήριο δημιούργησαν σχόλες με πρακτική και θεωρητική εκπαίδευση (3 χρονης φοίτησης ) που στόχο έχουν την Ευρωπαϊκή και Ελληνική πιστοποίηση σε ειδικότητες τουριστικών επαγγελμάτων .
Στην περίπτωση της ΕΕΣΣΤΥ και του σιδηροδρόμου ,τα συμβαλλόμενα μέρη είναι το Υπ. Μεταφορών ( αντί του Τουρισμού ) και η ΕΕΣΣΤΥ (αντί ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ) .Μάλιστα ο χώρος ο όποιος θα γίνεται η εκπαίδευση θα είναι το Κ.Ε.Κ. στο Ρέντη .Με το ίδιο όμως τρόπο θα βγαίνουν στην αγορά τεχνίτες με πιστοποίηση σε σιδηροδρομικό αντικείμενο .
Με λίγα λόγια η ΕΕΣΣΤΥ εκπαιδεύει τεχνίτες όχι για την ΕΕΣΣΤΥ αλλά για την αγορά ,που όμως με τις σημερινές συνθήκες έχει το μονοπώλιο .Δεν ξέρουμε όμως αν αυτό ισχύει και μετά από 3 χρόνια που θα χουν βγει οι πρώτοι τεχνίτες και βέβαια ούτε πιο θα είναι το τοπίο των εταιριών .Ακριβώς η τεχνογνωσία φεύγει από το παράθυρο και μάλιστα η ίδια η ΕΕΣΣΤΥ το κάνει .
Στην συνάντηση που είχε η ΠΟΣ με το κ. Αγιάσογλου , ο Δ/νων της ΕΕΣΣΤΥ τόνισε ότι το ίδιο μοντέλο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στις δυο άλλες εταιρίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ ΟΣΕ αφού πλέον ο κορμός και η μεθοδολογία είναι ίδια και μάλιστα από την στιγμή που το ΚΕΚ γίνεται σχολή σε συνεργασία με τον ΟΑΕΔ , με ακριβώς τον ίδιο στόχο την εκπαίδευση και πιστοποίηση ειδικοτήτων που θα τροφοδοτούν την αγορά .
Κάποιοι θέλουν λοιπόν να βγάζουν νέους μηχανοδηγούς οι οποίοι θα περιμένουν τις νέες εταιρείες να τους αξιοποιήσουν.
Ο νοών νοείτο....
Το στέκι της έλξης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου