Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

European Rail Traffic Management System (ERTMS) - Τι αλλάζει


Το ERTMS είναι μια πρωτοβουλία που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση για να διευκολυνθεί η διασυνοριακή διαλειτουργικότητα με την ανάπτυξη ενός μοναδικού Ευρωπαϊκού προτύπου σηματοδότησης των τραίνων. Στα βίντεο που ακολουθούν φαίνεται η διασυνοριακή μεταφορά σήμερα στα σύνορα Γαλλίας-Ελβετίας. Φτάνοντας ένας συρμός στα σύνορα θα πρέπει να αλλάξει τη Γαλλική μηχανή και μηχανοδηγό
με την αντίστοιχη Ελβετική. Κάθε χώρα έχει τα δικά της συστήματα σηματοδότησης. 


Με το νέο σύστημα ERTMS αυτό θα αλλάξει.
Τα δύο κύρια υποσυστήματα του ERTMS είναι το ETCS που αφορά τη σηματοδότηση, και το GSM-R  που αποτελεί ένα πρότυπο ασύρματης σιδηροδρομικής επικοινωνίας.


Το ETCS (European Train Control System) ένα πρότυπο σηματοδότησης που εγγυάται την ασφάλεια ακόμη και στην περίπτωση ανθρώπινου λάθους, το οποίο σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει μια σειρά από παλιότερα ασύμβατα μεταξύ τους πρότυπα. Με το σύστημα αυτό απαλλασσόμαστε από την ανάγκη χρήσης της παλιάς σηματοδότησης με τα φωτοσήματα, που σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων είναι σχεδόν αδύνατο να τα δει το ανθρώπινο μάτι και να αντιδράσει σε εύλογο χρονικό διάστημα. Η ανάγκη για το ETCS προέκυψε από την Ευρωπαϊκή Οδηγία 96/48 που αναφέρεται στη διαλειτουργικότητα σε τραίνα υψηλών ταχυτήτων, ενώ με την οδηγία 2001/16 επεκτάθηκε και στα συμβατικά τραίνα. Έτσι αποτελεί πλέον μια τεχνική προδιαγραφή που σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι υποχρεωμένα τα κράτη μέλη να υιοθετήσουν.Το ίδιο πρότυπο ακολούθησαν και αρκετές χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικά τους τραίνα υψηλών ταχυτήτων. Η εφαρμογή του προδιαγράφεται για τέσσερα διαφορετικά επίπεδα: 
Επίπεδο 0: Το συμβατό τροχαίο υλικό με το ETCS  επικοινωνεί με παλιότερο εξοπλισμό σηματοδότησης μη συμβατό με το ETCS.
Επίπεδο 1: To ETCS  εγκαθίσταται και στο τροχαίο υλικό και σε εγκαταστάσεις σηματοδότησης δίπλα στη σιδηροδρομική γραμμή από όπου επιτυγχάνεται επικοινωνία μεταξύ γραμμής και τραίνου.
Επίπεδο 2: Όπως στο επίπεδο 1 αλλά η επικοινωνία γίνεται ασύρματα μέσω του συστήματος GSM-R
Επίπεδο 3: ;Όπως στο επίπεδο 2 αλλά πλέον η θέση του συρμού και η ακεραιότητα της σύνθεσης δεν θα βασίζεται πλέον σε κυκλώματα γραμμής ούτε σε μετρητές αξόνων. 

Το GSM-R (Global System for Mobile Communications – Railway) είναι ένα διεθνές πρότυπο ασύρματης σιδηροδρομικής επικοινωνίας μεταξύ των τραίνων και των Κέντρων Ελέγχου Κυκλοφορίας εγγυημένης για ταχύτητες μέχρι και 500 χιλ/ώρα χωρίς απώλεια δεδομένων. 

Ακολουθεί ένα εισαγωγικό βίντεο της αγγλικής NetworkRail: 

ΔΕΙΤΟ ΕΔΩ


Τέλος σε αυτή τη διεύθυνση θα βρείτε την παρουσίαση των εφαρμογών Atlas 400 και 500 ανάλογα με την πυκνότητα της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.




Με το σύστημα ERTMS θα μειωθεί σημαντικά το κόστος συντήρησής της υποδομής σηματοδότησης, ενώ στο επίπεδο της ασύρματης εφαρμογής του θα αποφευχθεί μονομιάς και η μάστιγα των βανδαλισμών της καλωδίωσης με στόχο την κλοπή καλωδίων

Ευχαριστούμε τον φίλο μας μηχανικό Τάσο Κολίτση για την αποστολή του θέματος! 
Ο Τάσος έχει δημιουργήσει και το blog http://mixanikosose.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου