Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Greek story ....Το 2017 η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου!

Πριν από μερικά χρόνια, υπουργοί Μεταφορών και διευθύνοντες σύμβουλοι της ΕΡΓΟΣΕ υποστήριζαν ότι ο βασικός άξονας της ΠΑΘΕΠ θα ολοκληρωθεί, με διπλή γραμμή και με σηματοδότηση - ηλεκτροκίνηση, το 2014.

Το 2014 έγινε 2015, το 2015 έγινε 2016 και σήμερα, δια στόματος του νέου διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, Κώστα Σπηλιόπουλου πάει για το 2017.

Του Φώτη Φωτεινού - metaforespress.gr
Όπως ανέφερε ο κ. Σπηλιόπουλος, στη διημερίδα του ΤΕΕ “Έργα Μεταφορικών Υποδομών ως Μοχλός Ανάπτυξης”, με την ολοκλήρωση του δικτύου η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξάγεται σε 3,5 ώρες και Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες.
Συνολικά, ο προϋπολογισμός για τα έργα της περιόδου 2000 – 2017 ανέρχεται στα 6,2 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 1 δισ. προέρχεται από την ΕΤΕΠ.
Από το 2009 έχουν ολοκληρωθεί τα τμήματα ΣΚΑ – Τιθορέα και Δομοκός – Θεσσαλονίκη (απαιτείται ανάταξη της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης), ενώ εργασίες διεξάγονται στο τμήμα Τιθορέα – Δομοκός με τις μεγάλες σήραγγες.
Αντίστοιχα, στην επέκταση έως την Πάτρα, το τμήμα Κιάτο – Διακοπτό – Ροδοδάφνη θα ολοκληρωθεί έως το 2016 και το Ροδοδάφνη – Πάτρα έως το 2017.
Στα σύνορα, η γραμμή Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας θα υλοποιηθεί πλήρως το 2017 και το 2016 το τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
“Έως το τέλος καλοκαιριού θα έχουμε υπογράψει 3 συμβάσεις, ύψους 1 δισ. Ευρώ”, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σπηλιόπουλος, υπερθεματίζοντας το γεγονός ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το θέμα των δολιοφθορών στο δίκτυο του ΟΣΕ.

1 σχόλιο:

  1. Με την ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ και ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ στην Β.ΕΛΛΑΔΑ έχουν σκοπό να κάνουν κάτι; ;Eχουν ρημάξει τα πάντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή