Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ:To οριστικό deal με HP ακόμη εκκρεμεί

Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλος, από το βήμα εκδήλωσης του ΣΕΒ και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, εξέφρασε τον προβληματισμό του για τα εμπόδια που υπάρχουν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας.

Τις εξαντλητικές διαπραγματεύσεις για την υπογραφή της μεταξύ τους συμφωνίας συνεχίζουν HP και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς, σχεδόν οκτώ μήνες μετά την
πανηγυρική ανακοίνωση των σχεδίων συνεργασίας αυτή ακόμη δεν έχει πάρει την μορφή οριστικής συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών και δεν έχει ξεκινήσει, φυσικά, να υλοποιείται.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ζηλιασκόπουλος,από το βήμα εκδήλωσης του ΣΕΒ και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics για το ρόλο των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και την επιχειρηματικότητα, εξέφρασε τον προβληματισμό του για τα εμπόδια που υπάρχουν στην ολοκλήρωση της συμφωνίας.
«Κάποιοι από τους πελάτες που κοιτάμε όπως π.χ. η HP είναι πολύ απαιτητικοί πελάτες. Πρέπει να τηρείς προϋποθέσεις που δεν είμαι σίγουρος ότι τις έχουμε τώρα και θα πρέπει να αναβαθμιστούμε. Έχουν απαιτήσεις για τον τρόπο που θα διαχειριστείς και θα μεταφέρεις το φορτίο» σημείωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος ο οποίος δεν παρέλειψε όμως να σημειώσει ότι η επιτυχής έκβαση της προσπάθειας που καταβάλλεται με την HP θα ανοίξει το δρόμο καθιστώντας πολύ πιο εύκολες αντίστοιχες κινήσεις στο μέλλον.
O διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οποίος είναι παράλληλα και πρόεδρος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics, σημείωσε ότι η υπογραφή της συμφωνίας συναντά δυσκολίες καθώς οι πολυεθνικές εταιρείες είναι ιδιαίτερα απαιτητικές. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι το αρχικό κείμενο της συμφωνίας ξεκίνησε από τις 86 σελίδες και ήδη, με τις συνεχείς προσθήκες, έχει φτάσει στις 125 σελίδες, χωρίς ακόμη να έχει ολοκληρωθεί.
Ο ίδιος απέδωσε τις δυσκολίες αυτές τόσο στον τρόπο που λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία δεν έχει την ευελιξία μιας ιδιωτικής εταιρείας, αλλά και στα προβλήματα που εντοπίζονται σε σχέση με την διέλευση των φορτίων από μια σειρά ευρωπαϊκές χώρες.
Από την πλευρά του Ο Τάσος Βαβμακίδης, εμπορικός διευθυντής της PCT, θυγατρικής εταιρείας της Cosco, η οποία έχει υπογράψει το δικό της κομμάτι συμφωνίας με την HP, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι τα προβλήματα θα επιλυθούν. «Η σύνδεση του τρένου με το ευρωπαϊκό δίκτυο είναι ένα θέμα. Έχουμε μια αισιοδοξία. Για να φτάσεις στο τέλος πρέπει να ξεκινήσεις. Ευελπιστούμε ότι το τρένο θα παίξει το ρόλο που πρέπει. Να ανοίξουμε το δρόμο για τα φορτία που πρέπει να πάνε πιο γρήγορα στον προορισμό τους» σημείωσε, τονίζοντας παράλληλα ότι η αξία των φορτίων για τα οποία γίνεται λόγος είναι ιδιαίτερα υψηλή.

PCT: να εκμεταλλευτούμε τη συγκυρία

Περιγράφοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του λιμανιού του Πειραιά ο κ. Βαμβακίδης σημείωσε ότι αυτά εντοπίζονται σε ανταγωνιστικότερους ναύλους και γρηγορότερους χρόνους. Ακόμη ως πλεονεκτήματα του λιμανιού που αποτελεί πύλη από και προς την Ανατολή το στέλεχος της PCT ανέφερε:
-τη στρατηγική γεωγραφική θέση
-την ασφάλεια που παρέχει σχεδόν σε όλες τις καιρικές συνθήκες
-το μεγάλο φυσικό βάθος
-τις γρήγορες μεταφορτωτικές δραστηριότητες που επιτρέπουν οι προβλήτες

O κ. Βαμβακίδης σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά πολύ μεγάλη δυναμική τονίζοντας ότι υπάρχουν συμφωνίες που έχουν υπογραφεί αλλά δεν μπορούν να ανακοινωθούν γιατί υπάρχουν όροι εμπιστευτικότητας. Παράλληλα τόνισε ότι στα σχέδια της PCT είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του λιμανιού ώστε αυτό να διαχειρίζεται μεγαλύτερους φόρτους ενώ υποστήριξε ότι οι όποιες κινήσεις πρέπει να γίνουν άμεσα, ώστε η Ελλάδα να εκμεταλλευτεί την ευνοϊκή συγκυρία, τώρα που το ακριβό πετρέλαιο καθιστά λιγότερο ελκυστικές τις μετακινήσεις προϊόντων μέσω των λιμανιών της Βόρειας Ευρώπης.

Δίκτυο συνεργασίας 26 επιχειρήσεων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης του ΣΕΒ και της Ελληνικής Εταιρείας Logistics ανακοινώθηκε ακόμη ότι προχωρά η πρωτοβουλία συνεργασίας του ΣΕΒ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που προχωρούν στην υλοποίηση του δικτύου logistics για την σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Η συνεργασία των δύο πλευρών για το «Δίκτυο αποτελεί μια αναπτυξιακή σύμπραξη 26 βιομηχανικών, εμπορικών επιχειρήσεων, 3PL επιχειρήσεων και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κύριο στόχο έχει την μείωση του κόστους για τις επιχειρήσεις αλλά και την πρόσβαση σε νέες αγορές.
Στην Αθήνα θα εξυπηρετούνται το Ικόνιο και το Θριάσιο, ενώ στη Θεσσαλονίκη ο Κεντρικός Σταθμός της Θεσσαλονίκης και η Σίνδος. Συμπληρωματικά θα δίνεται η δυνατότητα door-to-door εξυπηρέτησης σε κοντινές περιοχές εφόσον υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον. Αρχικά, θα γίνονται 5 δρομολόγια την εβδομάδα, ενώ υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς container όλων των κατηγοριών (45', 40' και 20'). Οι πελάτες του Δικτύου Logistics έχουν κατηγοριοποιηθεί σε 4 ομάδες, ανάλογα με τον όγκο και την τακτικότητα του διακινούμενου φορτίου για τις οποίες ισχύει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική.
Σύμφωνα με τις σχετικές αναλύσεις, το εκτιμώμενο μέσο όφελος για τους τακτικούς χρήστες της υπηρεσίας μπορεί να ξεπεράσει το 10% και μπορεί να αυξηθεί ακόμα περισσότερο για τους συμμετέχοντες σε περίπτωση ευρύτερων συνεργιών μεταξύ των επιχειρήσεων αλλά και διεύρυνσης του Δικτύου.
Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν ήδη στις συνέργιες του Δικτύου Logistics είναι οι εξής: ΑΒ Βασιλόπουλος AE, Barilla Hellas AE, Beiersdorf Hellas AE, ΒΙΕΞΑΛ AE, Cargo Group Logistics ΕΠΕ, Coral AE, DHL Express Ελλάς Α.Ε., Διακίνησις AE, Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Πεζών Ηρακλείου Κρήτης, GlaxoSmithKline ΑΕΒΕ, Goldair Cargo ΑΕ, Herbalife International Greece, Inter IKEA Systems BV, Procter & Gamble Hellas ΕΠΕ, Sanofi-Αventis AEBE, Shelman Ελληνοελβετική Βιομηχανία Ξύλου ΑΕ, Kuehne-Nagel AE, ΜΑΒΕ AEBE, Masterlink ΑΕ, Medfrigo SA, Metron Logistics AE, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, Sarmed Hellenic Warehouses S.A., Schenker AE, ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, Τσιρίκος Γρηγόριος ΙΜΕ ΕΠΕ. Το δίκτυο είναι ανοιχτό για όλες τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις.

Στο 10% - 12% η συνεισφορά των logistics στο ΑΕΠ

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Κωστής Χατζηδάκης χαιρετίζοντας το δίκτυο σημείωσε ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία που θεσμοθετεί το πρώτο στη χώρα μας Ελληνικό Δίκτυο logistics με μετρήσιμο αναπτυξιακό όφελος για την ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα.
Από την πλευρά του ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ΣΕΒ, Χάρης Κυριαζής, σημείωσε ότι, ο τομέας των Logistics αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, καθώς η συνεισφορά του στο ΑΕΠυπολογίζεται σε 10-12%.
Τέλος, ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρίας Logistics, Σωτήρης Τριχάς, σημείωσε ότι τα logistics άργησαν να ενταχθούν στα πλάνα τα εθνικής οικονομίας, ενώ σημείωσε ότι αν αυτό είχε γίνει νωρίτερα σήμερα η χώρα μας θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την κρίση με διαφορετικές προϋποθέσεις.

της Μάρως Τσαντήλα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου