Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Τα ΜΜΠ θέλουν να πουλήσουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Καμία έκπληξη. Μια ΑΚΟΜΑ απάντηση απο το στέκι της έλξης

Η 4η εξουσία του τόπου (Mέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης) ξαναχτύπησε σήμερα με επίκεντρο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το στέκι της έλξης απαντά στις αναφορές που για όποιον ασχολείται ακόμα και επιφανειακά με τα θέματα του σιδηροδρόμου αντιλαμβάνεται ότι είναι στοχευόμενες, προέρχονται σίγουρα από εσωτερική πληροφόρηση – δηλαδή κατευθυνόμενες – και στόχο έχουν  να επηρεάσουν  την κοινή γνώμη, να προκαλούν αρνητικά το επιβατικό κοινό. 1. Με έκπληξη λοιπόν είδαμε να
αναφέρετε ότι υπάρχει πιθανότητα να παγιωθούν οι αλλαγές που έγιναν τους θερινούς μήνες επειδή τα δρομολόγια είναι .... «ζημιογόνα», δηλαδή να παγιωθούν οι περικοπές που ήδη έχουν χρονικά παραταθεί στα δρομολόγια προς Χαλκίδα, Έδεσσα και Λάρισα.
Πρόκειται δηλαδή για απαξίωση του Προαστιακού σιδηροδρόμου που συνδέει αυτές τις πόλεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας , του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. 
 Και τίθεται εύλογα το ερώτημα: Γι αυτά τα «ζημιογόνα» δεν εισπράττει τα 50 εκατομμύρια του έλληνα φορολογούμενου η «κερδοφόρα» ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
Τι ακριβώς υπονοεί ο ποιητής ή μάλλον αφήνει να αποκαλυφθεί; Ότι η επιδότηση των 50 εκατομμυρίων, κατευθύνεται σε ήδη «κερδοφόρα» δρομολόγια; Μήπως τελικά αποκαλύπτει εν αγνοία του,την πολιτική απάτη που έχει στηθεί, για την πλασματική κερδοφορία που δεν είναι παρά η «προίκα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Πως είναι δυνατόν, με τα «ζημιογόνα» δρομολόγια  να παρουσιάζει κέρδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; 
Δηλαδή φίλοι μας, όλοι εσείς που μιλάτε για το success story , δεν ξέρετε ότι η κερδοφορία σε 2 οικονομικές χρήσεις υπάρχει με ζημιογόνα δρομολόγια; Μήπως δεν αναρωτηθήκατε - μαθητής Γυμνασίου να είσαι θα το πιάσεις το νόημα - ότι αν καταργήσει ζημιογόνα για τα οποία επιδοτείται θα έχει περισσότερα κέρδη; Καθιστάτε  εμφανές, δηλαδή το λέτε ξεδιάντροπα, ότι δημιουργώντας περισσότερα κέρδη θα ιδιωτικοποιηθεί – ξεπουληθεί ευκολότερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ...πως άλλωστε να σφυρίξει τρένο χωρίς ιδιώτη; 

2. Το επόμενο για το οποίο είμαστε βέβαιοι ότι θα διοχετευθεί,  όταν ο πολίτης θα συνεχίσει να περιμένει κανά δίωρο για να βρεί τρένο να πάει στην δουλειά του και μετά στο σπίτι του, είναι ότι, θα φταίνε  οι κακοί σιδηροδρομικοί, αυτοί που μπήκαν με πλαστά πτυχία, αυτοί που φταίνε για όλα τα δεινά του τόπου, αυτοί οι κακούργοι δημόσιοι υπάλληλοι, και όχι  οι πειραματιστές, που κάνουν διδακτορικά στου κασίδη το κεφάλι! 


 Και εντάξει , το πιάσαμε το υπονοούμενο. Απο το 2015 θα τριπλασιαστούν τα εμπορικά τρένα διαβάσαμε... Και επειδή τα ίδια ακούμε κάθε χρόνο σκεφτόμαστε να κάνουμε ένα βιντεάκι με δημοσιεύματα σαν αυτά που κυκλοφορούν για τα Ζάπεια , τα μνημόνια κτλπ. 
Αλήθεια θα μας πείτε κάποιος τα οικονομικά στοιχεία για τα εμπορικά το 2014 ή μήπως έχει πέσει εντολή για μαύρο σε αυτά
Ας δούμε το πρώτο εννεάμηνο του 2014 και ας τα συγκρίνουμε με αυτό του 2013 να δούμε τι συμβαίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ με το Success story , αυτό θα έκανε ένας φοιτητής της δημοσιογραφίας.
 Θα απαντήθεί με ειλικρίνεια η ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ, για το που κατευθύνθηκε η ετήσια επιδότηση (δομολόγιο – ποσό); Γιατί τόσο μαύρο για την επερώτηση αυτή;

Φυσικά μετά,  το ξέρουμε το έργο, θα βγουν μηχανοδηγοί και σιδηροδρομικοί κλωνοποιημένοι ,και τότε ας φτιάξουμε και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Logistics (κοίτα να δεις τώρα σενάρια που ξεθάφτηκαν από το παρελθόν) και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβατικές μεταφορές γιατί... τα εμπορικά τρένα τελικά δεν σφυρίζουν χωρίς ιδιώτη και τα επιβατικά είναι για τον λαό,για αυτούς δηλαδή που δεν μας καίγεται καρφί και κυριολεκτικά με πράξεις, είναι για τη διοίκηση γραμμένοι εκεί που δεν πιάνει μελάνι…. 

3. Για εμάς φυσικά εδώ στο blog των μηχανοδηγών είναι άλλη μια απόλυτη δικαίωση. Τα προαστιακά δρομολόγια θα καταργηθούν λέει η εσωτερική πληροφόρηση επειδή είναι ζημιογόνα. ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΝΑ. Aλλά επειδή ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Ας βγάλουν επιβάτες και σιδηροδρομικοί τα συμπεράσματα τους. 

Το στέκι της Έλξης 


Υ.Γ. Σας έχουν πάρει ΟΛΟΙ χαμπάρι, δεν μπορείτε πλέον να κρυφτείτε και ρωτάμε ευθέως  την "εσωτερική πληροφόρηση": 



  • Θα φτιάξετε και άλλους Προέδρους, Διευθύνοντες και Διοικητικά Συμβούλια; 
  • Θα φτιάξετε και άλλες διοικητικές Υπηρεσίες; 
  • Θα σκίσετε και θα ξαναγράψετε από την αρχή τις διεταιρικές συμβάσεις που 9 μήνες τώρα πηγαινοφέρνετε από δω κι από κει, ανυπόγραφες; 
  • Θα δώσετε πολλή δουλειά ακόμα σε Εταιρείες Συμβούλων, νομικά και τεχνικά γραφεία; 

Σοβαρευτείτε! 8 ολόκληρα χρόνια παλεύετε να στήσετε ένα ήδη αποτυχημένο μοντέλο, για τον σιδηρόδρομο μας μινιατούρα και ακόμα δεν το έχετε καταφέρει, αφήστε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το τρένο στην υπηρεσία του πολίτη .

2 σχόλια:

  1. Πριν από λίγα χρόνια ο ίδιος ο δ.σύμβουλος κ. Ζηλιασκόπουλος ( ο μανατζερ που φέρνει κέρδη) μας είχε πει ότι τα μόνα δρομολόγια που είναι κερδοφόρα είναι ο προαστιακός Θεσ/νίκη--Λάρισα. Τώρα πως γίνεται ξαφνικά αυτό το δρομολόγιο να είναι ζημιογόνο μόνο αυτός το ξέρει και οι συνταξιούχοι συμβουλοί του. Να ξέρει μόνο οτι δεν θα προλάβει να ολοκληρώσει το "έργο "του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι η πολιτική Αδώνιδος-Βούλτεψη: Βλέποντας και κάνοντας, για ότι επιχείρημα μας αντιτείνετε, εμείς εφευρίσκουμε ένα άλλο για να υπερασπιστούμε τα ανυπεράσπιστα. Και προπαντός: Έχουμε πάντα δίκιο. Αλλά όταν βρίσκουν πρόθυμους υπηρέτες μέσα στους εργαζόμενους, έχουν δεδομένους τους συνδικαλισταράδες τους, τι περιμένετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή