Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Πράσινο φως για την επέκταση του σιδηροδρόμου - Θα φτάσει μέχρι το λιμάνι της Πάτρας

Η απόφαση να προωθηθούν σημαντικά έργα στο τμήμα Κιάτο - Πάτρα ελήφθη στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών, με άμεση προοπτική να φτάσει ο σιδηρόδρομος στο λιμάνι της Πάτρας.
 Στη σύσκεψη, σύμφωνα με την εφημερίδα «Ημερησία», αποφασίστηκε

ότι «ξεμπλοκάρουν» άμεσα σημαντικά έργα, ώστε να επισπευσθεί η επιτάχυνση της αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου στο συγκεκριμένο τμήμα, το οποίο έχει ενταχθεί στα έργα των Διευρωπαϊκών Δικτύων.
Αντικείμενο της σύσκεψης αποτέλεσαν τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα προς την Πάτρα και ειδικότερα: Το έργο Ψαθόπυργος - Μποζαΐτικα. Η επιλογή του τρόπου διέλευσης από την πόλη της Πάτρας και η σύνδεση με το λιμάνι. Η ολοκλήρωση του άξονα Κιάτο - Πάτρα, τα χρονοδιαγράμματα και τα χρηματοδοτικά μέσα.

 Ύστερα από εκτενή ενημέρωση ελήφθησαν αποφάσεις, σύμφωνα με τις οποίες:
Το έργο Ψαθόπυργος - Μποζαΐτικα δημοπρατείται άμεσα σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό και προγραμματισμό και με χρηματοδότηση από το CEF, (Connecting Europe Facility) σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Υποδομών και Ανάπτυξης. Πρόκειται για ένα έργο 10 χλμ. που αποτελεί το τελευταίο τμήμα μέχρι την είσοδο της γραμμής στο κέντρο της Πάτρας με προϋπολογισμό 150 εκατ. το οποίο θα προκηρυχθεί μέσα στις επόμενες ημέρες. Προχωρεί η μελέτη για τη διέλευση της Πάτρας σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη που έχει συνταχθεί. Η χάραξη του έργου είχε προβληματίσει τόσο την ΕΡΓΟΣΕ όσο και τον ΟΣΕ και μετά από την παρέμβαση του υπουργού τελικά προωθείται η «φθηνότερη» λύση με τον προϋπολογισμό του έργου να κυμαίνεται μεταξύ 200 και 250 εκατ. ευρώ χωρίς υπογειοποιήσεις στο τμήμα μέσα στην πόλη.
Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση όλων των έργων μετά την υπογραφή της σύμβασης του έργου Κιάτο-Ροδοδάφνη.

 Υπενθυμίζεται ότι τόσο η σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας όσο και η σιδηροδρομική γραμμή από την Αθήνα μέχρι την αχαϊκή πρωτεύουσα έχουν ενταχθεί μαζί με εννέα ακόμα σιδηροδρομικά και οδικά έργα, καθώς και έργα αεροδρομίων στο Διάδρομο της Ανατολικής Μεσογείου που ενώνει τις θαλάσσιες διασυνδέσεις του Βορρά, της Βαλτικής, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου. Για το σύνολο και των 11 ελληνικών έργων έχουν ήδη διασφαλιστεί κοινοτικά κονδύλια πάνω από 580 εκατ. ευρώ και η υλοποίησή τους θα πρέπει να έχει δρομολογηθεί μέχρι το τέλος του 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου