Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

4 μηνών το επίδομα ευθύνης! - Δουλεύουν τους μηχανοδηγούς με την μισθοδοσία στις 27 Σεπτέμβρη

Με αυτά και με τα άλλα ξεχάσαμε ότι περάσανε 4 ολόκληροι μήνες μετά την υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και το επίδομα ευθύνης παραμένει ακόμα κλειδωμένο σε κάποιο συρτάρι Υπουργού.
Κάποιοι μηχανοδηγοί έχουν αρχίσει να το λένε και "κλειδωμένο" ενθυμούμενοι το ένδοξο τεχνικό επίδομα. Η ουσία είναι ότι
19 συνάδελφοι μας έχουν συνταξιοδοτηθεί με μειωμένες συντάξιμες αποδοχές ενώ το δούλεμα στους μηχανοδηγούς για την μισθοδοσία του Σεπτέμβρη  πέφτει σύννεφο.
Δεν ξέρουμε πως , αλλά μέσω διαρροών καλιεργείται στο προσωπικό ένα κλίμα ευφορίας ότι θα δούμε όλοι αστρονομικά πράγματα στους λογαριασμούς μας στις 27 Σεπτέμβρη και για αυτό δεν θα πρέπει να μιλάμε για δεκάωρα κτλπ.

Φυσικά αυτοί που τα διαρρέουν γνωρίζουν ότι η νέα μέθοδος υπολογισμού των χιλιομέτρων βασίζεται στην λογική της υπερεργασίας και χρησιμοποιούν παραδείγματα μηχανοδηγών που εργάστηκαν έως και 30 μέρες το μήνα , για να πείσουν και άλλους να κάνουν το ίδιο και να βγούν οι εμπορικές συμφωνίες.
Εμείς εφιστούμε στους μηχανοδηγούς την προσοχή.
Μην πιστεύουν κανένα μέχρι να διαπιστώσουν οι ίδιοι τι συμβαίνει και να βγάλουν τα ασφαλή συμπεράσματα τους..
Και κυρίως μην τσιμπάνε στα τυράκια. Η φάκα είναι εκεί και  ο κλάδος την έχει πατήσει πολλάκις στο παρελθόν απο τέτοιες πρακτικές.

Εμείς περιμένουμε να δούμε και την αντίδραση του Σωματείου μας, αφού η πολιτική δέσμευση που επικαλούνταν ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ ήταν ότι στο πρώτο Νομοσχέδιο που θα κατέθετε το Υποδομών το θέμα θα λυνόταν.

Όπως όλοι είδαμε στο Νομοσχέδιο που δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο, επίδομα δεν υπάρχει πουθενά,ούτε κάν το άρθρο που παλεύει η ΠΟΣ για τις υπερωρίες.
Το μόνο δεδομένο είναι ότι μετά την καταγγελία εργαζομένων στην Επιθεώρηση Εργασίας για τον ΟΣΕ , η Διοίκηση του Οργανισμού έχει πραγματικά ζοριστεί πολύ για το θέμα.
Το ίδιο και η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που μετά την χτεσινή επερώτηση 24 βουλευτών για τα ΥΓΟΣ και την κατάργηση δρομολογίων, τρέχει και δεν φτάνει....

Αλλά αυτά στα προσεχώς....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου