Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ψάξαμε το θέμα με το Desiro και τα Rail Bus.Τι βρήκαμε.

Όπως οι περισσότεροι μηχανοδηγοί,  έτσι και εμείς ψάξαμε το θέμα με αλλά ελληνικά ρυμούλκηση  του Desiro που έγινε χθες αιτία ανησυχίας. Ερευνήσαμε αν  μπορεί και υπό ποιες προϋποθέσεις να γίνει η μεταφορά του με Rail Bus. Ρωτήσαμε και φίλους και  καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τεχνικά αυτό είναι δυνατόν να συμβεί αλλά θα έχει σοβαρές επιπτώσεις και για τα 2 τρένα.
Αναλυτικότερα >


Ο σύνδεσμος Shacku που φέρει εγκατεστημένο ο συρμός rail bus (που έλκει το Desiro), έχει ελκτική ικανότητα 1000ΚΝ, δηλαδή περίπου 100 τόνους. Το βάρος του Desiro είναι 191 τόνοι (έμφορτο, δυσμενής περίπτωση απόσυρσης) και αν αναλυθεί σε δύο συνιστώσες, η δύναμη που απαιτείται για να τραβηχτεί ο συρμός σε κλίση 27 τοις χιλίοις (η δυσμενέστερη βγαίνοντας από το τούνελ των Αγίων Αναργύρων), υπολογίζεται σε 46 περίπου τόνους (Μαθηματικά: F= (27/1000)* Βάρος*g(επιτάχυνση βαρύτητας=10 m/sec^2). 

Ακόμα και αν  συνυπολογιστεί και  συντελεστής τριβής ή αεροδυναμικών απωλειών, δεν ξεπερνά τους  50 τόνους (500kN). Συνεπώς από πλευράς αντοχής του συνδετήρα,δεν έχουμε πρόβλημα.

 Το θέμα τεχνικά έχει να κάνει με την πέδη, που αν το κάνεις αυτό σε τέτοιο μήκος διαδρομής(ΑΙΡ -Νερ/σσα ή Οινόη) και με συνθήκες δρομολογίου, καταδικάζεις τον Μηχανοδηγό να πεδεί με αέρα όλη την αμαξοστοιχία (μη επιθυμητό) αφού το Rail Bus είναι σχεδιασμένο  για να πεδούν ηλεκτροδυναμικά 2 άξονες το βάρος των 67 τόνων, οι 4 αντίστοιχα για  το διπλό και οι έξι το τριπλό.
 Όχι  όμως και το ντεζίρο που στις κατωφέρειες ωθεί με ομοίως με άλλους 50 περίπου τόνους..Είναι δηλαδή εμφανής ο κίνδυνος ολισθήσεων και δημιουργίας επιπεδώσεων στους τροχούς και φυσικά ελλοχεύει ο κίνδυνος σε περίπτωση δρομολογίου, να μην τηρηθούν τα όρια ή μήκη πεδήσεως (διαφυγή από σταθμό). 
Φαίνεται τελικά, ότι εμείς οι Μηχανοδηγοί, μάλλον κοπτόμεθα περισσότερο για την καλή λειτουργία του τροχαίου υλικού, από όσους λαμβάνουν τέτοιου είδους αποφάσεις!!

Ευχαριστούμε και πάλι τον συνάδελφο Πίνιο για την πολύτιμη βοήθεια του στο θέμα.

Τονίζουμε και πάλι το αυτονόητο. 
Όσοι πέρνουν τις αποφάσεις και αναγκάζουν ουσιαστικά το προσωπικό σε τέτοιες ενέργειες είναι και ουσιαστικά οι κύριοι υπαίτιοι σε κάθε ενδεχόμενο συμβάν.

1 σχόλιο:

  1. Φυσικα αυτα ισχυουν για τον συνδεσμο του τελευταιου Rail-Bus στην συνδεση του με Desiro και χωρις να υπολογισθoυν οι προστιθεμενες δυναμεις που προστιθενται στον συνδεσμο του 1ου σε συζευξη με 2ο η και 3ο Rail- Bus

    Πινιος Κων/νος

    ΑπάντησηΔιαγραφή