Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

«Γκάζι» υπουργείου Μεταφορών σε ΟΣΕ - ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση των έργων

«Γκάζι» του υπουργείου Μεταφορών σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για την ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων, αφού ο άξονας Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη θυμίζει ένα απέραντο εργοτάξιο, με νεότερο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης το… 2017. Η πορεία των έργων, κυρίως προς την Πάτρα, αποτέλεσε το αντικείμενο ευρείας σύσκεψης, υπό την προεδρία του υπουργού
Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με την συμμετοχή του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου του Γ.Γ. Μεταφορών, Νικόλαου Σταθόπουλου, των προέδρων της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, καθώς και υπηρεσιακών παραγόντων και μελετητών.

Αντικείμενο της σύσκεψης αποτέλεσαν τα έργα του σιδηροδρομικού δικτύου από την Αθήνα προς την Πάτρα και ειδικότερα:

α) Το έργο Ψαθόπυργος – Μποζαΐτικα

β) Η επιλογή του τρόπου διέλευσης  από την πόλη της Πάτρας και η σύνδεση με το λιμάνι

γ) Η ολοκλήρωση του άξονα Κιάτο – Πάτρα, τα χρονοδιαγράμματα και τα χρηματοδοτικά μέσα.

Ύστερα από εκτενή ενημέρωση και ανάλυση δόθηκαν κατευθύνσεις και ελήφθησαν αποφάσεις, σύμφωνα με τις οποίες:

-Το έργο Ψαθόπυργος –  Μποζαΐτικα δημοπρατείται άμεσα σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό και προγραμματισμό και με χρηματοδότηση από το CEF, (Connecting Europe Facility) σύμφωνα με την κοινή Υπουργική απόφαση Υπουργών ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ. και Ανάπτυξης.

-Προχωρά η μελέτη για την διέλευση της Πάτρας, σύμφωνα με την προκαταρκτική μελέτη που έχει συνταχθεί και τις σχετικές εντολές του Υπουργού ΥΠΟ.ΜΕ.ΔΙ. Επιταχύνονται οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση όλων των έργων μετά την υπογραφή της σύμβασης 715 (Κιάτο-Ροδοδάφνη).

Ο υπουργός Μεταφορών έδωσε εντολή, το κόστος των έργων και κυρίως των προς δημοπράτηση, να είναι  απολύτως τεκμηριωμένο και με την μέγιστη δυνατή οικονομία, χωρίς βεβαίως να θίγεται η πληρότητα, η ποιότητα και η ταχύτητα ολοκλήρωσης.

«Το όραμα της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Πάτρας με την Αθήνα και η ολοκλήρωση του σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕΠ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη – Προμαχώνα), με διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων και με τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, γίνεται πια ορατό και η ολοκλήρωση του έχει συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα», αναφέρει το υπουργείο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου