Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

To αεροδρόμιο έμεινε, για 1,5 μέρα, «ορφανό» από μετρό. Τι και ποιος έφταιξε;

Οι ελλείψεις και οι ολιγωρίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι πλέον τόσο εμφανείς, που επιδρούν αρνητικά και σε άλλα μέσα συγκοινωνιακά μέσα.  
Του Φώτη Φωτεινού- metaforespress.gr
Την προηγούμενη εβδομάδα, για περίπου 1,5 ημέρα το Μετρό δεν μπορούσε να διεξάγει δρομολόγια προς το αεροδρόμιο, κάνοντας υποχρεωτική στάση στον σταθμό “Δουκ. Πλακεντίας! Το “πέσιμο” της γραμμής, σύμφωνα με πληροφορίες, οφειλόταν σε
βλάβη του “κλειδιού” στον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας (το μετρό δεν μπορούσε να εισέλθει στην προαστιακή γραμμή).

Την ευθύνη δεν την έχει η Αττικό Μετρό, αφού το τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο ανήκει στο σιδηροδρομικό δίκτυο, με εποπτεύουσα αρχή τον ΟΣΕ και, σε ρόλο κατασκευαστή, την ΕΡΓΟΣΕ.

Η βλάβη διήρκεσε από το βράδυ της Τετάρτης 10 Σεπτεμβρίου έως το πρωί της Παρασκευής 12 Σεπτεμβρίου. Προσωρινά, λύση δόθηκε, μέσω της πύκνωσης δρομολογίων του Προαστιακού, ωστόσο το γεγονός ότι η γραμμή έμεινε “νεκρή” για 1,5 ημέρα σκόρπισε σωρεία ερωτημάτων σε εργαζομένους στο σιδηρόδρομο και το μετρό.

Για παράδειγμα:

-Ποιος ευθύνεται για την βλάβη; Ο ΟΣΕ; Η ΕΡΓΟΣΕ; Αληθεύει ότι ο ΟΣΕ εξέφρασε σοβαρές ενστάσεις στην ΕΡΓΟΣΕ, αρνούμενος να παραλάβει οριστικά την εργολαβία Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο;

-Ισχύει ότι η γραμμή έμεινε, για αρκετό διάστημα, χωρίς συντηρητή; Γι΄ αυτό, χρειάστηκε 1,5 ημέρα για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να δοθεί σε εξωτερική εργολαβία, με τη μορφή του κατεπείγοντος;

-Υπάρχουν κι άλλα τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου που έχουν μείνει “ορφανά” από συντήρηση; Μήπως αποτελούν απόνερα της “εμφύλιας διαμάχης” μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ; Θα δοθεί επιτέλους λύση; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου