Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ψάχνουν πειστικές απαντήσεις στο Υπουργείο Μεταφορών για να απαντήσουν στους 24 βουλευτές

Πειστικές απαντήσεις ψάχνουν να βρουν στο Υπουργείο Μεταφορών στην επερώτηση που κατέθεσαν (Διαβάστε εδώ) την προηγούμενη εβδομάδα 24 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για την επιδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ΥΓΟΣ και την κατάργηση δρομολογίων απο την εταιρεία το τελευταίο διάστημα.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, το θέμα απασχόλησε και τον Υπουργό Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη καθώς
η επερώτηση μεταξύ άλλων ζητά να προσκομιστεί και η σύμβαση Δημοσίου- ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα ΥΓΟΣ.


Κύριος  φόβος στο Υπουργείο Υποδομών και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι για το που θα οδηγήσει η συζήτηση για τα ΥΓΟΣ και αν αυτά τελικά χρησιμοποιούνται για να προικοδοτήσουν την εταιρεία ενόψει ιδιωτικοποίησης.
Και φυσικά αν τεθεί θέμα μείωσης της επιδότησης εξαιτίας της απόφασης για μεγάλη περικοπή δρομολογίων σε όλη την Ελλάδα.Κάτι τέτοιο θα είχε συνέπειες στην οικονομική θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού σκοπός είναι η παρουσίαση κερδών, που άλλωστε προσελκύει επενδυτές.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο τις τελευταίες μέρες είναι ότι στην κορυφή της συζήτησης είναι το θέμα της έλλειψης προσωπικού στους μηχανοδηγούς που άλλωστε οδήγησε και στην κατάργηση των δρομολογίων(για να εξυπηρετηθούν τα εμπορικά τρένα).
Απο ότι μάθαμε οι ενέργειες για τον εντοπισμό των 9 εναπομείναντων μηχανοδηγών που μετατάχθηκαν με τον Νόμο 3891 -και επιθυμούν να επιστρέψουν- για πρώτη φορά γίνονται με αυξημένη πίεση προς τους αρμόδιους φορείς ενώ έχει τεθεί επί τάπητος το θέμα των προσλήψεων.

Η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θεωρεί πως μπορεί άμεσα να προχωρήσει το θέμα καθώς υπάρχει προηγούμενη έγκριση απο το ΑΣΕΠ, ενώ σε πρώτη φάση επιθυμεί την πρόσληψη 50 μηχανοδηγών για να μην διαταραχθεί το οικονομικό status της Εταιρείας.

Όπως συζητιόταν , το ποσό που θα χρειαστεί για προσλήψεις θα πρέπει να είναι αντίστοιχο των όσων πληρώνει  η Εταιρεία σε ρεπό στους μηχανοδηγούς, προκειμένου να μην διαφοροποιηθούν τα οικονομικά ενόψει ιδιωτικοποίησης.

Το μόνο σίγουρο μετά την έκταση που πήρε το θέμα είναι ότι όλοι κατάλαβαν ότι χωρίς προσλήψεις, μέλλον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν υπάρχει.
Καθώς και ότι η ενόχληση στο Υπουργείο για το θέμα ήταν μεγάλη, αφού μόλις μερικούς μήνες πριν ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης μιλούσε για μεταρυθμίσεις που ευνοούν τον επιβάτη και τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα και διαπίστωσε τον Σεπτέμβριο ότι τρένα καταργούνται αντί να βελτιώνονται οι υπηρεσίες προς τον φορολογούμενο και βαθιά χτυπημένο απο την κρίση πολίτη.

1 σχόλιο:

  1. Προσλήψεις που η μισθοδοσία τους θα φτάνει το ύψος των πληρωτέων αναπαύσεων και αδειών; Ποιος φωτεινός συν-κυβερνητικός εγκέφαλος σκέφτηκε αυτή τη μπούρδα; Αυτό δεν λύνει το πρόβλημα γιατί το ποσόν αυτό δεν αφορά την πάγια μισθοδοσία (βασικό-επιδόματα). Μόνο τα πρόσθετα επιτρέπουν προσλήψεις πολύ λιγότερων μηχανοδηγών από ότι είναι αναγκαίο, οπότε η εντατικοποίηση και η πληρωμή των αναπαύσεων και των αδειών, δεν θα σταματήσει. Εκτός κι αν οι συν-κυβερνητικοί εργατοπατέρες μας σκέφτονται και δρουν όπως τότε (περί και μετά το 2004) που σαμποτάριζαν τις προσλήψεις για να "μην πέσει πείνα", όπως διατυμπάνιζαν αυτάρεσκα στο Ρέντη. Τότε που ο Βερελής προχώρησε σε προσλήψεις οδηγών συρμών του Προαστικαού, γράφοντάς τους κανονικά εκεί που δεν πιάνει μελάνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή