Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Ανακοίνωση της ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών (και συνεργαζόμενοι)

Με ένα απίστευτο  και προκλητικό ύφος η ΠΑΣΚ επιτίθεται για 2η φορά με τραγικούς χαρακτηρισμούς ) σε όσους διαφωνούν μαζί της...Διαβάζουμε:
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι 
 Εκατόν τριάντα μέρες ήταν αρκετές για την Κυβέρνηση της "πρώτης φοράς αριστερά" ώστε να καταλάβουμε ότι δεν είναι και τόσο αριστερή. 
Για την ακρίβεια καθόλου αριστερή. Αυτοί που θα καταργούσαν το μνημόνιο με
ένα νόμο και όλους τους μνημονιακούς νόμους που έχουν γονατίσει την ελληνική κοινωνία, διαπραγματεύονται με τους δανειστές. 
Μια διαπραγμάτευση που απ' ότι διαφαίνεται βάζει στο κέντρο πάλι τους εργαζόμενους για να τους μετατρέψει ακόμη μια φορά όπως έκανε και η προηγούμενη κυβέρνηση σε θύματα. Αυτό που παρακολουθούμε μέχρι τώρα είναι ένας τραγέλαφος που εκνευρίζει ακόμη και τους καλόπιστους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Δημιουργική ασάφεια όχι μόνο από τον Υπουργό Οικονομίας αλλά από όλο το επιτελείο της Κυβέρνησης. Καταργείται, όχι δεν καταργείται ο ΕΝΦΙΑ, επαναφέρεται, δεν επαναφέρεται η 13η σύνταξη, ο βασικός μισθός, οι ΣΣΕ. Νομοθετήματα υπέρ των εφοπλιστών. 
 Μετά από την "σχήμα λόγου" διαπραγμάτευση ήρθε και η πρόταση της Κυβέρνησης που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες μέρες περιλαμβάνοντας μέτρα ύψους 2,3 δις ευρώ για να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση της χώρας. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της περήφανης διαπραγμάτευσης της Κυβέρνησης "για πρώτη φορά αριστερά" που αρχικά δεν ήθελε τις δόσεις και ξόρκιζε το email Χαρδούβελη, και τώρα παρατείνει το μνημόνιο κατά εννέα μήνες. Όσον αφορά τα μέτρα που προτείνει πέραν των δημοσιονομικών ισοπεδώνει ουσιαστικά το ασφαλιστικό και προωθεί τις ιδιωτικοποιήσεις. Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ εξαπάτησε τον ελληνικό λαό στο ζήτημα των ιδιωτικοποιήσεων γιατί ποτέ δεν πίστευε αυτά που έλεγε. Πως αλλιώς να εξηγηθεί ότι Γραμματέας της Κυβέρνησης τοποθετήθηκε ο κύριος ΣΑΓΙΑΣ. 
Σε ένα τόσο νευραλγικό πόστο τοποθέτησαν τον άνθρωπο που έχει πραγματοποιήσεις όλες τις ιδιωτικοποιήσεις τα προηγούμενα χρόνια. Πιστεύει κανείς ότι μετάνιωσε και τώρα θα στήριζε κάτι διαφορετικό; Εμείς ειλικρινά θέλουμε να πετύχει η κυβέρνηση όχι μόνο για το καλό της χώρας, αλλά και γιατί αν αποτύχει τότε η έννοια της αριστεράς θα ενοχοποιηθεί για τις επόμενες δεκαετίες και θα κυριαρχήσει η νεοφιλελεύθερη άποψη με ότι αυτό συνεπάγεται. 

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τόσο η Κυβέρνηση όσο και οι κυβερνητικοί πλέον συνδικαλιστές του Δικτύου στον σιδηρόδρομο μπορούν να μας ταΐζουν Σ.Α.Ν.Ο. (Σύμφωνο Αναπτυξιακής Νέας Οικονομίας) και εμείς να τον τρώμε στο όνομα της κατ' επίφαση αριστερής κυβέρνησης. 
 Η αλήθεια είναι πάντως ότι δεν πλήττουμε. Κι αν δεν διακυβεύονταν τόσο πολλά για την χώρα θα λέγαμε ότι είναι η πιο διασκεδαστική κυβέρνηση της μεταπολίτευσης. Προσθέστε και τα σόου της Προέδρου της Βουλής για να ολοκληρωθεί η εικόνα. 

Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι που βρίσκουν ελκυστικό αυτό το "μοντέλο" διακυβέρνησης. Μακάρι για τη χώρα να δικαιωθούν αυτοί και όχι εμείς. Αν τα πράγματα στραβώσουν με ευθύνη της Κυβέρνησης τότε θα ζήσουμε τραγικές καταστάσεις. Για τον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς η Κυβέρνηση επεφύλαξε έκπληξη. Κόντρα στο προεκλογικό της πρόγραμμα εντάσσει στην πρότασή της προς την τρόικα την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ, ενώ ξεχάστηκε πολύ γρήγορα η υπόσχεση για κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ. Χάθηκαν ως δια μαγείας όλες οι υποσχέσεις των βουλευτών της τότε αντιπολίτευσης και σημερινής κυβέρνησης. 
Το "έγκλημα" της ιδιωτικοποίησης του σιδηρόδρομου κατά τον Πρωθυπουργό γίνεται τώρα "αναγκαίο κακό" για να "σωθεί η χώρα". Χόρτασαν οι εργαζόμενοι από αυτόκλητους σωτήρες. Από χθεσινούς κι από σημερινούς. Θεωρούμε όμως ότι ακόμη τίποτε δεν είναι χαμένο. Μπορούμε να διαμορφώσουμε κλίμα για να ανατρέψουμε αποφάσεις. Με δράση και αποφασιστικότητα. Αλλά μερικοί προτιμούν να αναλώνονται σε άλλα. Και το χειρότερο αντί να καθίσουμε όλοι μαζί για να αποφασίσουμε δράσεις για να ανατρέψουμε τις αποφάσεις, εσκεμμένα δημιουργούν κλίμα εφησυχασμού αρθρογραφώντας για να πείσουν ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τους αφήνουμε "χαμένους στη μετάφραση". Συμφωνούμε ότι κάθε κυβέρνηση έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τους δικούς της ανθρώπους, αυτούς που εμπιστεύεται.
 Αλλά η πρεμούρα του Δικτύου για την τοποθέτηση των Διοικήσεων ξεπερνάει κάθε προηγούμενο. Αφού ανακοίνωσε βαρύγδουπα ότι συναντήθηκε με τον Υπουργό και του παρέδωσε σχέδιο για τον σιδηρόδρομο (αυτό που προτάθηκε από την Κυβέρνηση στην τρόικα;) λες και ήταν αυτό που ενδιαφέρει τους σιδηροδρομικούς. Φυσικά ήταν για εσωτερική κατανάλωση. Τόσο γρήγορα βιάστηκαν να φορέσουν το μανδύα του κυβερνητικού συνδικαλιστή. Τώρα επιδίδονται σ ένα αγώνα δρόμου για τις αλλαγές των διοικήσεων. Δεν είναι πρώτο θέμα για αυτούς τι θα γίνει στον σιδηρόδρομο, αλλά με ποιούς θα γίνει. Προσπάθησαν να αποδυναμώσουν την νομοθετημένη διάταξη για απόσπαση μεταταγμένων συναδέλφων που θα έβαζαν πλάτη στη σημερινή δύσκολη συγκυρία με την επιμονή για τροπολογία που θα επανέφερε στον σιδηρόδρομο μεταταγμένους συναδέλφους. Η οποία εξελίχθηκε σε φιάσκο γιατί οι ίδιοι την υπονόμευσαν με την προχειρότητα και τη βιασύνη τους και έδωσαν άλλοθι στην κυβέρνησή τους να την απορρίψει και να μη συζητηθεί καν στη Βουλή.
 Και τώρα αναρωτιόμαστε ποιος θα θελήσει να έρθει σε μια εταιρεία που βρίσκεται σύμφωνα με την πρόταση ένα βήμα πριν την ιδιωτικοποίηση. Όταν η τότε κυβέρνηση αποφάσισε κι επέβαλε τις μετατάξεις των συναδέλφων εμείς αποχωρήσαμε από το ΠΑΣΟΚ. Τότε οι σημερινοί "σώγαμπροι" διατηρούσαν επιφυλάξεις για την ορθότητα της απόφασής μας. 
Θα κριθούμε όλοι για τις συμπεριφορές μας. Και για τις προηγούμενες και για τις επόμενες. Και σε ότι αφορά το "ξεκαθάρισμα λογαριασμών" μεταξύ των "σώγαμπρων" και των "πεθερικών" του Δικτύου τους καλούμε να τις λύσουν έξω από τον σιδηρόδρομο και όχι να βάζουν τους σιδηροδρομικούς στη μέση. Δεν ενδιαφέρει τον σιδηροδρομικό κόσμο ποιος θα έχει το πάνω χέρι. 

 Η κατάσταση στον σιδηρόδρομο είναι δραματική και το γνωρίζουν όλοι. Αν θέλουν να καταρρεύσει μπορούν απλώς να μη κάνουν τίποτε. Μπορεί ακόμη αυτό να επιδιώκουν, αλλά θα φέρουν ακέραια την ευθύνη για αυτή την επιλογή. Πως αλλιώς να εξηγηθεί η άρνηση του κ. Κατρούγκαλου στη συνάντηση με την ΠΟΣ για προσλήψεις στον σιδηρόδρομο και ότι άλλαξε ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης για φέτος, παγώνοντας και παραπέμποντας τις νομοθετημένες προσλήψεις της προηγούμενης Κυβέρνησης στον προγραμματισμό του 2016, δηλαδή στην παραγωγική διαδικασία το 2018 μετά την απαιτούμενη εκπαίδευση. 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, 

 Φαίνεται ότι ο δρόμος μπροστά μας είναι ανηφορικός. Θα χρειαστεί να οπλιστούμε με επιμονή και υπομονή. Αν η Κυβέρνηση δεν αλλάξει την ατζέντα της για τις ιδιωτικοποιήσεις θα πρέπει να βρει απέναντι όλους τους σιδηροδρομικούς χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις. Ο ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος δεν είναι απλά ένα σύνθημα. Είναι αυτό που απαιτούν οι σύγχρονες ανάγκες και που όλη σχεδόν η Ευρώπη έχει υιοθετήσει. 

 Εμείς παραμένουμε σταθεροί στις θέσεις μας και με υπευθυνότητα απέναντι στους σιδηροδρομικούς που εκπροσωπούμε για έναν ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο που μέσα από στρατηγικές συμφωνίες μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας που θα δημιουργεί προοπτικές ανάπτυξης και θέσεων εργασίας εντός και εκτός σιδηροδρόμου. 

Η ΠΑΣΚ -Σ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ. Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΣΚ

3 σχόλια:

  1. Είναι εμφανές ότι στην ΠΑΣΚ έχουν χάσει τον μπούσουλα.
    Προσέξτε τι γράφουν.
    Λένε μεταξύ άλλων. Το Δίκτυο προσπάθησε να αποδυναμώσει
    την διάταξη και την εφαρμογή για την επιστροφή με απόσπαση των μεταταχθέντων.(Εννοώντας το άρθρο 88 του Νόμου 4313).
    Λίγο ποιο κάτω γράφουν. ...Και τώρα αναρωτιόμαστε ποιος θα θελήσει να έρθει σε μια εταιρεία που βρίσκεται σύμφωνα με την πρόταση (των 47 σελίδων) ένα βήμα πριν την ιδιωτικοποίηση....
    Ας δούμε τι έλεγε το άρθρο 88.
    Ότι όσοι επιθυμούν να επιστρέψουν μπορούν με αίτηση τους να ΑΠΟΣΠΑΣΤΟΥΝ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι και την ιδιωτικοποίηση της.
    Ρωτάω εγώ τώρα.
    Όταν ψηφίστηκε το άρθρο 88 (που μίλαγε ξεκάθαρα για ιδιωτικοποίηση) έβγαλε η ΠΑΣΚ καμία ανακοίνωση που να γράφει " Και τώρα αναρωτιόμαστε ποιος θα θελήσει να έρθει σε μια εταιρεία που βρίσκεται σύμφωνα με την πρόταση ένα βήμα πριν την ιδιωτικοποίηση" .ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ
    Εκτός αν η ΠΑΣΚ σήμερα θέλει να μας πείσει ότι τον Νοέμβρη του 2014 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ήταν στο ΤΑΙΠΕΔ.
    Και δεν έβγαλε καμία ανακοίνωση γιατί....
    Γιατί το παραπάνω άρθρο το ψήφισε ο Μπένυ και ο Σαμαράς.Που η ΠΑΣΚ στήριξε την πολιτική τους.

    Οι σιδηροδρομικοί -συνάδελφοι της ΠΑΣΚ- έχουν βγάλει τα συμπεράσματα τους για εσάς.
    Τσάμπα χαλάτε μελάνι με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς σε ανακοινώσεις.

    Γενιδούνιας Κώστας

    Υ.Γ. Μεγάλη η αγωνία για τις Διοικήσεις.Γιατί άραγε.Το θέμα μας είναι η ιδιωτικοποίηση και όχι ποιος θα την κάνει.Εσείς το λέτε. Γιατί τρώγεστε λοιπόν. Απορώ πραγματικά γιατί και ο Πρόεδρος της ΠΟΣ είχε πρόσφατα πεί σε συνάντηση με τον Υπουργό ότι δεν πρέπει να κάνει πειράματα με αυτές! Μάλλον γιατί αυτές ξέρει το ΤΑΙΠΕΔ και αυτές εμπιστεύεται....
    Υ.Γ.2 Είναι εμφανές ότι η ΠΑΣΚ θέλει να δυναμιτίσει το κλίμα επειδή η επιλογή της να συζητήσεις με ΑΥΤΕΣ τις Διοικήσεις την ΣΣΕ όχι μόνο δεν τις βγήκε ,αλλά εκτέθηκε και πολλαπλά απο την συμπεριφορά των ανθρώπων που στήριξε στις Διοικήσεις 5 χρόνια.
    Κανείς δεν πρέπει να τσιμπήσει σε αυτήν την προσπάθεια.
    Έχουμε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ποιες Διοικήσεις στηρίζει η ΠΑΣΚ;
    Αυτές που είπαν ΟΧΙ σε όλα τα αιτήματα της ΣΣΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιός τα λέει αυτά;
    Η ΠΑΣΚΕ!
    Α, δεν έχει σημασία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή