Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

3 χρόνια φαγούρα, 69 μέρες λάσπης για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών κ το γραφικό εκπρόσωπο του!

Ούτε τα sms δεν τον σώσανε και έχει περάσει πλέον σε άλλο επίπεδο!
3 χρόνια φαγούρας έχουν συμπληρωθεί για τον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ, τον πλέον αποτυχημένο συνδικαλιστή που γνώρισε τα τελευταία χρόνια ο κλάδος έλξης, τον άνθρωπο που κατάφερε να
ευτελίσει το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στα μάτια των σιδηροδρομικών,τον άνθρωπο που κατάφερε να αφήσει την ΑΣΚΕ εκτός ΔΣ του Σωματείου μας μετα απο 35 χρόνια, αποδεικνύοντας ότι η ιερή αγελάδα του συνδικάτου στον σιδηρόδρομο,δεν έχει στην ουσία τίποτα να πεί και επιβίωνε σε χώρους ως φωνή διαμαρτυρίας,με αντάλλαγμα τις προσωπικές διευθετήσεις ενός στενού πυρήνα εργαζομένων. (υπηρεσίες-προαγωγές κτλπ)
Το στέκι της έλξης έχει αποδομήσει με επιχειρήματα κάθε συνδικαλιστική κριτική του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ, που βλέποντας τις -συνδικαλιστικές-σφαλιάρες να πέφτουν η μία πίσω απο την άλλη, κατέφυγε στην μέθοδο των sms για να προσπαθεί να πείσει -εν κρυπτώ- για τις "θέσεις του",χρησιμοποιώντας ψευδή επιχειρήματα,άνευ ουσίας και περιεχομένου.
Ας πούμε για τις νέες υπηρεσίες στον Προαστιακό Αθήνας,ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών υποστήριζε -και πάλι με sms- ότι σχολάνε την ίδια ώρα με τις προηγούμενες.
Και όταν μηχανοδηγός τον ρώτησε, καλά ρε συνάδελφε, πως γίνεται οι 8ωρες υπηρεσίες να σχολάνε την ίδια ώρα με τις 9ωρες, ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,απάντησε πως εκεί όντως υπάρχει διαφορά. (3 υπηρεσίες)
Και όταν άλλος μηχανοδηγός τον ρώτησε,καλά ρε συνάδελφε, μέχρι χτες φώναζες ότι δεν πάμε Κιάτο,τώρα που θα πάμε γιατί φωνάζεις,ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών απάντησε επειδή πρώτα πάμε Χαλκίδα! Και όταν απορημένος ο μηχανοδηγός του θύμισε ότι ο χρόνος διαδρομής είναι ίδιος,ποια η διαφορά,ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,τον κατηγόρησε ότι είναι Προεδρικός και δεν βλέπει αυτό που βλέπει αυτός!
Και όταν άλλος μηχανοδηγός απόρησε, καλά ρε συνάδελφε,μέχρι χτες φώναζες για τα έμβολα και είχες δίκιο,σήμερα που αλλάζουν γιατί δεν παραδέχεσαι ότι είναι καλύτερα για όλους,ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών,έκανε αναφορά στα πλεονεκτήματα που δίνει πρόσκαιρα ο ..καπιταλισμός και στα χειρότερα που θα έρθουν!
Τέλος,όταν μηχανοδηγός ρώτησε τον γραφικό εκπρόσωπο της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών γιατί δεν βλέπει ότι στις νέες υπηρεσίες υπάρχουν 40 λεπτά διακοπής -χωρίς τα 5λεπτα και 6λεπτα σε Αεροδρόμιο και Αθήνα να υπολογίζονται-και πως οι ώρες μηχανοδηγήσης είναι στις 5 ώρες παρά κάτι, ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ "εξεράγη". Δεν τα κάνω όλα αυτά για μικροπολιτική,τα κάνω για να μην λιώνουμε στα χειριστήρια είπε,αυτός που λιώνει στην δουλειά, δουλεύοντας ως γνήσιος ταξικός εκπρόσωπος σε ημέρες ανάπαυσης. Και κάπου εκεί, βαρέθηκαν οι μηχανοδηγοί στο ΜΑΙ να τον ρωτούν γιατί , ΚΑΙ κατάλαβαν ότι ΔΙΚΑΙΑ τον λέμε γραφικό.
Αυτός όμως που κυριολεκτικά εξευτέλισε τον γραφικό εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ήταν αυτός που δημόσια τον διαπόμπευσε - μπροστά σε συναδέλφους- κάνοντας τον να τραπεί σε άτακτη φυγή- για το θέμα των χρημάτων που πλήρωσαν και καλά οι μηχανοδηγοί σε μέλη του Σωματείου - μεταξύ αυτών και ο Πρόεδρος- για να καλύψουν μειώσεις του μισθού τους.
Τον εξευτέλισε τόσο, που απο ντροπή εξαφανίστηκε, όταν αρχικά αναφέρθηκε ότι ένας απο τους 3 που έλαβαν ενίσχυση πέρυσι τον Σεπτέμβριο, ήταν συνάδελφος με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας, που συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα λόγω αυτού του προβλήματος και που είχε να πληρωθεί μισθό 90 μέρες.
Απο αυτόν ρε γραφικέ ζητάς τα 140 Ευρώ εδώ και 2 μήνες, τον ρώτησε και ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ κοίταζε σαν χαζός.
Και είχε και συνέχεια ο διασυρμός του γραφικού εκπροσώπου  του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Γιατί πάρθηκε η απόφαση αυτή απο το ΔΣ και μάλιστα ΟΜΟΦΩΝΑ τον ρώτησε και ο γραφικός δεν ήξερε τίποτα να πει.
Μήπως γιατί το ΔΣ της ΠΕΠΕ, ΟΜΟΦΩΝΑ αποφάσισε να στηρίξει τους 3 συναδέλφους που βρέθηκαν με μειώσεις μετά την εξομοίωση των ΤΕΙ με ΑΕΙ,ΓΙΑΤΙ την εξομοίωση την επεδίωξε και πέτυχε με μεγάλη προσπάθεια το Σωματείο μας.
Εξομοίωση που έδωσε και αναδρομικά μέχρι και 6 χιλιάδες Ευρώ σε μηχανοδηγό,εξομοίωση που ευνόησε 40 μηχανοδηγούς που είδαν αναδρομικά μετά απο χρόνια,αλλά και τις συντάξιμες αποδοχές τους να ανεβαίνουν κατά 40-50 Ευρώ το μήνα και αποκατέστησε την αδικία σε βάρος τους.
Στην εξομοίωση αυτή, που την εφαρμογή της ζήτησε και ΠΕΤΥΧΕ το Σωματείο μας στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2016 (καθώς στις άλλες εταιρείες είχε εφαρμοστεί απο το 2013) υπήρξαν και 3 συνάδελφοι που -χωρίς να το έχει υπολογίσει κανείς-βρέθηκαν με μειώσεις. Μεταξύ των 3 και ο Πρόεδρος του Σωματείου μας,καθώς είναι πτυχιούχος ΤΕΙ.
Μειώσεις που κανείς  ΠΟΤΕ επιχείρησε να κρύψει απο την πίσω πόρτα το Σωματείο μας, μειώσεις που ευθέως αμφισβήτησε. 
Και μέχρι να ολοκληρωνόταν η νομική διαδικασία το Σωματείο ΟΜΟΦΩΝΑ αποφάσισε να καλύψει για τους 3 συναδέλφους το ποσό της παρακράτησης για 2 μήνες,συνολικά 450 Ευρώ και για τους 3.
Και το αποφάσισε γιατί ΔΕΝ είχε προβλέψει τις μειώσεις,καθώς πρώτο μέλημα της ΠΕΠΕ ήταν το ενδιαφέρον   για τους δεκάδες μηχανοδηγούς που θα έβλεπαν οφέλη αναδρομικά τόσο σε μισθό όσο και στις συντάξιμες αποδοχές τους.
Σε αυτήν λοιπόν την απόφαση, ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών χτίζει την επιχειρηματολογία της λάσπης.
69 μέρες συνδικαλιστικής απάτης.
69 μέρες ξεδιαντροπιάς.΄
3 χρόνια φαγούρας και συνδικαλιστικής σφαλιάρας.

Και όλα αυτά την ώρα που το Σωματείο μας αιτήθηκε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο συνάδελφος που συνταξιοδοτήθηκε πρόωρα λόγω του σοβαρότατου προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει να μην πληρώσει τα χρημάτα που βρέθηκε να χρωστά, επειδή η ΠΕΠΕ έλυσε ένα ζήτημα που ωφέλησε 40 και πλέον μηχανοδηγούς.
Ο Πρόεδρος και ο άλλος συνάδελφος πλήρωσαν κανονικά,μάλιστα ο συνάδελφος Γενιδούνιας υπέστη απο την εξομοίωση ΜΟΝΙΜΗ μείωση των 40 Ευρώ στις τακτικές του αποδοχές,αλλά ποτέ δεν μίλησε για το θέμα ή ζήτησε "εξυπηρέτηση" ξεφτιλισμένε εκπρόσωπε του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών του είπε, και ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ και του ΠΑΜΕ έτρεξε να κρυφτεί στο λαγούμι του. Θρασύδειλος όπως πάντα, θα απαντήσει μέσω sms μάλλον.
Αυτό που ενδιαφέρει είναι οι δεκάδες μηχανοδηγοί που ευνοήθηκαν λαμβάνοντας απο εκατοντάδες μέχρι χιλιάδες των Ευρώ αναδρομικά.
Αλήθεια γραφικέ εκπρόσωπε της ΑΣΚΕ, αν το θέμα δεν το έλυνε η ΠΕΠΕ, πόσα θα πλήρωνε σε δικηγόρους για να καλύψει τις αγωγές που είχαν ετοιμάσει οι συνάδελφοι απο το 2013 για την αποκατάσταση μισθολογικής αδικίας; Μήπως καμιά 20αριά χιλιάδες Ευρώ;
Η ξεφτίλα έχει ένα όριο θεωρούσαμε.Τελικά για τον εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και της ΑΣΚΕ δεν έχει κανένα!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών  

5 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά εξαιρετικά δύσκολο να αντιμετωπίζεις ανθρώπους με "ψυχική διαταραχή." (sic)
    Ενδεικτικά για την περίπτωση του γραφικού της ΑΣΚΕ, θα αναφέρω ότι το 2013 μας απέστειλε ένα πρωί ένα εξώδικο επειδή σχολιαστής μας ανέφερε πως συνεργαζόταν με το blog της ΔΑΚΕ -έλξης- και τότε υπήρχε η υπόθεση της προσαύξησης του 30% η οποία ευθέως αμφισβητούνταν απο ορισμένους.
    Επειδή λοιπόν κάποιος υπονόησε ότι ο Κλίτσας ήταν ένας απο τους συνεργάτες τους, ο γραφικός μας έστειλε 4σέλιδο εξώδικο,το οποίο απαντήθηκε όπως του άξιζε βάζοντας τον στην θέση του.
    Μεταξύ άλλων η διχασμένη αυτή προσωπικότητα,μας ανέφερε ότι δεν είχε σχέση με το internet, δεν είχε λογαριασμούς σε social media, και ζητούσε να του ζητήσουμε δημόσια συγνώμη.
    Μερικές μέρες πριν όμως, η διχασμένη αυτή προσωπικότητα, είχε διαγράψει λογαριασμό στα social media όπου με το ψευδώνυμο "Βαρδαμάνας" έβριζε όποιον διαφωνούσε μαζί του.
    Αργότερα ο Κλίτσας,μόνιμος κάτοικος στις συνεδριάσεις της ΠΑΣΚ μέχρι το 2010, ανέλαβε την ΑΣΚΕ και την εργολαβία για να μαζεύει ψηφαλάκια για τις ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ.
    Η μανία του, με το πρόσωπο μου είναι παροιμοιώδης και προέρχεται απο την ενέργεια μου να ζητήσω το 2004 τις βαθμολογίες των εξετάσεων με τις οποίες προήχθη σε προϊστάμενο μηχανοδηγών το 2004,ενέργεια που τον εξανάγκασε να επικαλεστεί τα προσωπικά του δεδομένα για να μην γίνουν γνωστές οι βαθμολογίες σε όλους τους μηχανοδηγούς του Προαστιακού τότε.Ήταν απο μικρός υπέρ της "διαφάνειας".
    Στην περίπτωση αυτή - με την εξομοίωση των ΤΕΙ-λοιπόν ο γραφικός της ΑΣΚΕ ανακάλυψε -προφανώς- κακοδιαχείριση σε οικονομικά του Σωματείου,επειδή ΟΜΟΦΩΝΑ το ΔΣ,πλήρωσε 2 μήνες σε όσους χάσανε μισθολογικά απο την εξομοίωση των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ.
    Δεν μιλάμε όμως για Νόμο που εφαρμόστηκε απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,αλλά για Νόμο που ζήτησε η ΠΕΠΕ να εφαρμοστεί και που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αρνούνταν να εφαρμόσει απο το 2013.
    Με την εξομοίωση λοιπόν προέκυψε -απο το πουθενά κυριολεκτικά -μείωση για 3 μηχανοδηγούς, μεταξύ των οποίων και εγώ.Μείωση αρκετά σημαντική για τους 2 εξ αυτών.
    ΑΝΤΙ να κριτικάρει τότε ο γραφικός την -ομοφωνη-απόφαση του ΔΣ, επικεντρώνεται σήμερα στο πρόσωπο μου, γιατί ο άνθρωπος έχει εμφανές "ψυχολογικό" κ άρα αξεπέραστο πρόβλημα.
    Θυμίζω σε όλους τους μηχανοδηγούς, ότι τα τελευταία 2 χρόνια με αποφάσεις του ΔΣ πάρθηκαν γενναίες αποφάσεις και είχαμε μείωση των λειτουργικών εξόδων του Σωματείου μέχρι και 45% (μετακινήσεις,τηλέφωνα κτλπ).
    Δεν μπορεί κανείς λοιπόν γραφικός, εμπαθής και "ψυχολογικά άρρωστος" άνθρωπος να με αγγίξει με κριτική βρώμικη,όσο και αν το επιθυμεί.
    Η συνδικαλιστική του ανυπαρξία αποδείχτηκε μετά την προσφυγή που έκανε στο ΣΕΠΕ ενώ του είχα επισημάνει ότι είμαστε κοντά σε συμφωνία για το γεύμα σε όλους τους επίκουρους και επέκταση του σε όσους διανυκτερεύουν.Προτίμησε τότε να προσφύγει στο ΣΕΠΕ μπας κ καρπωθεί κάτι κ τελικά έφαγε τα μούτρα του κ κρέμασε όλους.
    Ο γραφικός εκπρόσωπος της ΑΣΚΕ έχει την πλήρη στήριξη του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών, το οποίο τον χρησιμοποιεί για να κάνει αφενός την προπαγάνδα του και να πετάξει λάσπη εκεί που πονάει το ΠΑΜΕ.
    Και το ΠΑΜΕ έχει πρόβλημα με το στέκι της έλξης,θεωρεί ,όπως οι λοιπές συστημικές παρατάξεις, ότι χάνει ψήφους μέσω της καθημερινής ενημέρωσης των σιδηροδρομικών.
    Τα συντρόφια ΔΕΝ έχουν τίποτα να πουν και αρκούνται πλέον σε τέτοια ζητήματα.
    Σε κάθε περίπτωση πάντως και αν κάποια παράταξη θελήσει η πρόταση του γραφικού είναι δεκτή προς συζήτηση για το θέμα των κρατήσεων για τους 3 των ΤΕΙ. Το ποσό άλλωστε είναι ευτελές.
    Εμείς απλά θα θυμίσουμε,ότι κάναμε απίστευτη οικονομία και σεβαστήκαμε τα χρήματα των μηχανοδηγών μέχρι τελευταίου Ευρώ,τα οικονομικά της ΠΕΠΕ είναι στην διάθεση όλων.
    Αν μάλιστα ορισμένοι στην ΑΣΚΕ είχαν τα μυαλά στο κεφάλι τους για προτάσεις περασμένων δεκαετιών, όπου στηρίξαμε σαν Σωματείο μέχρι και ...εκδόσεις βιβλίων,σήμερα η οικονομική κατάσταση της ΠΕΠΕ θα ήταν πολύ καλύτερη.
    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν κοιτατε να καταργησετε κανενα επιβατικο απο τα πολλα που εχουν μαζευτει στην αθηνα για να φευγουν τα εμπορικα στην ωρα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους μηχανοδηγούς που έχουν πρόβλημα υγείας τους βγάζουμε έξω και το σωματείο να του δώσει πιο πολλά αλλά ρε αλλάνια για το τομαράκι σας νοιαστήκατε να τα τσιμπίσετε αλλά για αυτούς που ητανε του δημοτικού μέχρι να μπούν και αυτοί στην δευτεροβάθμια για τα λεφτά πού έχασαν μόκο τσιμουδιά έ εκείνοι δεν έχασαν και περισσότερα λεφτά γιατί όχι για αυτούς και μόνο για την πάρτι σας
    Και για πέστε μας ρε αλάνια όλοι οι μηχανοδηγοί είναι στο ίδιο ζόρι και οι ευθύνες είναι ίδιες γιατί δεν ορμάτε και στα λεφτά όλοι οι μηχανοδηγοί να πάρουν τα ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλάνι κανείς μηχανοδηγός δεν έχασε τίποτα εδώ και 2 χρόνια.Αλήθεια οι του δημοτικού πως μπήκανε στην δευτεροβάθμια αλάνι μου,με μαγικό ραβδί ή ντρέπεσαι να το γράψεις και αυτό γιατί θα σε κάνει ντα η συνείδηση σου και πρέπει να κάνεις μόκο.
      Και επειδή έχεις και ένα δίκιο.Όλοι οι μηχανοδηγοί είναι στο ίδιο ζόρι,πλέον ο νομοθέτης πρόβλεψε ότι μόνο όσοι τελειώνουν το Λύκειο,αλάνι μου,μπορούν να γίνουν μηχανοδηγοί.
      Γιατί τουλάχιστον αυτοί θα καταλαβαίνουν ότι ο μηχανοδηγός δεν ορμάει στα λεφτά,αλλά τα πέρνει λόγω της εξειδίκευσης του.
      Όσον αφορά τους άρρωστους,τους βγάζουμε έξω στον καιάδα.Ωραίος είσαι ρε.Και ας τους δώσουμε και τίποτα παραπάνω,τα ρέστα θα τα πάρεις εσύ σε ρεπό,αλάνι μου.Καταλαβαίνεις έ;

      Διαγραφή