Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Δείτε φωτορεπορταζ από την εντροχιαση της χθεσινής Επιβαταμαξας στο ΣΣ Παλαιφαρσαλου από την ομάδα βοήθειας του Μηχανοστασίου Λάρισας της Ιταλικής πλέον ΕΕΣΣΤΥ


Στις φωτογραφίες (του συναδέλφου Νίκου Κονδυλα) βλέπουμε τις προσπάθειες της ομάδας βοήθειας του Μηχανοστασίου Λάρισας της ΕΕΣΣΤΥ να μεταφέρουν την εκτροχιασμενη Επιβαταμαξα στη σωστή θέση με τη χρήση ειδικού συστήματος εντροχιασης με υδραυλικούς γρύλους ανύψωσης και βάσης ολίσθησης. 


Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες ή διαδικασία είναι εξαιρετικά χρονοβόρα αφού κάθε φορά μπορείς να σύρεις το εκτροχιασμενο όχημα το πολύ 50 εκατοστά μόνο προς τη σωστη κατεύθυνση, ενώ στη συνέχεια πρέπει να επαναλάβεις το ίδιο βήμα (ανύψωση, ολίσθηση, κατέβασμα) ξανά και ξανά μέχρι να έρθει το όχημα πάνω από τις ραγιες σε θέση εντροχιασης. 

Επίσης όπως βλέπετε η πολυπληθής ομάδα βοήθειας του Μηχανοστασίου Λάρισας αποτελείται από έναν "παλιο" και τρεις "νεους" τεχνίτες από αυτούς που πριν λίγους μήνες κάποιοι κατηγορούσαν τη διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ για αδικαιολογητες προσληψεις. 

Φανταζόμαστε ότι αν δεν είχαν "προσληφθεί" αυτοί οι νέοι τεχνίτες, το εκτροχιασμενο όχημα θα εντροχιαζαν χθες οι τελευταίοι 4 επιβάτες που θα κατέβαιναν από αυτο αμέσως μετά την εκτροχιαση και πιθανότατα με πολύ καλύτερους χρόνους χωρίς να χρειαστεί να τους πάρει η νύχτα... 

Υπενθυμίζουμε ότι από 1 Απριλίου του 2019 το 100% των μετοχών της ΕΕΣΣΤΥ μεταβιβάστηκε έναντι 22 εκατομμυρίων ευρώ από το Ελληνικό Δημόσιο στην ιταλικών πλέον συμφερόντων Τραινοσε, μαζί με το τεχνικό προσωπικό της κα το σύνολο του εξειδικευμένου εξοπλισμού της σε 10 βάσεις συντήρησης Σιδηροδρομικων οχημάτων σε όλη τη χώρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Βόλο, Αλεξανδρούπολη, Καλαμάτα, Διακοφτο). 

Μαζί μεταβιβάστηκε και το σύνολο των διαθέσιμων ανταλλακτικών σε μια σειρά αποθήκες της εταιρείας σε όλη τη χώρα. 

Δείτε τις φωτογραφίες και βγάλτε τα δικά σας συμπερασματα:










Αναδημοσίευση απο το mixanikosose.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου