Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Το μπαράζ των τελευταίων αποφάσεων, έπαψε πια να μας δημιουργεί μόνο ερωτηματικά και προβληματισμούς, αφού πλέον
οι εργαζόμενοι αυτής της Εταιρείας αισθανόμαστε σοκαρισμένοι από τον παραλογισμό τους. Και από ό,τι φαίνεται τα βαρέλι δε θα έχει πάτο! Βέβαια, αυτό δε θα έπρεπε να μας εκπλήσσει, καθόσον με τις τελευταίες ομαδικές μετακινήσεις προς τα εκδοτήρια, βρισκόμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Είναι ή όχι πισωγύρισμα; Η απάντηση αυτονόητη, αφού η ίδια πρακτική ακολουθήθηκε το 2013. Μόνο που τότε οι συνθήκες ήταν άλλες και υπήρχαν έστω και κάποια υποτυπώδη κριτήρια.
Σήμερα, με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (Α.Σ.Σ.Κ.), τα σημεία πώλησης στο δίκτυο υποτίθεται πως δε θα ήταν απαραίτητα όπως στο παρελθόν, μιας και το νέο σύστημα θα έπρεπε να υποστηρίζεται στο σύνολό του από τα Α.Μ.Ε.Κ. Το ότι ο Ο.Α.Σ.Α. αδυνατεί να εκπληρώσει τους συμβατικούς όρους της σύμβασης, πρέπει να προβληματίσει τον ίδιο το μέτοχο και όχι να μετακυλύει το ζήτημα στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. Η δική του αδυναμία υποστήριξης του συστήματος, ήταν φανερή από την αρχή της εφαρμογής του εν λόγω εγχειρήματος και συνεχίζει έως τη σήμερον. Κάτι τέτοιο, δε φαίνεται να προβληματίζει τον Όμιλο, πολλώ δε μάλλον, ούτε λόγος από πλευράς του για το ότι το 80% και πλέον των εσόδων από την πώληση των προϊόντων κομίστρου, προέρχεται από τη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.!!! Άρα λοιπόν, αυτή είναι η αιτία του κακού και για αυτήν θα πρέπει να βρουν λύσεις, τόσο οι Διοικήσεις του Ομίλου, όσο και η Πολιτική ηγεσία. Οι όποιες μεσοβέζικες - μπακαλίστικες λύσεις, καταφανώς επιτείνουν αντί να λύνουν το πρόβλημα.
Για τη δε ζωή των εργαζόμενων που «ανεβοκατεβαίνουν» πιο συχνά και από τα ασανσέρ της οδού Αθηνάς 67, δεν προβληματίζεται κανένας τους! Θα είχε πραγματικά ενδιαφέρον να γνωστοποιηθεί έστω και κάποιο από τα κριτήρια για την επιλογή των εν λόγω υπαλλήλων, αφού ουδεμία ομοιογένεια δε μπορούμε να διακρίνουμε. Είναι προφανές, ότι η Διοίκηση δεν μπήκε καν στον κόπο να θέσει κριτήρια, καθόσον αυτά θα περιόριζαν την αυθαιρεσία, ίσως και την εμμονή της απέναντι σε πρόσωπα. Άλλωστε, από ό,τι φαίνεται, τελευταία της αρκεί η Υποχρεωτική εκπαίδευση ακόμη και για την επιλογή Στελεχών.
Είναι, ωστόσο, επιτακτική ανάγκη να αφεθούν κατά μέρος οι εμμονές και να τεθούν προτεραιότητες που θα συμβάλλουν ουσιαστικά στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Αν θέλουν οι έχοντες τα σκήπτρα να αποκτήσουν - επικοινωνιακά και πραγματικά - την έξωθεν καλή μαρτυρία, υπάρχει άλλος τρόπος. Να μεριμνήσουν άμεσα για την ένταξη των επτά νέων συρμών της Γραμμής 1, οι οποίοι σκουριάζουν στα αμαξοστάσια, των συρμών 2ης σειράς του Μετρό και φυσικά των συρμών του Τραμ, ώστε να «τρέχουν» περισσότερα τραίνα από αυτά που είναι «αραχτά».
Καλούμε άμεσα την Πολιτική ηγεσία και τις Διοικήσεις, να ανακαλέσουν τις τελευταίες αποφάσεις τους, να δώσουν λύση ως οφείλουν στο πρόβλημα, φροντίζοντας αφενός μεν για την πρόσληψη προσωπικού στη ΣΤΑ.ΣΥ. και αφετέρου να πάψουν να την απομυζούν αποσπώντας υπαλλήλους της...
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου