Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019

Δίκτυο Σιδηροδρομικών για την ΣΣΕ στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ : Ευχές και τάματα


Δυστυχώς για ακόμη μία φορά η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας σιδηροδρομικών έχει αποδειχθεί πολύ μικρή για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ.
Μετά τα όσα συνέβησαν
κατά την διάρκεια του συνεδρίου και τον πλήρη έλεγχο της διοίκησης της Ομοσπονδίας, δια των διαγραφών ακόμα και Σωματείων ,συνεχίζουν την κατρακύλα τους με αλλεπάλληλες αποτυχημένες επιλογές (τυχαία;) έχοντας ως  μοναδική τους επιδίωξη την προσωπική συνδικαλιστική επιβίωση.
Η παρέα της ΠΑΣΚΟΔΑΚΕ συνεπικουρούμενη από τους " θεματοφύλακες" της ΔΕΣΚ προχωρούν στην ολοκλήρωση του έργου τους.
Αφού δεν σεβάστηκαν τη βούληση των ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΏΝ προσπαθούν –και έχουν πετύχει- να εγκλωβίσουν τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ με διάφορα παραμύθια και αλλοπρόσαλλες παρουσιάσεις.
ΑΤΟΠΗΜΑ 1ο
Διαπραγματεύθηκαν μήνες με τη διοίκηση  πρώην  ΕΕΣΣΤΥ λέγοντας στους εργαζόμενους ότι είναι θέμα χρόνου η υπογραφή της Συλλογικής σύμβασης Εργασίας. Χωρίς να έχουν λάβει ΟΥΤΕ μια έγγραφη διαβεβαίωση!
ΕΜΕΙΣ  λέγαμε ότι είναι χάσιμο χρόνου αυτή η διαπραγμάτευση και ότι θα πρέπει εξ αρχής να διαπραγματευτούμε με τον νέο μετοχο( ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Για το λόγο αυτό και δεν πήγαμε στα περισσότερα ραντεβού.
ΑΤΟΠΗΜΑ 2ο
Στην πρώτη (προφορική) πρόταση από πλευράς ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έγινε το Σεπτέμβριο, η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας, επέλεξε να οδηγήσει τους εργαζόμενους σε απεργιακές κινητοποιήσεις.
ΕΜΕΙΣ τους λέγαμε να μείνουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων γιατί ο συνομιλητής μας πλέον είναι μια ιδιωτική εταιρεία με αλλά χαρακτηριστικά και άλλο βηματισμό.
Ζητήσαμε δε να συμμετάσχουν στην διαπραγματευτική ομάδα και οι πρόεδροι των δύο σωματείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑΤΟΠΗΜΑ 3ο
Ποντάρανε πολλά στα ΥΓΟΣ και πίστευαν (ανόητα) ότι με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν να πιέσουν τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την κατεύθυνση που νόμιζαν ότι μπορούν να πάνε.
ΕΜΕΙΣ τους λέγαμε ότι δια των ΥΓΟΣ θα έπρεπε να ζητήσουμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου τη διασφάλιση ΟΛΩΝ  των θέσεων εργασίας όπως είχε γίνει πριν 4 χρονια με τους εργαζόμενους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Σύμβαση ΥΓΟΣ που υπογράφηκε το καλοκαίρι του 2015).
ΑΤΟΠΗΜΑ 4ο
Στη διαπραγμάτευση με την διαμεσολαβίτρια του ΟΜΕΔ γνωρίζανε πολύ καλά, απο πρώτο χερι, ότι θα είναι  μία τελείως τυπική διαδικασία αφού στο τέλος θα είναι και άκυρη τυπικά και νομικά.
Κλείνει έτσι, η διαπραγμάτευση μεταξύ Ομοσπονδίας και  πρώην ΕΕΣΣΤΥ,  ΓΙΑΤΙ όποια πρόταση και αν παρουσιαστεί μετά την έλευση της νέας χρονιάς δεν μπορεί να έχει ισχύ γιατί απλά δεν θα υπάρχει εταιρεία  ΕΕΣΣΤΥ.
ΕΜΕΙΣ τους ζητήσαμε να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς και να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η Ομοσπονδία και τα δύο σωματεία ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΠΕΠΕ.
ΑΤΟΠΗΜΑ..........
Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και άλλα ατοπήματα αυτής της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας.
Το ζητούμενο όμως για τους εργαζόμενους δεν είναι αυτό.
Είναι η ισχύς του συλλογικού δικαίου για ΟΛΟΥΣ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς κανένα διαχωρισμό.
Η δική μας πρόταση όπως την παρουσιάσαμε και στο ΔΣ της Ομοσπονδίας είναι η εξής.
Αποδοχή του μισθολογικού κόστους για τους εργαζόμενους (σύμφωνα με την ενημέρωση που μας έστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ), αφαίρεση του όρου για πλαφόν 120 ευρώ (+50 για κάθε τέκνο)  γιατί οι αυξήσεις είναι μεγαλύτερες για τους παλαιούς εργαζόμενους και πλήρη διασφάλιση των θέσεων εργασίας για ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΤΗΣ ΕΕΣΤΥ.
Συνάδελφοι, 
δυστυχώς κάποιοι θεωρούσαν δεδομένες κάποιες υποσχέσεις από ανθρώπους που δεν είχαν τη δύναμη να πραγματοποιήσουν το παραμικρό.
Δυστυχώς η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας πόνταρε σε "κουτσά άλογα ".
Δυστυχώς η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας προχώρησε και συνεχίζει να προχωρά με ευχές και τάματα.
Με αυτό τον τρόπο δεν είναι δυνατόν να διασφαλίσεις τους εργαζόμενους και  παρ' όλες τις εκπτώσεις που έγιναν στη διοίκηση της πρώην  ΕΕΣΣΤΥ από την πλειοψηφία των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ ( στις απολύσεις 21 συναδέλφων τον Αύγουστο δεν άνοιξε μύτη, ΟΥΤΕ στην μονομερή αλλαγή του τρόπου μισθοδοσίας που θα αφήσει απλήρωτους τους συναδέλφους μέχρι τον Φλεβάρη!). Στο τέλος το μόνο που  θα καταφέρουν οι συνδικαλιστές της παρέας  της Ομοσπονδίας θα είναι το ΤΊΠΟΤΑ
Κάποιοι συνδικαλιστές  θα μπούνε τις επόμενες μέρες στα μηχανεργοστάσια και θα μιλάνε για τους κακούς του ΔΙΚΤΎΟΥ, για τους ΕΛΟΧΙΜ που κατέβηκαν στη Γη και για τους ΝΕΦΕΛΙΜ που δεν τους βοήθησαν την ώρα της διαπραγμάτευσης.
Δεν πρόκειται να πούνε στους εργαζόμενους για τη δική τους ανικανότητα και για τις κάκιστες επιλογές που κάνανε.
Το ΔΊΚΤΥΟ σιδηροδρομικών έχει ήδη αναλάβει πρωτοβουλίες και θα δημοσιοποιηθούν όλες μας οι κινήσεις τις επόμενες μέρες, όπως κάνουμε πάντα.
Επειδή λοιπόν κύριοι της πλειοψηφίας συνάδελφοι ήμαστε ίσιοι , αλλά ίδιοι δεν ήμαστε,  θα προχωρήσουμε στο επόμενο διάστημα με μοναδικό άξονα το συμφέρον των σιδηροδρομικών.
Υ.Γ.
Αναμένουμε την άποψη της Ομοσπονδίας και του συλλόγου διπλωματούχων μηχανικών για τις προσλήψεις συνταξιούχων στον ΟΣΕ. Έχει περάσει 1 μήνας και ακόμα ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ ΣΙΩΠΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου