Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

Με 3 μηχανές έλξης και 6 μηχανοδηγούς ενισχύεται η Rail Cargo Logistics Goldair

Τις επιχειρησιακές δυνατότητές της ενισχύει η Rail Cargo Logistics Goldair.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, εντός του 2020 αναμένεται να προστεθούν στο στόλο της 3 μηχανές έλξης, καθώς και 6 μηχανοδηγοί.


Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία πραγματοποιεί δρομολόγια με 4 μηχανές έλξης (3 πετρελαιοκίνητες και 1 ηλεκτροκίνητη).

Επίσης, στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού διαθέτει 5 πιστοποιημένους μηχανοδηγούς, ενώ με την προσθήκη των υπόλοιπων 6, ο αριθμός των απασχολούμενων μηχανοδηγών θα ανέλθει στους  11.

Με βάση το τονάζ που μεταφέρθηκε το 2019, όπως αναφέρουν στελέχη της, η εταιρεία πέτυχε να καταστεί ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαίου και γενικότερα υγρών καυσίμων και πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 160.000 μεταφερόμενους τόνους πετρελαίου, pet coke κ.ά.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου