Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2022

300 αιτήσεις για έξι θέσεις: Το επάγγελμα του μηχανοδηγού έχει ζήτηση στην Ελλάδα

Μπορεί ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα να διαθέτει μικρά μερίδια αγοράς, τόσο στις επιβατικές, όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές, ωστόσο παρουσιάζει αξιοσημείωτες προοπτικές ανάπτυξης.

Είναι ενδεικτικό ότι, το 2019 (πριν από την έλευση της πανδημίας), η Ελλάδα κατέγραψε την υψηλότερη άνοδο στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές στην ΕΕ σε ποσοστό 20,2%, ακολουθούμενη από την Κροατία με 13,9%.

Στην Ελλάδα και στις εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρείες, όπως η ιταλική Hellenic Train, η ελληνο-αυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair, η ρουμανική GFR και η κινεζο-ελληνική PEARL.

Η τελευταία προχώρησε, πριν από λίγες ημέρες, στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση 6 θέσεων υποψηφίων μηχανοδηγών εμπορευματικών συρμών, οι οποίοι, μετά την εκπαίδευση που θα λάβουν με μέριμνα και έξοδα της εταιρείας, θα στελεχώσουν τις έδρες της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στις αμέσως προηγούμενη πρόσκληση ενδιαφέροντος για την κάλυψη και πάλι 6 θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι ξεπέρασαν τους 300. Τώρα, οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 100, με την προθεσμία ολοκλήρωσης της διαδικασίας να έχει οριστεί στα τέλη Ιουλίου. 

Η PEARL (το 2020 τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 45 εκατ.) παρέχει υπηρεσίες διαμεταφοράς εμπορευμάτων, σιδηροδρομικής διαμεταφοράς και logistics, με επίκεντρο τον Πειραιά, διαθέτοντας θυγατρικές εταιρείες σε αρκετές γειτονικές χώρες (Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια).

Η εταιρεία, επί του παρόντος, δεν διαθέτει δικές της μηχανές έλξης, ωστόσο έχει προχωρήσει και προχωρά σε εκπαίδευση μηχανοδηγών, κάτι το οποίο προδιαγράφει, σε κάποιο βαθμό, τις μελλοντικές κινήσεις της, εάν και πολλά θα εξαρτηθούν από τον χρόνο ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικού δικτύου και το βάθος της συνεργασίας της με την Hellenic Train.

Ενισχύει την παρουσία της στα εμπορεύματα και η Hellenic Train

Αντίστοιχα, και η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) εκτιμάται ότι, από τότε που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει προχωρήσει στην πρόσληψη άνω των 170 μηχανοδηγών.  

Και η Hellenic Train φαίνεται ότι επαναπροσδιόρισε τη στρατηγική της, δίνοντας πλέον μεγαλύτερη έμφαση στις εμπορευματικές μεταφορές, όπως φάνηκε από την ομιλία του διευθύνοντος συμβούλου Μαουρίτσιο Καποτόρτο στην εκδήλωση για τη μετονομασία της.

O κ. Καποτόρτο αναφέρθηκε στην πρόθεση της Hellenic Train να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στις εμπορευματικές μεταφορές, σε συνεργασία με τα δυο βασικά λιμάνια της Ελλάδας, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη.  

“Τα έσοδα από υπηρεσίες logistics παρουσιάζουν αύξηση κοντά στο 10% τα τελευταία χρόνια και προβλέπουμε πως σύντομα η ετήσια αύξηση θα φτάνει το 20%”, υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, η οποία κατέθεσε, πριν από λίγες ημέρες, δεσμευτική προσφορά για την εκμετάλλευση του Θριασίου ΙΙ, φανερώνοντας τις προθέσεις της να επεκταθεί στις υπηρεσίες αποθήκευσης και logistics.  

www.capital.gr - Φώτης Φωτεινός  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου