Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 10 Ιουλίου 2022

ΔΕΝ ήταν αθώοι, όσοι οδήγησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην χρεωκοπία και την ιδιωτικοποίηση

Το ενδιαφέρον του σιδηροδρομικού κόσμου έχει προκαλέσει η είδηση για την καταδίκη Διευθυντικού Στελέχους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ(περίοδος 2007-2008) και μάλιστα σε εφετειακό βαθμό.  Η κάθειρξη έξι ετών με την οποία καταδικάστηκε πρώην γενικός διευθυντής εμπορευμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
για υπόθεση απιστίας  υπενθύμισε σε όλους, το παρασύστημα εξουσίας που οδήγησε την εταιρεία σε ζημιές πολλών εκατομμυρίων Ευρώ κατά τα πρώτα 2 χρόνια λειτουργίας της (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ άρχισε να λειτουργεί το 2007).

Μπορεί να χρειάστηκαν 15 χρόνια για να αποδοθεί δικαιοσύνη και στο ενδιάμεσο οι συνεχιστές του συστήματος αυτού να "κούναγαν" και το δάχτυλο, προσπαθώντας να παραχαράξουν και την ιστορία και τα πραγματικά γεγονότα. 

Όλο αυτό το σύστημα διαπλοκής και παραεξουσίας,  έφτασε στο σημείο "εκεί που χρωστούσε να ζητά να πάρει και το βόδι", όπως συνηθίζει να λέει ο θυμόσοφος λαός μας.

Και ήρθε η δικαιοσύνη 15 χρόνια μετά. Με μεγάλη καθυστέρηση, αλλά ήρθε. 

Μπορεί πολλοί συνάδελφοι που έζησαν τα όσα γίνονταν τότε να έχουν συνταξιοδοτηθεί, μπορεί να μετατάχθηκαν, μπορεί να είναι σήμερα ακόμα εν ενεργεία. 

Σίγουρα θυμήθηκαν το πως λειτουργούσε αυτό το παρασύστημα εξουσίας και πως επιχειρούσε να απομονώσει, να εξαγοράσει και να φιμώσει κάθε φωνή διαμαρτυρίας για όσα βλέπαμε όλοι.

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΘΩΟΙ λοιπόν σύμφωνα με την απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης.

Εμείς θυμίζουμε ότι εξαιτίας των τεράστιων ελλειμάτων που παρουσίασε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο σιδηρόδρομος την περίοδο εκείνη, το 2010 στοχοποιήθηκε πρώτος απο τα κοράκια του Δ.Ν.Τ. που με τους εγχώριους συμμάχους τους ψήφισαν τον Νόμο 3891 που μετέταξε χιλιάδες σιδηροδρομικούς και έκλεισε το 1/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, μειώνοντας τις απολαβές μας, τις απολαβές όλων των σιδηροδρομικών, κατά 45% σε ένα βράδυ.

Εξαιτίας αυτών των ελλειμάτων, η Ελληνική Κοινωνία έγινε κοινωνός της πολιτικής της ανάγκης ιδιωτικοποιήσεων των σιδηροδρόμων και έτσι ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ εντάχθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ σε 1 βράδυ ξαφνικά, την 1η Γενάρη του 2013. 

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΘΩΟΙ λοιπόν σύμφωνα με την απόφαση της Ελληνικής Δικαιοσύνης..

Και περιμέναμε μια ανακοίνωση απο την Πράσινη συνδικαλιστική "Δημοκρατική Παράταξη"  για αυτήν την απόφαση της Δικαιοσύνης, καθώς την περίοδο εκείνη στελέχη της - σήμερα έχουν συνταξιοδοτηθεί- πρωτοστατούσαν στην αποκάλυψη της δράσης του παρασυστήματος εξουσίας.

Με τι κουράγιο όμως να το κάνει η σημερινή της ηγεσία.....


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 


Υ.Γ.  Το ότι όπως λένε οι διάδρομοι, το πρώην Διευθυντικό στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που καταδικάστηκε, ήταν και πρώην κορυφαίος συνδικαλιστής στον σιδηρόδρομο, δεν το παραβλέπουμε. 

Είπαμε εμείς εδώ στο blog των μηχανοδηγών,  ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου