Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Εκδόθηκε η πρώτη έγκριση διαλειτουργικότητας για τη διαχείριση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας

Στην πρώτη έγκριση θέσης σε λειτουργία σταθερής εγκατάστασης του ψηφιακού συστήματος Ραδιοκάλυψης GSM-R, στα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, Κιάτο – Αεροδρόμιο και των κλάδων της γραμμής Θριάσιο – Ικόνιο και Οινόη – Χαλκίδα εξαιρουμένου του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός, προχώρησε η Ρυθμιστική Αρχή
Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ).

Η χορήγηση θέσης σε λειτουργία της σταθερής εγκατάστασης φωνητική ραδιοεπικοινωνία του παρατρόχιου υποσυστήματος ραδιοδικτύου κλάσης Α (GSM-R φωνή μόνο), στα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα που προαναφέρθηκαν, αποτελεί ένα από τα πιο ουσιαστικά βήματα για τον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Το σύστημα GSM-R (σύστημα ραδιοκάλυψης), είναι ένα από τα ψηφιακά συστήματα διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας (European Railways Traffic Management System ERTMS), που αποτελεί  το σύστημα προτύπων για τη διαχείριση και τη διαλειτουργικότητα της σηματοδότησης των σιδηροδρόμων από την ΕΕ.

Πρόκειται για ένα ψηφιακό σύστημα επικοινωνίας, το οποίο στηρίζεται στο παγκοσμίως αποδεδειγμένα αξιόπιστο σύστημα κινητής τηλεφωνίας GSM, που καλύπτει όλες τις ανάγκες ασφαλούς επικοινωνίας ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου.

Η λειτουργία του, θα βελτιώσει σημαντικά την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των σιδηροδρομικών μεταφορών. Θα ενισχύει τη διαλειτουργικότητά της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, επιτρέποντας στις αμαξοστοιχίες  να αναπτύσσουν μεγαλύτερες ταχύτητες, και μειώνοντας έτσι, τις χρονοαποστάσεις των ταξιδιών.

Πρόκειται για ένα έργο, το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της ανάταξης και αναβάθμισης του συστήματος σηματοδότησης, ικανοποιώντας πλήρως τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας που ενισχύουν το σιδηροδρομικό σύστημα, επιτρέποντας την ασφαλή και συνεχή κυκλοφορία αμαξοστοιχιών για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων.

Η έγκριση δόθηκε μετά από σχετική αίτηση του ΟΣΕ με θέμα την «Έκδοση έγκρισης θέσης σε λειτουργία σταθερής εγκατάστασης, στο πλαίσιο αξιολόγηση της αίτησης του έργου: «Ραδιοκάλυψη GSM-R, στα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, Κιάτο – Αεροδρόμιο και των κλάδων της γραμμής Θριάσιο – Ικόνιο και Οινόη – Χαλκίδα (Α.Δ. 10012/2006/ΕΡΓΟΣΕ), εξαιρουμένου του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός».

Η αίτηση εξετάστηκε από την Ομάδα Αξιολόγησης της Μονάδας Ασφάλειας Σιδηροδρόμων και Διαλειτουργικότητας της ΡΑΣ και μετά από λεπτομερή αξιολόγηση, έκρινε, ότι ο φάκελος είναι πλήρης, σύμφωνα με τη σχετική ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.


www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου