Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Πιέσεις Κίνας για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου Σερβίας-Ουγγαρίας

Μνημόνιο κατανόησης σχετικά με τη μελέτη βιωσιμότητας του σιδηροδρομικού έργου Βελιγράδι - Βουδαπέστη, υπέγραψαν εκπρόσωποι των οργανισμών σιδηροδρόμων της Σερβίας, της Κίνας και της Ουγγαρίας, επισημαίνεται σε ανακοίνωση του σερβικού οργανισμού (Zeleznice Srbije). 

Σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο μνημόνιο κατανόησης, η κινεζική πλευρά θα εκπονήσει τη μελέτη βιωσιμότητας για την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ του Βελιγραδίου και της Βουδαπέστης και θα έχει ως «βάση» τις εκθέσεις που θα λάβει από τη Σερβία και την Ουγγαρία. 

Η Σερβία και η Ουγγαρία θα υποβάλλουν στην κινεζική πλευρά, μέχρι τις 15 Απριλίου 2015, τις εκθέσεις τους και στη συνέχεια η κινεζική πλευρά θα εκπονήσει τη μελέτη βιωσιμότητας για το έργο, την οποία και θα παρουσιάσει, στο τέλος Ιουνίου, στη διάρκεια κοινής συνάντησης εργασίας μεταξύ των τριών μερών.

Ταυτόχρονα, με την εκπόνηση της μελέτης βιωσιμότητας, θα διεξάγονται και εργασίες για τον προκαταρκτικό σχεδιασμό του έργου.

Η ουγγρική και η σερβική πλευρά είναι υπεύθυνες για τις γεωλογικές μελέτες στην επικράτειά τους, ενώ η κινεζική θα διεξάγει έρευνες, χαρτογράφηση και άλλες δραστηριότητες, που σχετίζονται με τον προκαταρκτικό σχεδιασμό του έργου.

Είναι φανερό ότι η Κίνα βλέπει την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, ως μια δυνητικά επικερδή αγορά, αλλά και ως προγεφύρωμα για την εισαγωγή κινεζικών προϊόντων στην ΕΕ.

Η συγκεκριμένη επένδυση ισχυροποιεί τη θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία, μέσω του Πειραιά, μπορεί να καταστεί ο βασικός κόμβος σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων, από την Κίνα προς την ΕΕ, με δρομολόγια από τον Πειραιά σε Σκόπια και Βελιγράδι και από εκεί προς την κεντρική Ευρώπη.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου