Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Μεταφορές , σκληραίνει ο ανταγωνισμός στα εμπορεύματα

Θέση στις πολυτροπικές μεταφορές δεν χτίζει μόνο η Ελλάδα αλλά και οι γείτονες. Γερμανοβουλγαρική συμμαχία με στόχο τη μεταφορά εμπορευμάτων από και προς την κεντρική Ευρώπη. Αντιμέτωπη με ισχυρό ανταγωνισμό από τις γειτονικές χώρες βρίσκεται η Ελλάδα στην προσπάθειά της να γίνει ισχυρός κόμβος για το διαμετακομιστικό εμπόριο. Η σημασία της ευρύτερης
περιοχής της νοτιοανατολικής Μεσογείου στο διεθνές σύστημα μεταφορών έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια καθώς το υψηλό κόστος μεταφορών οδήγησε σε αισθητή διαφοροποίηση των εμπορικών ροών.
 Η παρουσία της Cosco στην Ελλάδα έχει λειτουργήσει ιδιαίτερα θετικά στην ενίσχυση της θέσης της χώρας. Την ίδια στιγμή όμως τις δικές τους κινήσεις κάνουν και οι γειτονικές χώρες που επιδιώκουν, επίσης, την ανάπτυξη ισχυρών συνεργασιών. Μία τέτοια κίνηση είναι η νέα γραμμή συνδυασμένων μεταφορών που συνδέει το Ρούσε της Βουλγαρίας με τη Νυρεμβέργη, στη Γερμανία, διερχόμενη μέσω Ρουμανίας, Ουγγαρίας και Αυστρίας. Η αμαξοστοιχία της νέας γραμμής, που σε πρώτη φάση λειτουργεί πιλοτικά, θα πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα. Το διάστημα της πιλοτικής λειτουργίας έχει οριστεί στους τρεις μήνες και στη συνέχεια το δρομολόγιο θα επανεξεταστεί με βάση την αποτελεσματικότητά του. Ο χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου ανέρχεται στις τρεις μέρες.

Φθηνότερες κατά 20% οι μεταφορές

 Η νέα γραμμή πολυτροπικών εμπορευματικών μεταφορών είναι μια συνεργασία της γερμανικής DB Schenker Logistics – Schenker Rail με την εταιρεία που διαχειρίζεται το λιμάνι του Ρούσε και τη βουλγάρικη εταιρεία μεταφορών ΡΙΜΚ. Σύμφωνα με την DB Schenker Logistics – Schenker Rail, ο αποτελεσματικός συνδυασμός σιδηροδρομικών και οδικών μεταφορών έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους μεταφοράς κατά 20% για τους ενδιαφερόμενους. Ενδεικτικό της σημασίας που αποδίδουν οι Βούλγαροι στη νέα συνεργασία είναι το γεγονός ότι ανακοίνωση για την πολυτροπική σύνδεση του λιμανιού του Ρούσε με τη Γερμανία εξέδωσε και το βουλγαρικό Υπουργείο Μεταφορών. Το αρμόδιο υπουργείο της χώρας επισημαίνει ότι η αμαξοστοιχία θα μπορεί να μεταφέρει 68 ρυμουλκούμενα. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Port Complex Ruse EAD, η οποία έχει την ευθύνη για τη διαχείριση του λιμανιού του Ρούσε σχεδιάζει φέτος να υλοποιήσει μεγάλη επένδυση με στόχο την αναβάθμιση των υποδομών του. Το Ρούσε είναι η πέμπτη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας και βρίσκεται στο βορειοανατολικό τμήμα της χώρας, στη δεξιά όχθη του Δούναβη, απέναντι από τη ρουμανική πόλη Τζιούρτζιου. Η πόλη απέχει 300 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα Σόφια και 200 χιλιόμετρα από τις βουλγαρικές ακτές στη Μαύρη Θάλασσα. Το Ρούσε είναι το σπουδαιότερο ποτάμιο λιμάνι της Βουλγαρίας, και είναι ήδη ένας σημαντικός κόμβος για το διεθνές εμπόριο της χώρας.

Ανταγωνισμός με τη Νότια Οδό

Η νέα γραμμή πολυτροπικών μεταφορών μπορεί να είναι ανταγωνιστική στην αποκαλούμενη Νότια Οδό που, με τη βοήθεια του κινεζικού παράγοντα επιχειρεί να καθιερώσει η χώρα μας. Σίγουρα επιπλέον δυσκολία για την ελληνική προσπάθεια είναι το γεγονός ότι ο διάδρομος που ξεκινά από την Ελλάδα χρειάζεται να διέλθει από περισσότερες χώρες, κάποιες εκ των οποίων, μάλιστα, δεν είναι ούτε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πάντως οι συμφωνίες που έχουν γίνει έχουν αποδώσει αφού τα ελληνικά τρένα φτάνουν στον προορισμό τους σε άκρως ανταγωνιστικό χρόνο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για φέτος έχει μεγάλα σχέδια στοχεύοντας στη μετακίνηση περίπου 500 συρμών από το λιμάνι του Πειραιά προς την κεντρική Ευρώπη. Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία κατάφερε υπολογίσιμη αύξηση του τζίρου της στα 140 εκατομμύρια ευρώ έναντι 129 εκατομμυρίων το 2013. Ο κύριος παράγοντας αύξησής του ήταν η αύξηση των εμπορευματικών μεταφορών. Με κλεισμένες συμφωνίες για μεταφορές προς την κεντρική Ευρώπη για λογαριασμό μεγάλων πολυεθνικών η διοίκηση της εταιρείας ρίχνει το βάρος της στην προσέλκυση φορτίου από το εξωτερικό, προκειμένου να μειώσει το κόστος του δρομολογίου.

Μάρω Τσαντήλα - Euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου