Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Με ρωσικό δάνειο ο εκσυγχρονισμός του σερβικού σιδηροδρομικού δικτύου

Από ρώσικο δάνειο, συνολικής αξίας 800 εκατ. δολαρίων, χρηματοδοτούνται οι εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της Σερβίας.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, οι εργασίες αφορούν τρία «κομμάτια» του δικτύου, τα
Ρούμα - Γκολουμπίντσι, Σοπότ Κοσμάισκι - Κοβάσεβατς και Βέλικα Πλάνα - Μάλα Κρσνα.

Ειδικά για το τμήμα Ρούμα - Γκολουμπίντσι –που αποτελεί τμήμα του Πανευρωπαϊκού Διαδρόμου 10- οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις 11 Σεπτεμβρίου του 2015.

Ο γενικός διευθυντής του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Σερβίας, Μίροσλαβ Στόισιτς, δήλωσε ότι πρόκειται για το δεύτερο τμήμα που χρηματοδοτείται από το ρωσικό δάνειο και υπενθύμισε ότι οι εργασίες στο σιδηροδρομικό τμήμα Βελιγράδι - Πάντσεβο βρίσκονται σε εξέλιξη.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων της Σερβίας θα εκσυγχρονίσει τις σιδηροδρομικές υποδομές και το σύνολο του δικτύου στη χώρα και θα προχωρήσει σε όλες τις δράσεις για την αναδιοργάνωσή του.

Σκοπός είναι να εκπληρωθούν όλες οι υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σχετική συμφωνία μεταξύ της σερβικής κυβέρνησης και του ΔΝΤ, πρόσθεσε ο κ. Στόισιτς.

Όπως ανακοινώθηκε, στο τμήμα Ρούμα - Γκολουμπίντσι το 60% των εταιρειών που θα αναλάβουν τις εργασίες θα είναι σερβικές. Αντίστοιχα, στο τμήμα Βελιγράδι - Πάντσεβο, το 70% των εταιρειών που θα αναλάβουν τις εργασίες θα είναι σερβικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου