Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Όταν τρένο και λιμάνι γίνονται «ένα»: Η περίπτωση του Αμβούργου

Ότι κάνει η Cosco με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Ικόνιο, το κάνει – εδώ και χρόνια και με μεγάλη επιτυχία – το λιμάνι του Αμβούργου και όχι με μία σιδηροδρομική εταιρεία, αλλά με εκατοντάδες.
Του Φώτη Φωτεινού
Η εταιρεία διαχείρισης των terminals του
λιμένα Αμβούργου (Hamburger Hafen und Logistik - HHLA) ανέφερε νέο ρεκόρ στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, από το λιμάνι, στο σιδηρόδρομο.

Ενδεικτικό είναι ότι, το 2014, διακινήθηκαν σιδηροδρομικώς 1,6 εκατ. teu στους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων Altenwerder, Burchardkai και Tollerort. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το Αμβούργο είναι το πρώτο λιμάνι στη Βόρεια Ευρώπη στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.  

«Οι λιμενικοί τερματικοί σταθμοί πρέπει να είναι τόσο καλοί, όσο και οι σιδηροδρομικές συνδέσεις με την ενδοχώρα. Κατά συνέπεια, το επίπεδο ρεκόρ των σιδηροδρομικών μας μεγεθών υπογραμμίζει ότι οι εγκαταστάσεις μας πληρούν τις προϋποθέσεις», αναφέρει ο Klaus-Dieter Peters, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA).

«Το λιμάνι του Αμβούργου είναι το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό λιμάνι της Ευρώπης. Λαμβάνοντας υπόψη, τα τεράστια ποσά που επενδύονται στον τομέα των σιδηροδρομικών υποδομών ανταγωνιστικών λιμένων, είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να ενισχύουμε το λιμάνι του Αμβούργου με νέες ροές και συνδέσεις», συμπληρώνει.

Για άλλη μια φορά, το περασμένο έτος, ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Altenwerder ήταν το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό Σ.ΕΜΠΟ της Γερμανίας. Με 785.000 TEU, έφτασε σχεδόν τους αριθμούς του προηγούμενου έτους ρεκόρ (2013: 813.000 TEU).

Ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Burchardkai παρουσίασε σημαντική αύξηση, φτάνοντας τα 629.000 TEU. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση, κατά περισσότερο από 20%, από το προηγούμενο έτος (2013: 524.000 TEU). Στον Σ.ΕΜΠΟ. Tollerort τα φορτία αυξήθηκαν κατά 19%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 201.000 TEU (2013: 168.000 TEU).

Άξιο αναφοράς είναι ότι, το 2013, το σύνολο των σιδηροδρομικών εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα της Βρέμης ήταν 1.049.000 TEU, του Ρότερνταμ 790.000 TEU και της Αμβέρσας 396.000 TEU.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου