Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015

Ανησυχίες της CER για «κούρεμα» 18% των επιδοτήσεων της ΕΕ στο σιδηρόδρομο

Ανοικτή επιστολή, σχετικά με την πρόταση κανονισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη σύσταση ενός Ευρωπαϊκού Ταμείου για Στρατηγικών Επενδύσεων, απέστειλε η CER (Community of European Railway and Infrastructure Companies). 



Της Βάσως Βεγιάζη

Οι ενώσεις που υπογράφουν την επιστολή, μεταξύ αυτών και η CER, τονίζουν την ανάγκη για επενδύσεις σε υποδομές μεταφορών.

Ως γνωστόν, στις κατευθυντήριες γραμμές για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών (ΤΕΝ-Τ), το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και τα κράτη μέλη έχουν συμφωνήσει σε μια πολιτική, που  καθοδηγεί τις αποφάσεις, για το ποια έργα μεταφορών θα πρέπει να λάβουν χρηματοδότηση, ως έργα προτεραιότητας.

Σύμφωνα με τη «Λευκή Βίβλο Μεταφορών», περισσότερα από 1,5 τρισεκατομμύρια ευρώ θα απαιτηθούν για την περίοδο 2010-2030 για την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών.

Ως εκ τούτου, η CER επικροτεί θερμά την πρωτοβουλία της EE περί ενός «επενδυτικού σχεδίου για την Ευρώπη» και είναι έτοιμη να υποστηρίξει όλες τις προσπάθειες για μια ανανεωμένη ευρωπαϊκή οικονομική ώθηση, μέσω επενδύσεων σε βασικά έργα υποδομής.
Παρ 'όλα αυτά, η CER εστιάζει σε τρεις μεγάλες ανησυχίες, που έχει σχετικά με την τρέχουσα πρόταση:

-Ο προϋπολογισμός European Fund for Strategic Investments  - EFSI θα περιορίσει δραστικά το φάκελο Connecting Europe Facility - CEF για τις επιχορηγήσεις.

-Οι επενδύσεις στο πλαίσιο EFSI δεν θα ακολουθήσουν τις προτεραιότητες των TEN-T για τη χρηματοδότηση των υποδομών των μεταφορών και την ιεράρχηση προτεραιοτήτων, όπως ορίζεται στο διάδρομο - προσέγγιση.

-Τα χρήματα που μεταφέρονται στον EFSI δεν είναι «κλειστής διάρθρωσης» για επενδύσεις στις μεταφορές.

Όπως υποστηρίζει η CER, το συνολικό ποσό που είναι διαθέσιμο για επιχορηγήσεις των έργων μεταφορών έχει μειωθεί, κατά περισσότερο, από 18%, από την πρόταση EFSI.

H CER, σε συνδυασμό με άλλες ενώσεις και ομοσπονδίες – καταλήγει με την προτροπή ότι «καλούμε τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στα θεσμικά όργανα της ΕΕ να λάβουν υπόψη τις ανησυχίες μας, διασφαλίζοντας ότι τα χρήματα - αφιερωμένα στις υποδομές μεταφορών, στο πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο και στο πρόγραμμα «Συνδέοντας την Ευρώπη» θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους στόχους των μεταφορών που ορίζονται στα TEN-T».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου