Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Γιώργος Κρεμέτης(Δίκτυο Σιδηροδρομικών) : Nα απομακρυνθούν οι μνημονιακές Διοικήσεις απο τον Όμιλο ΟΣΕ

Ο Γιώργος Κρεμέτης, εκπρόσωπος του Δικτύου Σιδηροδρομικών, στην σημερινή ομιλία του στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΣ, έθεσε επί τάπητος το θέμα των Διοικήσεων τονίζοντας ότι η Ομοσπονδία θα πρέπει να υιοθετήσει το αίτημα για την άμεση απομάκρυνση τους.
Σε βάρος των σιδηροδρομικών τα τελευταία χρόνια ασκήθηκαν ακραία νεοφιλελεύθερες πολιτικές που
εκτός απο τα γνωστά αποτελέσματα σε βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων τους (μειώσεις μισθών, κανονισμοί εργασίας που προέβλεπαν απολύσεις για οικονομοτεχνικούς λόγους, καθεστώς τρομοκρατίας στους χώρους εργασίας)  έθεσαν και την ίδια την λειτουργία του μέσου σε κίνδυνο.

Η μεγάλη πληγή των χιλιάδων μετατάξεων σιδηροδρομικών παραμένει ανοικτή στην σκέψη μας τόνισε, την ώρα που η έλλειψη προσωπικού σε όλους τους κλάδους θέτει σε κίνδυνο την λειτουργία και την προοπτική του σιδηροδρόμου.Προτεραιότητα για εμάς στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών είναι η άμεση επιστροφή των συναδέλφων μας
Οι σημερινές Διοικήσεις είναι ανεπιθύμητες στις συνειδήσεις όλων των σιδηροδρομικών γιατί ακριβώς σχεδίασαν και εφήρμοσαν αυτό το Νομοθετικό πλαίσιο και τους αντεργατικούς Κανονισμούς Εργασίας που αποκλειστικό τους στόχο είχαν την ιδιωτικοποίηση των εταιρειών.

 Πρόκειται για τα πρόσωπα που εισηγήθηκαν τις διατάξεις του Νόμου 3891 το 2010, και στην συνέχεια υλοποίησαν ένα σχέδιο που κατέληξε στην εκχώρηση των μετοχών των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ στο ΤΑΙΠΕΔ και θα υλοποιούνταν στην τελική του μορφή στα τέλη Φλεβάρη με το άνοιγμα των δεσμευτικών προτάσεων και την ιδιωτικοποίηση τους.

Πως είναι δυνατόν οι ίδιες Διοικήσεις σήμερα να μιλούν για ενιαίο και Δημόσιο Σιδηρόδρομο όταν έχουν υπηρετήσει αυτές τις πολιτικές , κατέληξε ο εκπρόσωπος του Δικτύου Σιδηροδρομικών απο την Βόρεια Ελλάδα.
Η ΠΟΣ οφείλει να πάρει θέση σε αυτό το θέμα επίσημα.

Εμείς στο Δίκτυο Σιδηροδρομικών , συνεχίζουμε να πιστεύουμε και  να  αγωνιζόμαστε για ένα  ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του πολίτη.

1 σχόλιο:

  1. Είναι ηθικά και πολιτικά ανέντιμο οι ίδιοι άνθρωποι που στήριξαν την παράλογη και χωρίς κοινωνικό όφελος διάλυση του σιδηροδρόμου και οδήγησαν τους σιδηροδρομικούς στην ανέχεια και την εργασιακή ανασφάλεια καταστρατηγώντας θεσμούς και εργατική νομοθεσία, να παραμένουν στις θέσεις τους και να προσποιούνται ο,τι με τις εκλογές της 25.01.2015 δεν άλλαξε τίποτα στην χώρα αυτή.

    Δεν παρακολουθούν τις πολιτικές εξελίξεις;;; Ολη η υφήλιος μιλάει για την μικρή σε μέγεθος αλλά μεγάλη σε Ιστορία Ελλάδα. Μιλάει για την χώρα που όρθωσε ανάστημα και υπερασπίστηκε την εθνική μας αξιοπρέπεια απέναντι στην πλειοψηφία των τυχοδιωκτών-τοκογλύφων τραπεζιτών που με τερτίπια και αλχημείες υποθήκευσαν τα πάντα στη χώρα μας, με σκοπό την απόλυτη υποδούλωσή μας, χωρίς όμως να υπολογίσουν την θέληση και την αγάπη για ελευθερία των Ελλήνων.

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη





    ΑπάντησηΔιαγραφή