Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ολοκληρώθηκε η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης, ανοίγει ο δρόμος για εμπορευματικές μεταφορές

Ανοίγει και η γραμμή προς Δίκαια (προς το παρόν για τα εμπορικά)
To πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο που παραδίδεται στη Θράκη εδώ και χρόνια
Ολοκληρώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο σύνδεσης του λιμένα Αλεξανδρούπολης με το δίκτυο του ΟΣΕ. Πρόκειται για
ένα σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη του λιμανιού της πόλης που της δίνει προβάδισμα στην επέκταση των δραστηριοτήτων που συνδέονται με τον εμπορευματικό τομέα.

Η αξία της συγκεκριμένης επένδυσης είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη αν σκεφτούμε ότι πλέον το λιμάνι θα μπορεί να διακινεί εμπορεύματα προς τη Βόρεια και Ανατολική Ευρώπη σε σύντομο χρονικό διάστημα ενώ γίνεται άμεσα ανταγωνιστική για τη μεταφορά υλικών και εμπορευμάτων προς την Ανατολική Ευρώπη και τη Ρωσία καθώς θα παρακάμπτεται το στενό του Βοσπόρου που σήμερα παρατηρούνται πολύ μεγάλες καθυστερήσεις.

Η σιδηροδρομική γραμμή αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον διεθνών παικτών και η Αλεξανδρούπολη αλλά και το σύνολο της περιοχής να αναβαθμιστούν εμπορικά, σε μία εποχή που οι επενδύσεις αναζητούνται ως λύση στο πρόβλημα της κρίσης.

Από την άλλη ο ΟΣΕ ενδυναμώνεται ακόμα περισσότερο και ειδικά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ένα μεγάλο ατού στο να μεγαλώσει τις δραστηριότητες της κλείνοντας μεγάλες διεθνείς συμφωνίες.

ΤΡΕΝΟ-ΛΙΜΑΝΙ
Την ίδια ώρα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης γίνονται έργα εκβάθυνσης του λεκάνης του λιμανιού που θα επιτρέπει την είσοδο μεγάλων πλοίων με στόχευση τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και καυσίμων. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2015, πιθανότατα προς το τέλος του έτους.

ΤΟ ΕΡΓΟ
Φορέας Υλοποίησης του έργου ήταν η ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο ξεκίνησε στις 20 Σεπτεμβρίου 2013 (επί προεδρίας Σπηλιόπουλου) και χρειάστηκαν περίπου 17 μήνες για να ολοκληρωθεί, σε σχετικά σύντομο, για τα ελληνικά δεδομένα χρόνο. Η γραμμή προς το παρον δεν διαθέτει ηλεκτροκίνηση καθώς όλο το τμήμα από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τους Κήπους περιμένει τα επόμενα χρόνια ευρωπαϊκά επενδυτικά προγράμματα για να εκσυγχρονιστεί η γραμμή και να γίνει πλήρως ηλεκτροκινούμενη.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

1 σχόλιο:

  1. Ολα αυτά που διαβάζουμε ο,τι έγιναν στην Αλεξανδρούπολη είναι πολύ ωραία και σημαντικά για την χώρα μας αλλά είναι λυπηρό ενώ είμαστε μέλος της Ε,Ε πολλά χρόνια να περιμένουμε ...''τα επόμενα χρόνια ευρωπαϊκά επενδυτικά προγράμματα για να εκσυγχρονιστεί η γραμμή''!!
    Τόσα χρόνια οι προηγούμενες κυβερνήσεις και Διοικήσεις του ΟΣΕ τι έργο έκαναν;; Ακόμη περιμένουμε να μάθουμε τι απέγιναν κάτι καταγγελίες για βαγόνια, siemens και άλλα πολλά!! Οι εφημερίδες και δημοσιογράφοι τα έγραφαν. Οπως και για παραγγελίες εμπορικών βαγονιών που δεν χωρούσαν στις γαλαρίες.....!! Δημοσιογράφοι τα έλεγαν!!

    Κρίμα που ενώ η γεωπολιτική μας θέση είναι στρατηγική δεν έγιναν έργα που και εκσυγχρονισμό θα έφερναν στον σιδηρόδρομο, κατά συνέπεια έργο-έσοδα για το κράτος και θέσεις εργασίας για τους πολίτες.
    Τώρα τι;; Θα περιμένουμε επενδυτές λόγω κρίσης γράφεται στο πιο πάνω κείμενο!!
    Μόνο που την κρίση δεν την δημιουργήσαμε εμείς οι απλοί πολίτες και ούτε ευθυνόμαστε ώστε να μας απειλεί η Γερμανία, σχεδόν καθημερινά!!
    . Ο ελληνικός λαός δεν έδωσε ποτέ εντολή για δανεισμό και το αβάσταχτο χρέος (επαχθές), ας το πληρώσουν όσοι αποφάσισαν γι αυτό όταν έκαναν διάβημα στον ελληνικό λαό (με φόντο το ακριτικό Καστελόριζο!!....γιατί άραγε;;;)!!

    Αγγελική Γιωτοπούλου-Αποστολάκη





    ΑπάντησηΔιαγραφή