Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Ποια είναι η WATCO που θέλει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Καθώς η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια από τις ιδιωτικοποιήσεις που εμπίπτουν σε αυτές που η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί πως θα σεβαστεί τη διαδικασία αφού έχει ήδη ξεκινήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτούν οι επαφές που πραγματοποιεί τους τελευταίους μήνες στην Αθήνα η αμερικανική εταιρεία σιδηροδρομικών μεταφορών Watco Companies, L.L.C.
Σύμφωνα με πληροφορίες κορυφαία στελέχη της έχουν συναντηθεί με
όλους τους εμπλεκόμενους θεσμικούς παράγοντες στην Ελλάδα και φέρονται να εξετάζουν την συμμετοχή τους στην διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με όχημα την ρουμανική εταιρεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον. Στην περίπτωση αυτή το ρουμανικό σχήμα που θεωρείτο μέχρι πρότινος «νεκρό» εξαιτίας ενδογενών εταιρικών του προβλημάτων αναδεικνύεται σε φαβορί εδικά καθώς η αντίπαλη κοινοπραξία, αυτή της RZD με την ΓΕΚ Τερνα έχει να αντιμετωπίσει προβλήματα που συνδέονται με τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και ειδικά κατά του επικεφαλής της Βλάντιμιρ Γιακούνιν.

Υπενθυμίζεται πως οι διαγωνισμοί για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρηση Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) ή αλλιώς ROSCO βρίσκονται τυπικά σε εξέλιξη αν και ουσιαστικά παραμένουν παγωμένοι εξαιτίας των εκλογών. Όμως οι πληροφορίες συμπεριλαμβάνουν τους δύο αυτούς διαγωνισμούς σε αυτούς που έχει συμφωνηθεί να προχωρήσουν ενώ προ ημερών ο υπουργός οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης μίλησε ανοιχτά για ανάγκη εισόδου ξένου επενδύτη στους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Στην τελική φάση του διαγωνισμού για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν περάσει η ρουμανική Grup Feroviar Roma, η γαλλική Société Nationale des Chemins de fer Français (SNCF) και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (Rossiyskie Ζheleznye Dorogi - RZD) σε κοινοπραξία με την ΤΕΡΝΑ των οποίων όμως το ενδιαφέρον έχουν οι ίδιοι εξαρτήσει από την παράλληλη εξαγορά ενός λιμανιού όπως της Θεσσαλονίκης ή της Αλεξανδρούπολης. Για την ROSCO έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον πάλι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, η γαλλική Alstom σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου και η γερμανική Siemens.

Η έλευση των αμερικανών της Watco Companies, L.L.C. αλλάζει ριζικά τις ισορροπίες ειδικά καθώς ειδικεύεται σε έργο παρόμοιο με αυτό που έχει μπροστά της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ: τις εμπορευματικές, δηλαδή, μεταφορές από λιμάνια. Η Watco Companies, L.L.C. λειτουργεί 4 μονάδες μεταφοράς, συντήρησης, τερματικών σταθμών και λιμενικών σταθμών. Είναι η λειτουργός 32 διαφορετικών γραμμών στις ΗΠΑ μικρών αποστάσεων (για τα αμερικανικά δεδομένα) και λειτουργεί τα τραίνα της σε 4.500 μίλια (7.200 χιλιόμετρα) ιδιόκτητων και μισθωμένων γραμμών. Θεωρείται από τις μεγαλύτερες εταιρείες shortline σιδηροδρόμου στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Επίσης λειτουργεί 16 σταθμούς επισκευής σιδηροδρομικών αμαξών και αμαξομηχανών και διαθέτει εκτενέστατο δίκτυο σιδηροδρομικών υπηρεσιών 360ο μοιρών. Έδρα της είναι το Πίτσμπουργκ στο Κάνσας και μεταξύ των κεντρικών της δραστηριοτήτων είναι η λειτουργία δυο τερματικών λιμενικών σταθμών σιδηροδρομικής μεταφοράς εμπορευμάτων στον Κόλπο του Μεξικό και συγκεκριμένα το Greens Port Terminal στο πλωτό κανάλι ναυσιπλοΐας του Χιούστον και το Port Birmingham Terminal στον ποταμό Black Warrior της Αλαμπάμα.

Παράγοντες της ελληνικής βιομηχανίας μεταφορών χαρακτηρίζουν τις δραστηριότητες της στις ΗΠΑ εξαιρετικά παρόμοιες με αυτές που έχει δημιουργήσει στην Ελλάδα η λειτουργία του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά αλλά και του χύδην φορτίου στη Θεσσαλονίκη. Ισχυρός άνδρας της Watco Companies, LLC είναι ο Rick Webb, γιος του ιδρυτή της Dick Webb.

Του Ηλία Γ. Μπέλλου

Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου