Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Εγκαινιάστηκε η υπόγεια διάβαση που συνδέει τη Μενεμένη με την οδό Μοναστηρίου

Τα εγκαίνια του έργου «Κατασκευή Κάτω Διάβασης Σιδηροδρομικών Γραμμών» που συνδέει τη Μενεμένη με την οδό Μοναστηρίου, στη δυτική Θεσσαλονίκη, τέλεσε χθες ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, “με καθυστέρηση μιας εβδομάδας και 12 λεπτών, από την ημέρα της παραλαβής του για χρήση”, όπως είπε
ο ίδιος χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου για την αναβάθμιση της περιοχής, αλλά και των Δυτικών συνοικιών της πόλης συνολικά.

Τα εγκαίνια του έργου, προϋπολογισμού 10,5 εκατ. ευρώ, έγιναν παρουσία -μεταξύ άλλων – της υφυπουργού Μακεδονίας – Θράκης, Κατερίνας Νοτοπούλου, του δημάρχου Αμπελοκήπων – Μενεμένης, Λάζαρου Κυρίζογλου, του προέδρου του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά, βουλευτών, αρχών της περιοχής και εκπροσώπων της ΕΡΓΟΣΕ.

Κατά την ομιλία του ο κ. Σπίρτζης, αναπτύσσοντας το στρατηγικό σχεδιασμό της κυβέρνησης, αναφορικά με τα έργα υποδομής στην ευρύτερη περιοχή, υπογράμμισε ότι “με την αύξηση της κίνησης, των εμπορικών μεταφορών από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καταλαβαίνετε πολύ καλά ότι εάν δεν υπήρχε ένα ολιστικό σχέδιο αναβάθμισης του αστικού ιστού στη δυτική πλευρά της πόλης, θα είχαμε πλήρη εγκατάλειψη των περιοχών αυτών και μια περαιτέρω υποβάθμισή της ποιότητας ζωής των κατοίκων τους”.

Τόνισε ότι οι πόροι για την υλοποίηση της υπόγειας διάβασης διασφαλίστηκαν το 2017, οπότε και το Project εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και η σύμβασή του υπογράφηκε το 2016. “Δυστυχώς, δεν είχε σωστές μελέτες, έτσι τον Ιούνιο του 2016 υποβλήθηκε νέος φάκελος ώστε να γίνουν οι διορθώσεις. Από εκεί και πέρα, έκανε έξι μήνες να εγκριθεί από την τοπική αυτοδιοίκηση και έτσι παραδίδεται σήμερα”, συμπλήρωσε.

Όπως διευκρίνισε, “όταν τα έργα δημοπρατούνται χωρίς ολοκληρωμένες μελέτες έχουμε μερικούς μήνες καθυστέρηση, ή χρόνια, εάν δούμε δίπλα στο μετρό”, και υπογράμμισε:

“Πρέπει να συντομεύσουν και να απλοποιηθούν οι διαδικασίες έγκρισης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, γιατί για έξι μήνες – ελλείψει της έγκρισης – δεν μπορούσαν να συνεχιστούν οι εργασίες της υπόγειας διάβασης που συνδέει τη Μενεμένη με την οδό Μοναστηρίου, τόσο στην κάτω διάβαση των πεζών, όσο και στην οδική διάβαση”.

Απαντώντας στις επανειλημμένες καταγγελίες του δημάρχου, για καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση και παράδοση του έργου, ο κ. Σπίρτζης απευθυνόμενος στον κ. Κυρίζογλου, είπε:

“Ο δήμος Μενεμένης – Αμπελοκήπων, στο μόνο που έχει εμπλακεί είναι στην αδειοδότηση και είχαμε καθυστέρηση, δήμαρχέ μου, στην έγκριση της αδειοδότησης, περισσότερο από τη μια εβδομάδα που έκανα εγώ να ανέβω από την παραλαβή του έργου για χρήση. Επειδή γκρίνιαζες το λέω και οι δημοσιογράφοι είναι μάρτυρες της γκρίνιας που έβγαλες”.

Ο Κυρίζογλου, απαντώντας χαρακτήρισε “ψέμα”, τα όσα είπε ο υπουργός και υποστήριξε ότι “η καθυστέρηση, την οποία λέτε εσείς κύριε υπουργέ, οφείλεται στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση που είναι κράτος και όχι στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και τον δήμο, που είναι Αυτοδιοίκηση. Ο δήμος δεν καθυστέρησε ούτε ένα δευτερόλεπτο”.

Πάντως, ο κ. Σπίρτζης, παρά την μικρή ένταση που υπήρξε, απάντησε θετικά στο αίτημα του δημάρχου για αντικατάσταση  της πεζογέφυρας στους Αμπελοκήπους, που κατασκευάστηκε πριν από 70 χρόνια και από κάτω διάρχονται επτά σιδηροδρομικές γραμμές.

Ο υπουργός επισήμανε, επίσης, ότι προχωρά, σε συνεργασία με την Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης, η δημιουργία του μουσείου Ολοκαυτώματος, ενώ μιλώντας για τα σιδηροδρομικά έργα είπε ότι είναι προς ολοκλήρωση η σιδηροδρομική σύνδεση με την Ειδομένη, που τη χαρακτήρισε μεγάλο βήμα για την σιδηροδρομική σύνδεση της Ελλάδας με την Κεντρική Ευρώπη.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου