Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Με το άρθρο 31 του Ν.4024 η εφαρμογή του μισθολογίου

 Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη προσαρμόσει το μισθολόγιο της σύμφωνα με αυτό το άρθρο απο τον Νοέμβρη του 2011.
Απαντώντας σε ερώτηση για μια  λανθασμένη επιστολή (ζητούσε τον υπολογισμό του δώρου στο σύνολο των κατά κεφαλή αποδοχών των εργαζομένων) της Ειδικής .Γραμματείας ΔΕΚΟ ο κ. Στουρνάρας  διευκρίνισε  ότι
, σύμφωνα με το άρθρο 31 παράγραφος 4 του Ν. 4024/2011, το μέσο κατά κεφαλή κόστος των πάσης φύσεως αποδοχών, επιδομάτων, αποζημιώσεων και αμοιβών γενικά, εξαιρουμένων των εργοδοτικών εισφορών, απαγορεύεται να υπερβαίνει τα 1.900 ευρώ το μήνα. «Από τη διατύπωση της διάταξης αυτής προκύπτει ότι για τον υπολογισμό του μέσου κατά κεφαλή κόστους-και όχι των μηνιαίων τακτικών αποδοχών-λαμβάνονται υπόψη το σύνολο των αποδοχών, επιδομάτων κλπ, που καταβάλλονται στους εργαζόμενους και επιβαρύνουν τη μισθοδοσία του φορέα», αναφέρει ο υπουργός Οικονομικών και προσθέτει ότι «στα πλαίσια αυτά, και προκειμένου να εφαρμοστεί η διάταξη του νόμου, η οδηγία που δόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών ήταν να γίνει μια ορθολογική διαμόρφωση των μισθών με βάση και τις περικοπές που προβλέπει ο Ν. 4024/2011, προκειμένου το μέσο κατά κεφαλή κόστος (και όχι ατομικά οι αποδοχές του κάθε εργαζόμενου) να μην υπερβαίνουν το ποσό των 1.900 ευρώ και όχι να περικοπούν τα επιδόματα δώρων και το επίδομα αδείας».


Όλα αυτά βέβαια όσο ισχύουν ακόμη στο δημόσιο τα δώρα...
newsit.gr 


Δικό μας σχόλιο>
>Βεβαίως υπάρχει και η πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου σύμφωνα με την οποία κλάδοι ή ειδικότητες μπορούν να εξαιρεθούν από τα όρια του Μισθολογίου ενώ προβλέπονται και διατάξεις για ΔΕΚΟ στις οποίες το σύνολο των μειώσεων ξεπερνά το 35% απο το 2009 (η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στο 45%!!) , ωστόσο ο κλάδος έλξης είναι ο μόνος από αντίστοιχες ειδικότητες που δεν έχει εξαιρεθεί από αυτά  με αποτέλεσμα οι μηχανοδηγοί να έχουμε υποστεί επιπλέον μειώσεις έως και 25% απο τον Νοέμβρη του 2011.
Το σύνολο των μειιώσεων για τον κλάδο έλξης τα τελευταίας 3 χρόνια ξεπερνά και το 45%!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου