Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Οι απεργοί «εκτροχίασαν» τρένα και μετρό στην Ισπανία

Παρέλυσαν χθες οι συγκοινωνίες σε Μαδρίτη και Βαρκελώνη από τις κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις. Συγκρούσεις με την αστυνομία και συλλήψεις. 

Απεργιακή συνέχεια και στην Πορτογαλία, από τα συνδικάτα των λιμενεργατών

Aφού έστειλαν μαζικά την τρόικα? στο πυρ το εξώτερον το Σαββατοκύριακο, οι Ισπανοί δείχνουν ότι δεν προτίθενται να σταματήσουν εύκολα τις κινητοποιήσεις κατά των μέτρων λιτότητας.
Μετά τις ογκώδεις διαδηλώσεις με τη συμμετοχή δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων που κατέκλυσαν τους δρόμους της Μαδρίτης, σειρά είχαν οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες και το μετρό της ισπανικής πρωτεύουσας και της Βαρκελώνης, που παρέλυσαν λόγω της απεργίας των σιδηροδρομικών υπαλλήλων.
Τα συνδικάτα είχαν προκηρύξει 24ωρη απεργία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων στο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων που προωθεί η κυβέρνηση του Μαριάνο Ραχόι. Επιπλέον, αντιτίθενται στις μειώσεις τιμών και στην αύξηση της τιμής του εισιτηρίου στο μετρό της Μαδρίτης. Η συμμετοχή των σιδηροδρομικών υπαλλήλων στην απεργία ήταν εντυπωσιακή, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν περισσότερα από 300 δρομολόγια, από εκείνα που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις μέχρι τον προαστιακό, ενώ η κινητοποίηση δεν άφησε ανεπηρέαστο το πρόγραμμα των λεωφορείων στη Βαρκελώνη.
Ο Μ. Ραχόι έχει εξαγγείλει νέες περικοπές. Το ακριβές μεταρρυθμιστικό του πρόγραμμα θα δημοσιοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου
Ο Μ. Ραχόι έχει εξαγγείλει νέες περικοπές. Το ακριβές μεταρρυθμιστικό του πρόγραμμα θα δημοσιοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου
Τα συνδικάτα είχαν συμφωνήσει να υπάρξει προσωπικό ασφαλείας, έτσι ώστε να εκτελεστεί τουλάχιστον το 50% των δρομολογίων, ωστόσο η ταλαιπωρία του κοινού ήταν μεγάλη λόγω της καθολικής συμμετοχής του κλάδου στην απεργία. Στους δρόμους των δύο πόλεων σχηματίστηκαν ουρές χιλιομέτρων από τα αυτοκίνητα, καθώς πολλοί οδηγοί προτίμησαν να αποφύγουν τα δημόσια μέσα μεταφοράς.
Από τις κινητοποιήσεις δεν έλειψαν οι συγκρούσεις με τις αστυνομικές δυνάμεις και τα «παρατράγουδα». Στον σταθμό Ατότσα της Μαδρίτης συνελήφθησαν τρεις διαδηλωτές με την κατηγορία της αντίστασης κατά της Αρχής, ενώ στη Βαρκελώνη ορισμένα λεωφορεία έγιναν στόχος επιθέσεων από αγνώστους που έσπασαν τζάμια και έσκασαν λάστιχα αρκετών οχημάτων. Οι επόμενες ημέρες αναμένεται ότι θα είναι «θερμές» για την ισπανική πρωτεύουσα και την κυβέρνηση.
Ο Ραχόι έχει εξαγγείλει νέες περικοπές, όμως το ακριβές μεταρρυθμιστικό πρόγραμμα με όλες του τις λεπτομέρειες θα δημοσιοποιηθεί στις 27 Σεπτεμβρίου, μαζί με τον προϋπολογισμό για το 2013. Τη συγκεκριμένη μέρα όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στη Μαδρίτη, καθώς θα δοθούν στη δημοσιότητα και τα αποτελέσματα του «στρες τεστ» του τραπεζικού τομέα.
Αυτά, άλλωστε, θα έχουν καθοριστική σημασία για το προς τα πού θα γείρει τελικώς η πλάστιγγα για την προσφυγή της Ισπανίας σε μηχανισμό στήριξης. Τα επιτόκια δανεισμού της Μαδρίτης ξεπέρασαν χθες εκ νέου το 6%, αυξάνοντας τις πιέσεις προς τη συντηρητική κυβέρνηση.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις συνεχίστηκαν και στην Πορτογαλία. Τη σκυτάλη πήραν χθες τα συνδικάτα των λιμενεργατών, με αποτέλεσμα να «παγώσουν» οι εργασίες στα λιμάνια της χώρας και να υπολειτουργούν τα διυλιστήρια. Οι μειώσεις μισθών και οι μεταρρυθμίσεις στην εργατική νομοθεσία βρίσκουν αντίθετους ακόμη και τους ψηφοφόρους των Σοσιαλδημοκρατών, γεγονός που έχει προκαλέσει αρκετή ανησυχία στην κυβέρνηση, καθώς προτίθεται να λάβει και νέα μέτρα για να τηρήσει τους στόχους που έχει συμφωνήσει με την τρόικα.
ΜΑΡΙΑ ΑΔΑΜΙΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου