Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015

«Δεν θα βγάλουμε πολλά χρήματα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», παραδέχεται το ΤΑΙΠΕΔ

Ξεβράκωτη η νύφη...
Οι ιδιωτικοποιήσεις θα προχωρήσουν κανονικά, όπως διαβεβαίωσε, σε συνέντευξή του στους «Financial Times», ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας.

Μετά τα περιφερειακά αεροδρόμια, επόμενο βήμα είναι
οι ιδιωτικοποιήσεις του ΟΛΠ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίες, σε συνδυασμό, θα μπορούσαν να ενισχύσουν τη θέση της Ελλάδας ως διαμετακομιστικού κόμβου για το εμπόριο μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ.


Ο κ. Πιτσιόρλας παραδέχτηκε ότι οι οριστικές προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αναμένονται τον Ιανουάριο, θα είναι κατά πάσα πιθανότητα «χαμηλές», δεδομένης της κατάστασης του ημιτελούς σιδηροδρομικού δικτύου.

Παλαιότερα, είχαν υπάρξει αναφορές ότι ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ αποτιμούνται 50 εκατ. ευρώ αθροιστικά…

Απο το metaforespress.gr

1 σχόλιο:

  1. 250 θα δώσουμε για να μας αγοράσουν... Τόση είναι η επιδότηση ΥΓΟΣ για τα 5 χρόνια. Θα μας επιστρέψουν τα ...3 ή τα ...5 σε δόσεις, αφου πάρουν τα πρώτα 50 και θα λειτουργήσουν μόνο τα ΥΓΟΣ και τα εμπορικά. Καμιά πρόβλεψη για επαναλειτουργία τμημάτων υπάρχει, ούτε τέθηκε θέμα άλλου διαγωνισμού για άλλη εταιρεία που ενδεχομένως θα έπαιρνε κλειστές σήμερα γραμμές (ΣΠΑΠ). Γερμανικός όμιλος είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον όταν επρόκειτο να κλείσει, δεν καταδέχθηκαν ούτε να της απαντήσουν. Οι αποφάσεις του Ρεππα τότε, ήταν ισχυρότερες κάθε άλλης φωνής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή