Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

Οι ψίθυροι για ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το plan B, εάν Αμερικανοί και Ρώσοι αφήσουν «κάγκελο» το ΤΑΙΠΕΔ

Ιδιαίτερα… ομιλητικός αποδεικνύεται, τις τελευταίες ημέρες, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας.
Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ο κ. Πιτσιόρλας άφησε να εννοηθεί ότι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ένα φαβορί:
την κοινοπραξία της ρουμανικής GFR με την αμερικανική Watco.
Ουσιαστικά, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ επιβεβαίωσε τις δεύτερες σκέψεις που κάνουν οι Ρώσοι της RZD περί κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αφήνοντας στα «κρύα του λουτρού» τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ (συμμετέχουν στην ίδια κοινοπραξία), που ίσως - όμως - αναζητήσει «αμερικανική φιλοξενία».

Οι ψίθυροι που ακούγονται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι οι ακόλουθοι:

-Φαίνεται ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, μετά την απομάκρυνση του Βλαντιμίρ Γιακούνιν, απομακρύνονται από τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο νέος πρόεδρος της εταιρείας, Οleg Belozerov προσπαθεί, πρωτίστως, να «συμμαζέψει» οικονομικά την εταιρεία, έχοντας ως «πονοκέφαλο» και τη γενικότερη κρίση της ρωσικής οικονομίας.

Το εάν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι καταθέσουν δεσμευτική προσφορά αποτελεί πολιτική απόφαση του Βλ. Πούτιν, ο οποίος δεν αισθάνεται ικανοποιημένος από την στροφή της Ελλάδας, στον τομέα της ενέργειας, στα αμερικανικά συμφέροντα.

-Οι Ρουμάνοι της ιδιωτικής GFR (Grup Feroviar Roman) και οι Αμερικανοί της Watco  προβάλλονται, τώρα, ως οι ισχυρότεροι διεκδικητές.

Μπορεί οι Αμερικανοί να είχαν, πρόσφατα, κάποιες επαφές με το ΤΑΙΠΕΔ, ωστόσο δεν έχουν πραγματοποιήσει επιθεώρηση του εγχώριου σιδηροδρομικού δικτύου, κάτι το οποίο σημαίνει αρκετά, έως πολλά.

Φημολογείται ότι έχουν εξαγοράσει το 65%-66% της κοινοπραξίας που θα καταθέσει, εάν καταθέσει, δεσμευτική προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δηλαδή, οι Ρουμάνοι θα είναι οι «μπροστινοί» και στη συνέχεια, οι Αμερικανοί θα εξαγοράσουν το ποσοστό τους, αφού η GFR δεν έχει και το «καλύτερο όνομα» στη Ρουμανία, εξαιτίας δικαστικών εμπλοκών. Eπίσης, διότι η Watco οφείλει να μπει σε κοινοπραξία, αφού δεν μετείχε στην πρώτη φάση του διαγωνισμού. 

-Θα προλάβουν οι Αμερικανοί να καταθέσουν δεσμευτική προσφορά τον Ιανουάριο, οπότε και παρατάθηκε ο διαγωνισμός για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Μάλλον όχι, όπως φαίνεται.

«Εάν όντως ενδιαφερθούν, πιθανολογείται ότι θα ζητήσουν παράταση έξι μηνών, να δουν και τις αντοχές της κυβέρνησης Τσίπρα», επισημαίνουν αναλυτές.

-Τι θα συμβεί, εάν αποβεί άγονος ο διαγωνισμός; Το ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεννόηση με την ΕΕ, πιθανότατα θα προκηρύξει νέο και μάλιστα, σε μία φάση.

«Λόγω των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Ταμείο είναι αναγκασμένο να προκηρύξει νέο διαγωνισμό», σημειώνουν.

Το σενάριο αυτό δεν είναι… καταστροφικό. «Εάν προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός, ίσως να έρθουν περισσότεροι υποψήφιοι. Άλλη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ του 2013 και άλλη του 2015», συμπληρώνουν.

-Όπως και να έχει, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που όλο «πουλιέται και δεν πουλιέται» έχει μείνει χωρίς προσωπικό και… διάθεση. Οπότε, αναζητείται οριστική λύση, προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση.  

metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου