Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ: Το ΤΑΙΠΕΔ παράδεχτηκε την αλήθεια για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αποκαλυπτική για τα όσα συμβαίνουν στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο,είναι η έκθεση του ΤΑΙΠΕΔ προς όσους ενδιαφέρονται να μπούν στην νέα προκήρυξη του διαγωνισμού.
Σε αυτήν, όπως μπορεί να διαβάσει κάποιος και παραθέτει το στέκι για την ενημέρωση των σιδηροδρομικών (και όχι μόνο) αναφέρεται ότι : 

η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι μια εταιρεία ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΗ αφού σε αυτήν υπηρετούν 3 υπάλληλοι ανα γραμμή ,όταν ο Ευρωπαικός Μέσος Όρος είναι 5 ανα γραμμή.
Μιλάμε για ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ που φτάνει το εξωπραγματικό 40%!!!!!

Διαβάζουμε στα Αγγλικά απο την έκθεση του ΤΑΙΠΕΔ το επίμαχο σημείο : 
The Company is a lean publicly owned rail company with less than 3 employees per line service (vs EU average of 5 per line), operates on a 2,500km rail network and has undergone significant restructuring, since 2010, in order to meet EU regulations.

Όπως διαπιστώνει κανείς το ΤΑΙΠΕΔ ευλογεί και τα γένια του λέγοντας ότι η Εταιρεία απο το 2010 έχει υποστεί μεγάλη και σαφή αναδιοργάνωση για να ... πιάσει τους Ευρωπαικούς κανόνες.

Μόνο που τους έπιασε μόνο στο να παρουσιάζει κέρδη  εξαντλώντας το προσωπικό και με αιματηρές οικονομικές θυσίες των εργαζομένων σε αυτήν.
Αλήθεια αυτοί που σχεδίασαν και υλοποίησαν τις μετατάξεις τι έχουν να πούν σήμερα ;
Αλήθεια αυτοί που στήριζαν με κάθε τρόπο τις επιλογές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τι έχουν να πουν ; 
Και ακόμα είμαστε ΜΟΝΟ στην αρχή.....των αποκαλύψεων.

 Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

2 σχόλια:

  1. Παρτε μας οσο οσο ... φτανει να μην ειναι σκανδαλωδως φθηνα... Και μετα στελεχωθειτε...επαρκως μονοι σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι οντως 2500 χιλιομετρα το δικτυο ; Αλλιως παραπλανα τον ενδιαφερομενο με ψευδη στοιχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή