Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Δύσκολες αποφάσεις για την Deutsche Bahn. Εξετάζεται πώληση περιουσιακών στοιχείων


Στη διάθεση περιουσιακών στοιχείων θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σύντομα οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι (Deutsche Bahn), σύμφωνα με αποκλειστικό έγγραφο που αποκάλυψε το Reuters.


Όπως αναφέρεται μάλιστα, το σενάριο αυτό θα υλοποιηθεί σύντομα, καθώς αναμένεται, είτε να περιοριστεί η κρατική χρηματοδότηση, είτε να απαγορευθεί ο περαιτέρω δανεισμός.

Ως η μόνη βιώσιμη λύση που προκρίνεται είναι η πώληση ή η αρχική δημόσια προσφορά (IPO) της βρετανικής μονάδας σιδηροδρομικών επιβατικών μεταφορών DB Arriva, αν και αυτό δεν θα ήταν αρκετό για να συγκεντρωθούν 5 δισ. ευρώ μέχρι το 2023, σύμφωνα με το Reuters.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με το έγγραφο, η μερική πώληση της μονάδας εμπορευματικών μεταφορών DB Schenker θα επαρκούσε για τη σταθεροποίηση της κατάστασης του χρέους της Deutsche Bahn.

«Τα διάφορα σενάρια συναλλαγών αποκαλύπτουν ότι η πώληση ή η IPO της DB Arriva και η μερική πώληση της DB Schenker μπορούν να σταθεροποιήσουν μεσοπρόθεσμα τη δανειακή κατάσταση της Deutsche Bahn κάτω από το ανώτατο όριο του χρέους», αναφέρει το έγγραφο.

Σύμφωνα με το Reuters, «σε μια χώρα που αποτελεί συνώνυμο της αποτελεσματικότητας, η Deutsche Bahn αντιμετωπίζει συνεχώς κριτική για τα ασφυκτικά γεμάτα από κόσμο τρένα της, ενώ οι εμπορευματικές μεταφορές πραγματοποιούνται επί το πλείστον με φορτηγά.

Το 2016, η Επιτροπή Προϋπολογισμού του γερμανικού Κοινοβουλίου επέβαλε ανώτατο όριο χρέους για τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους τα 20,4 δισ. ευρώ, χωρίς ωστόσο να υπάρξει “πολιτική αποδοχή” για την αύξηση του ανώτατου ορίου του χρέους, ενώ μετά από εντατική πολιτική συζήτηση αποκλείστηκε και το ενδεχόμενο κεφαλαιακής αύξησης».

Β. Βεγιάζη- metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου