Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Eπιστολή της ΠΕΠΕ στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών

Συνάδελφοι, 
Με πραγματική έκπληξη  διαβάσαμε την χτεσινή ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, η οποία αναφέρεται
στις «απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ» και στην συμφωνία των 7-9 ημερών που καταγράφηκε –δήθεν- ως μελανό σημείο για το συνδικαλιστικό κίνημα στην Ελληνική Βουλή.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται ως συνέχεια προηγούμενης επιστολής της Π.Ο.Σ. (αρ πρωτ 39614/19.12.2017)  που χαρακτήριζε ως «πρόθυμους» όσους υπέγραψαν την συμφωνία αυτή  για να επιλύσουν  ζητήματα που γνωρίζει η Π.Ο.Σ. χρόνια τώρα, αλλά δεν επιδίωξε ποτέ την ουσιαστική επίλυση τους – όπως θα διαβάσετε παρακάτω-.
Συμφωνία που οδήγησε άμεσα σε 68 προσλήψεις νέων μηχανοδηγών και στην ανατροπή αντεργατικών  όρων  του Κανονισμού Εργασίας  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχε ψηφιστεί το 2012.
Επειδή η ανακοίνωση της Π.Ο.Σ. παραβιάζει κάθε συνδικαλιστική δεοντολογία με προφανή σκοπό να οδηγήσει τους σιδηροδρομικούς σε λάθος συμπεράσματα γύρω από την δράση της Π.Ε.Π.Ε. είμαστε υποχρεωμένοι να υπενθυμίσουμε τα γεγονότα.
1. Το Σωματείο μας προσέφυγε στο Υπουργείο Εργασίας με θέμα την «μη χορήγηση αναπαύσεων και κανονικών αδειών στο προσωπικό έλξης» τον Ιούνιο του 2017, καθώς ο συνδικαλιστής και μέλος του Προεδρείου της ΠΟΣ που  εκπονούσε τα προγράμματα εργασίας τότε, επικαλούμενος και τις διατάξεις του Κανονισμού Εργασίας, εξανάγκαζε μηχανοδηγούς ακόμα και σε συνεχόμενη εργασία 31 ημερών, αρνούμενος την χορήγηση αναπαύσεων σε αυτούς. Αναρωτιόμαστε πραγματικά πως δεν γνώριζε η Π.Ο.Σ. αυτήν την κατάσταση & κυρίως πως θα πείσει ακόμα και τον πλέον καλοπροαίρετο ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για την επίλυση του προβλήματος της έλλειψης προσωπικού στον σιδηρόδρομο, όταν κορυφαίοι συνδικαλιστές της προχωρούσαν σε τέτοιες –ΚΡΑΥΓΑΛΕΕΣ- παρανομίες στον Καταρτισμό των προγραμμάτων Εργασίας.
2. Το Σωματείο μας είναι το μοναδικό στον σιδηρόδρομο που προσέφυγε στο Υπουργείο Εργασίας, για το θέμα της έλλειψης προσωπικού, αφού η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών στο παρελθόν είχε αρνηθεί κάθε πρωτοβουλία γύρω από αυτό, καλώντας τα Σωματεία – μέλη της να πράξουν όπως νομίζουν. 
3. Παρότι γνωρίζετε πολύ καλά  και δημόσια καθομολογείτε την έλλειψη προσωπικού στον σιδηρόδρομο, τελευταία επιλεκτικά αναφέρεστε –ακόμα και μετά από «συμβάντα» προς χάρην εντυπώσεων- στην συμφωνία του Σωματείου μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποκρύβοντας την αλήθεια για αυτήν. Και αυτό το πράττεται την ίδια ώρα που σε άλλους κλάδους – με την ανοχή σας- η κατάσταση είναι χειρότερη και ίσως πλέον μη αναστρέψιμη για την εύρυθμη λειτουργία του μέσου. 
4. Σχετικά με τις  απολύσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν γνωρίζουμε αν αναφέρεστε στην απόλυση συναδέλφου μηχανοδηγού το 2013 ή στην αντίστοιχη το 2018, για τις οποίες ουδέποτε ασχοληθήκατε και δεν ζητήσατε ποτέ καμία ενημέρωση από το Σωματείο μας.  Καμία ενημέρωση ή ενόχληση από συναδέλφους ή την Π.Ο.Σ. είτε επίσημη είτε ανεπίσημη δεν υπάρχει για αυτό το θέμα, ουδέποτε ζητήθηκε η συνδρομή μας, παρά το ότι όπως πληροφορηθήκαμε το Προεδρείο της  Π.Ο.Σ. πραγματοποίησε συνάντηση με 8 απολυμένους συναδέλφους εκδότες εισιτηρίων, χωρίς όμως να μας καλέσει σε αυτήν ή να ενημερώσει έστω για τα αποτελέσματα της. Επιπλέον  σύμφωνα με τους εκπροσώπους μας στο ΔΣ της ΠΟΣ, ουδέποτε το θέμα τέθηκε σε οποιαδήποτε συνεδρίαση του Διοικητικού της Συμβουλίου προς συζήτηση.  Δεν  αντιλαμβανόμαστε λοιπόν σε ποιους απευθύνεστε , ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί αυτή η αναφορά ή αν τελικά  αυτή αποτελεί άλλη μια μικροπολιτική ενέργεια σε βάρος του Σωματείου μας.

Σας καλούμε όπως παραμείνετε –μέχρι την λήξη της θητείας σας τον Οκτώβρη του 2019- προσηλωμένοι στην τήρηση των Καταστατικών   υποχρεώσεων και στην υπεράσπιση των συμφερόντων των σιδηροδρομικών, μακριά από ανακοινώσεις με ασαφείς χαρακτηρισμούς και υπονοούμενα υπό την σφραγίδα της Ομοσπονδίας, που δημιουργούν τουλάχιστο αποπροσανατολισμό στον σιδηροδρομικό κόσμο, αφού η ΠΟΣ εκπροσωπεί ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς και είναι ανεπίτρεπτο για την ιστορία της να εκδίδει τέτοιου είδους ανακοινώσεις καλλιεργώντας την εσωστρέφεια μεταξύ συναδέλφων.

Το Σωματείο μας όπως διαχρονικά πράττει, θα συνεχίσει να αγωνίζεται για την προάσπιση των συμφερόντων όλων των σιδηροδρομικών και πάντα με ενωτικό πνεύμα, απέναντι ΚΑΙ σε όσους –«πρόθυμους συνειδητά ή μη»- επιδιώκουν να διασπάσουν το συνδικαλιστικό κίνημα στον σιδηρόδρομο --και όχι μόνο- αφού είναι γνωστό στο Πανελλήνιο ότι ,  αυτό βιώνει στην χώρα μια πρωτοφανή κρίση, μετά τα όσα –απαράδεκτα και κατακριτέα- συνέβησαν στο τελευταίο συνέδριο της ΓΣΕΕ.
Τέλος γνωρίζετε ότι σε όποιες δράσεις  –λίγες ή πολλές αυτό θα το κρίνουν οι σιδηροδρομικοί αναφορικά με την δράση της πραγματοποίησε η Π.Ο.Σ. ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. το Σωματείο μας συμμετείχε ΟΜΟΦΩΝΑ και  με όλες του τις δυνάμεις. 


                                                
                                            Για το Δ.Σ. 

          Ο Πρόεδρος                                Ο Γ. Γραμματέας 

          Κ .Γενιδούνιας                              Α. Καλαμάρας 

Απο το blog της ΠΕΠΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου