Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2019

Υπογράφηκε η σύμβαση για την κατασκευή των νέων σιδηροδρομικών γεφυρών του Γαλλικού ποταμού

Η "Σιδηροδρομικά Έργα Α.Τ.Ε." κηρύχθηκε ανάδοχος για την κατασκευή των νέων σιδηροδρομικών γεφυρών του Γαλλικού ποταμού, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία υπογραμμίζει ότι στόχος είναι
"ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας".

Η σχετική σύμβαση κατασκευής του έργου, με πλήρη τίτλο "Κατασκευή νέων Σιδηροδρομικών Γεφυρών του Γαλλικού Ποταμού, στην Χ.Θ. 9+184 της Σιδηροδρομικής Γραμμής, στο τμήμα από Σ.Σ. Πλατέως έως Τ.Χ.1 Θεσσαλονίκης" (Α.Δ. 673) και οικονομική αξία που ανέρχεται 4.507.402,93 ευρώ, υπεγράφη στη γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ στις 31 Μαΐου.

Σημειώνεται, ότι ο διαγωνισμός έλαβε χώρα στις 28/9/2018, ενώ το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (Ε.Π. Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α) 2014 - 2020".

Αντικείμενό του είναι η κατασκευή των δύο νέων σιδηροδρομικών γεφυρών (άνοδος-κάθοδος), στη Χ.Θ. 9+184 της Γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας, οι οποίες προβλέπεται να αντικαταστήσουν τις υφιστάμενες μεταλλικές γέφυρες.

Η συνολική προθεσμία περάτωσης όλων των κατασκευών του έργου είναι 24 ημερολογιακοί μήνες, με αφετηρία την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

Η συνολική διάρκεια του χρόνου υποχρεωτικής συντήρησης (εγγύησης) των έργων ορίζεται ίση με 24 μήνες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου