Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Ανακοίνωση - Καταγγελία Αντώνη Μαρτάκη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ανεξάρτητου στο ΔΣ του ΠΜΚ/Σ.Νομού Αττικής.
Η κατρακύλα, η παρανομία και πολλά άλλα ακόμα στις αποφάσεις που λαμβάνονται στο ΔΣ του
ΠΜΚ/Σ δεν έχουν τέλος.
Συν/σες- Συν/φοι με την ψήφο σας με τιμήσατε και με εκλέξατε ως ανεξάρτητο στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΠΜΚ/Σ , για τις απόψεις μου και τις θέσεις μου που ίσχυαν και θα ισχύουν ακόμα όσο είμαι μέλος σε ένα ΔΣ που κάποιοι δεν επιθυμούσαν να είμαι μέλος.
Πάντα θα λέω αυτό που πιστεύω και αυτό θα κάνω και τώρα είτε αυτό ενοχλήσει κάποιους (φίλους τότε).
Αυτό το ΔΣ εδώ και 2μιση χρόνια λειτουργεί παράνομα (το έχω καταγγείλει πολλές φορές), διότι η σύσταση του έγινε με πραξικοπηματικό τρόπο καταστρατηγώντας κάθε έννοια από αυτό που προβλέπει το Καταστατικό μας. 
Αποτέλεσμα? Μια ολόκληρη παράταξη ( ΔΕΣΚ ) που επί πολλά έτη συμμετέχει - και ενεργά θα έλεγα- παρ' όλες τις διαφωνίες που έχω σε διάφορες απόψεις της, εν τούτης να μη συμμετέχει στο ΔΣ από τότε αλλά και σε καμιά δραστηριότητα του ΠΜΚ/Σ .
Το τι έγινε κατά την διαδικασία που ακολούθησε για το προεδρείο και την κατανομή των εφορειών δεν θα σας κουράσω με λεπτομέρειες , αλλά ευτυχώς που υπάρχουν τα πρακτικά (που μπορεί κάποιος να ανατρέξει),όπου εκεί θα φανεί καθαρά η γύμνια όλων των παρατάξεων εκτός της ΔΕΣΚ.
Και η παρανομία τους δεν έχει τέλος. Προσπαθούν καιρό τώρα να τροποποιήσουν το καταστατικό  που τροποποιείται μόνο μετά από ΓΣ( όπως ρητά αναφέρει το άρθρο 28 παρ.3 όπου απαιτείται η παρουσία τουλάχιστον του 1/2 του όλου αριθμού των μελών και η πλειοψηφία των 3/4 των παρόντων)
Και την τροποποίηση αυτή θέλουν να την κάνουν με απόφαση του ΔΣ.
Τι αφορά όμως η αλλαγή αυτή? Θέλουν να γράψουμε ως μέλη του ΠΜΚ/Σ και τα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό-τράμ-ηλεκτρικό σιδηρόδρομο),με οποιαδήποτε νομική μορφή και καθεστώς, προφανώς γιατί δεν θα τους βγαίνουν τα κουκιά στις ερχόμενες εκλογές.
Αποκλείουν τους συνταξιούχους από τις εκλογές υποχρεώνοντας να καταβάλλουν το ποσό των 24 ευρώ ετησίως για να έχουν δικαίωμα ψήφου ,κάτι που μέχρι τώρα δεν υπήρχε.
Θέλουν να έχουν δικαίωμα ψήφου και όσοι διαμένουν και στους όμορους νομούς γιατί άραγε?.
Σταθερός πάντα σε αυτό που πιστεύω ζήτησα στη ΓΣ αν υπάρξει αλλαγή καταστατικού θα πρέπει να είναι μόνο και μόνο για ενιαίο ψηφοδέλτιο μακρυά από παρατάξεις και κόμματα, αλλά και πάλι η πρότασή μου δεν βρήκε ανταπόκριση από καμιά παράταξη. ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ.
Και τέλος και το πιο σοβαρό.Στη ΓΣ μετά την ανάγνωση των οικονομικών μετά την έκθεση της ελεγκτικής επιτροπής , ζήτησα να μου δοθούν τα παραστατικά για την δαπάνη ποσού 10.469,30 ευρώ που αφορά στην εφορεία καλλιτεχνικών τμημάτων και ποσού 2.698.00 ευρώ που αφορά στην Γραμ.Διεθνών Σχέσων.
Επειδή ο Ταμίας δεν ήταν έτοιμος να μου τα δώσει τότε (6/3) δεσμεύτηκε αν όχι στο επόμενο αλλά στο μεθεπόμενο ΔΣ θα μου τα δώσει. Ακόμα βέβαια περιμένω.
Στο προηγούμενο ΔΣ που είχαμε ο Πρόεδρος ( τους) είχε δεσμευτεί ότι θα τα έφερνε στο ΔΣ που πραγματοποιήθηκε την 26/6 αλλά και πάλι τίποτα με την δικαιολογία ότι δεν είναι έτοιμη η λογίστρια που δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που εγώ
 ζήτησα.
Αλλά πότε ο Πρόεδρος (τους) ήταν αξιόπιστος για να είναι τώρα?
Τα ποσά είναι μεγάλα και θα πρέπει να ξέρουν όλοι οι συν/φοι που δαπανήθηκαν αυτά τα χρήματα ( μήπως ταξιδάκι δωρεάν για κάποιους? ) ΑΠΟΡΙΑ.
Συν/σες- Συν/φοι . Εχω υποχρέωση να σας ενημερώνω για ότι γίνεται στο ΠΜΚ/Σ μέσα από το ΔΣ που εσείς με βάλατε με την ψήφο σας και αυτό θα κάνω με όποιο κόστος και να έχω. 
Δεν τους φοβάμαι....

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΡΤΑΚΗΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου