Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

Τι «γυρεύει» ο όμιλος Κοπελούζου στον σιδηρόδρομο;

 Μία δεσμευτική προσφορά κατατέθηκε στον διαγωνισμό για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για τον Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) του ΟΣΕ στο Θριάσιο.

Η προσφορά κατατέθηκε από την ιταλική Hellenic Train, η οποία συνέστησε κοινοπραξία με την DAMCO του ομίλου Κοπελούζου.

Δεν θα σταθούμε στη συμμετοχή της Hellenic Train στον διαγωνισμό, η οποία, εάν πάρει το Θριάσιο ΙΙ, καθίσταται «κυρίαρχη» στον εγχώριο σιδηρόδρομο, αφού θα διαθέτει:

Σιδηροδρομική εταιρεία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, τεχνικές βάσεις τροχαίου υλικού και – οσονούπω – αποθήκες και σιδηροδρομικό terminal.

Θα σταθούμε στη DAMCO του ομίλου Κοπελούζου, ο οποίος, καταθέτοντας προσφορά για το Θριάσιο ΙΙ, «εμπλέκεται» πλέον και με τον σιδηρόδρομο.

Σε πρώτη ανάγνωση, αποτελεί επιτυχία για τον όμιλο Κοπελούζου η σύμπραξη με την εταιρεία που κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά: την Hellenic Train.

Όμως, όπως φαίνεται, η εμπλοκή του έχει μεγαλύτερα αίτια: Τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

Ο σιδηρόδρομος, έπειτα από τα πρόσφατα γεωπολιτικά γεγονότα, αλλά και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη και τις συνδέσεις με λιμάνια, ίσως αποτελέσει πιο διευρυμένη λύση για τη μεταφορά καυσίμων και άλλων προϊόντων ενέργειας.

Άλλοι «το πάνε και ένα βήμα παραπέρα». Για να δούμε…

Απο το Metaforesrpess.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου