Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

Fake news (και πάλι) για την σηματοδότηση....

 Fake news διαρρέει η πολιτική ηγεσία του σιδηρόδρομου,  σε φιλικά σε αυτήν μέσα ενημέρωσης για την σηματοδότηση και την πορεία των εργασιών.  Σύμφωνα με τις "πληροφορίες" που διαρρέονται και αναπαράγονται απο τα συστημικά μέσα ενημέρωσης,   έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες και έχουν
παραδοθεί τα τμήματα Δομοκός-Λάρισα-Θεσσαλονίκη!!!! 

Η αλήθεια. 

Η πραγματικότητα είναι ότι μετά τον Παλαιοφάρσαλο δίνεται εντολή για παρακολούθηση των φωτοσημάτων που βρίσκονται σε "δοκιμαστική λειτουργία" και μέχρι την Λάρισα (40 χιλιόμετρα).

Μετά την Λάρισα και μέχρι το Πλατύ (140 χιλιόμετρα) δεν λειτουργεί τίποτα, όλα σβηστά.

Αντίστοιχα απο την Αθήνα μέχρι την Τιθορέα (160 χιλιόμετρα) δεν λειτουργεί κανένα φωτόσημα.

Στο Τιθορέα - Δομοκός (120 χιλιόμετρα)  που εγκαινιάστηκε την άνοιξη του 2019, μετά απο μεγάλη καθυστέρηση λειτουργούν - με πολλά προβλήματα- τα φωτοσήματα και η τηλεδιοίκηση.

Συνολικά, σε 300 χιλιόμετρα στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης, δεν λειτουργεί ΤΙΠΟΤΑ ενώ στα 120 χιλιόμετρα του νέου έργου Τιθορέας -Δομοκός, λειτουργούν φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση με σοβαρά προβλήματα. 

Αυτή είναι η πραγματικότητα και όχι τα FAKE NEWS της λίστας ενημέρωσης#108 που διακινούν ΚΑΙ εργοδοτικά Σωματεία - προσκείμενα στην Κυβέρνηση. 

Απόδειξη των όσων λέμε, είναι το χτεσινό συμβάν στο Λιανοκλάδι, όπου δόθηκε εντολή σε τρένο να υπερβεί κόκκινο φωτόσημα καθώς δεν λειτουργεί το σύστημα , τα κλειδιά ήταν και πάλι "ανάποδα" και η ακαριαία αντίδραση του μηχανοδηγού αποσόβησε τα χειρότερα. 

Φυσικά ο ΟΣΕ θα μιλήσει και πάλι για "ανθρώπινο λάθος",  αλλά ποιος πραγματικά μπορεί να κατηγορήσει όσους χαράσσουν διαδρομές πάνω σε "κόκκινους" πίνακες; 

Οι ευθύνες είναι πολιτικές και δεν αφορούν τους εργαζόμενους. 


Το στέκι της έλξης - To blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου