Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023

ΣΗΕΚ ΣΤΑ.ΣΥ : Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου

Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι

Μέσω στοχευμένων και κατευθυνόμενων δημοσιευμάτων αλλά και τηλεοπτικών εμφανίσεων, επιχειρείται τις τελευταίες μέρες μία «ενημέρωση» για ζητήματα της ΣΤΑΣΥ, παρασάγγας μακριά από την αλήθεια και την αντικειμενικότητα

αλλά ταυτισμένη με τη στρέβλωση, την παραποίηση και εν τέλει την παραπλάνηση και την εξαπάτηση τόσο των συναδέλφων όσο και της κοινής γνώμης. Το αποτέλεσμα των συγκεκριμένων κατασκευασμένων δημοσιευμάτων-μυθευμάτων είναι να εκτίθεται και να πλήττεται τόσο η εταιρεία όσο και ορισμένα-στοχευμένα υπηρεσιακά στελέχη. Το δε χειρότερο όλων είναι ότι, η αισχρή αυτή επιχείρηση συντονίζεται και υλοποιείται από τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ο οποίος τυγχάνει να έχει και την ιδιότητα του Προέδρου του επιχειρησιακού Σωματείου. Ιδιότητες μάλλον ασύμβατες και ασυμβίβαστες μεταξύ των, που οδηγούν σε αυτή την, κατ' ελάχιστον αλλοπρόσαλλη και ξεδιάντροπη συμπεριφορά. Διότι, δε μπορεί να εκπροσωπείς όλους τους εργαζόμενους αλλά ταυτόχρονα να μεροληπτείς σε βάρος κάποιων, προκειμένου να τους θίξεις επαγγελματικά, μέσω της κατασυκοφάντησης μόνο και μόνο γιατί δε σου κάνουν τα κέφια. Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που ο εκπρόσωπος των εργαζομένων καταφέρεται εναντίον στελεχών «χρεώνοντάς» τα για δήθεν λάθος χειρισμούς, διαστρεβλώνοντας τα γεγονότα, με απώτερο σκοπό την «εκπαραθύρωση» από τη θέση εργασίας τους. Συμπεριφορά και ενέργειες copy paste: αναρτήσεις στο Facebook για δημιουργία εντυπώσεων, αβάσιμες ανακοινώσεις - καταγγελίες, κατευθυνόμενα δημοσιεύματα και εμφανίσεις σε κανάλια και ραδιόφωνο, ως αναμάρτητος διαπρύσιος υποστηρικτής της «αλήθειας και της διαφάνειας», σύμφωνα πάντα με τα δικά του συμφέροντα.

Στις τελευταίες του, λοιπόν, εμφανίσεις ως «δημόσιος κατήγορος» ενημερώνει την κοινωνία για την έλλειψη ρολών χαρτιών εισιτηρίων και φυσικά καταγγέλλει και υποδεικνύει τον «φταίχτη», το «ανίκανο» στέλεχος, που δεν είναι άλλο από αυτό που λίγο πρωτύτερα προπηλάκιζε για δήθεν μη αναγνωρισμένο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Ακούτε-ακούτε (!!), Διοίκηση και Πολιτική Ηγεσία και σπεύσατε για την «αποκαθήλωσή του», όπως έχει ξανασυμβεί και σε προγενέστερες περιπτώσεις...!

Τώρα, επί της ουσίας και προς αποκατάσταση της αλήθειας, υπενθυμίζουμε ότι: βάσει του Ν. 3920/3.3.2011, Κεφάλαιο Β’ άρθρο 7 § 5.α.: Ο ΟΑΣΑ αναλαμβάνει για λογαριασμό των εταιρειών του Ομίλου την παροχή υπηρεσιών έκδοσης, προμήθειας και πώλησης εισιτηρίων για ορισμένα ή/και όλα τα μεταφορικά μέσα των εταιρειών αυτών, καθώς και υπηρεσιών ελέγχου επικύρωσης εισιτηρίων από τους επιβάτες. Άλλωστε, σε αυτό ακριβώς στις 20-4-2022, στηρίχθηκε η υπ’ αριθμ. 4/2022 «Διακήρυξη Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού» από το Φορέα που προαναφέρθηκε, για την «Προμήθεια μέσων προϊόντων κομίστρου υπό μορφή ρολών εισιτηρίων και μεμονωμένων πολλαπλών που απαιτούνται κατά τη λειτουργία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου». Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι οι Διεθνείς διαγωνισμοί διαρκούν αρκετούς μήνες μέχρι την ολοκλήρωσή τους, πράγμα που καταφανώς είναι σε γνώση του εκπροσώπου ή έστω όφειλε να γνωρίζει. Δεν είμαστε, λοιπόν, σε θέση να ξέρουμε για το αν ήταν εφικτό να ξεκινούσε η διαδικασία νωρίτερα. Γνωρίζουμε όμως ότι, μέχρι πρότινος δεν υπήρξε καμία καμπάνια από το Φορέα, ώστε οι χρήστες του χάρτινου εισιτηρίου να μην το πετάνε στο τέλος της διαδρομής και κατά συνέπεια να το επαναφορτίζουν για επόμενη χρήση. Ίσως θα μπορούσε να δοθεί εξ αρχής ένα κίνητρο στους επιβάτες στην περίπτωση επαναφόρτισης, π.χ. το αντίτιμο να είναι φθηνότερο. Όπως, επίσης, μόλις τον Οκτώβριο του 2022, η Μητρική Εταιρεία «υποχρέωσε» τις δύο θυγατρικές της (ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ), να προβούν οι ίδιες σε ενέργειες και διαδικασίες μέσω διαγωνισμού για την προμήθεια πολλαπλών εισιτηρίων.


Επειδή, λοιπόν, το θέμα δεν αφορά τις Υπηρεσιακές δομές των Σταθερών Συγκοινωνιών

Επειδή οποιαδήποτε άποψη περί του αντιθέτου, μόνο ως σκόπιμη μπορεί να εκληφθεί, είτε για να πληγούν πρόσωπα είτε για να καλυφθούν άλλοι, που φέρουν εν τοις πράγμασι την ευθύνη!

Επειδή πρέπει, επιτέλους, να σταματήσει το εργασιακό μπούλιγκ 

Επειδή οι εργαζόμενοι δεν είναι αναλώσιμοι, «να κάνουμε τη δουλειά μας και μετά να τους πετάμε σα στυμμένες λεμονόκουπες»

Επειδή πλέον οι πραγματικές και αληθινές καταγγελίες έχουν πάρει το δρόμο τους αρμοδίως 

Επειδή πρέπει να σταματήσει η άθλια και επονείδιστη έκθεση εταιρείας και εργαζομένων 

Καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς να πάρουν ξεκάθαρη θέση και να προστατεύσουν εταιρεία και εργαζόμενους από λυκόρνια, που μοναδικό σκοπό έχουν το δικό τους όφελος και συμφέρον με οποιοδήποτε κόστος. 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΚΗΣ 

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΗΣ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου