Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2023

Είναι γραφικοί και το επιβεβαιώνουν καθημερινά

Το Σωματείο του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά ότι κινείται στα όρια της γραφικότητας. Πως αλλιώς  να ερμηνεύσει κανείς δημόσιες τοποθετήσεις, που θυμίζουν παραληρηματικές ανακοινώσεις γραφικών,στην συνείδηση των εργαζομένων, συναδέλφων» και στοχοποιούν το blog μας & συγκεκριμένα πρόσωπα. 

Οι υπογραφές είναι αυτές που μένουν λέει με στόμφο το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Με την υπογραφή του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Απρίλη του 2023 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑΝ όλες οι συλλογικές συμβάσεις στην Hellenic Train από το 2018 έως και το 2022! 

Με την υπογραφή του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Απρίλη του 2023 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑΝ τα μισθολόγια ανά κλάδο. 

Με την υπογραφή του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Απρίλη του 2023 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ η συλλογική σύμβαση του 2020 που  έδωσε αυξήσεις με πλαφόν το 2021 στους εργαζόμενους στην τεχνική βάση (λόγω του COVID). 

Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρότι «αντιπροσωπευτικό» το 2023,  ΔΕΝ επιχείρησε να λύσει το πρόβλημα συνδικαλιστικά ΠΟΤΕ αλλά το παρέπεμψε στα …δικαστήρια και καλλιεργεί τον μύθο του εσωτερικού εχθρού για να δικαιολογήσει αυτή την επιλογή του. Είχαν το δικαίωμα της υπογραφής , της διαπραγμάτευσης & άρα της συνδικαλιστικής επίλυσης του θέματος των «πλαφοναρισμένων» αυξήσεων του 2021 και ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. 

Για αυτό είναι γραφικοί. 

Υπέγραψαν φαρδιά -πλατιά όσα κατήγγειλαν. 

Ταχύτητες 

Το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραδέχτηκε ότι ΔΕΝ λειτουργεί ακόμα η ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ Αθήνας. Παραδέχτηκε την γκάφα του. Το επικίνδυνο είναι ότι χτες ζήτησε  να αυξηθούν οι ταχύτητες στα 140/160 χλμ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ. 

Για αυτό τους λέμε γραφικούς. 

GSMR 

Δεν ήθελε πιστοποίηση η συσκευή η φορητή λέει το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας διαβάσει καλύτερα την οδηγία της ΡΑΣ. 

Εργοδοτικοί συνδικαλιστές &ιστορίες 

Εδώ είναι η επιτομή της υποκρισίας. Στο ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εκλεγμένοι συνδικαλιστές (και δεν έχουν παραιτηθεί εξ όσων γνωρίζουμε), τμηματάρχες, ομαδάρχες κτλπ. Αυτές δεν είναι θέσεις ευθύνης; Πως παραμένουν στο συνδικάτο αυτοί οι συνδικαλιστές ενώ έχουν «περάσει» στο στρατόπεδο του εργοδότη, σύμφωνα με την λογική του ΣΈΠ ; 

Για αυτό τους λέμε γραφικούς, γιατί δεν κοιτάζονται στον καθρέπτη όταν σηκώνουν το δάχτυλο να δείξουν τους άλλους. Θα έβλεπαν ότι δείχνουν τον εαυτό τους! 

Το Σωματείο των Μηχανοδηγών εδώ και χρόνια έχει απαράβατο όρο (εθιμικά) ότι όποιος φεύγει «από την ρόδα», φεύγει και από το συνδικάτο. Αυτό μάλλον είναι δύσκολο να το καταλάβουν οι «συνδικαλιστές» που διατηρούν την θέση στο συνδικάτο του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  ενώ έχουν λάβει προαγωγές. 

Κλειστός / ανοικτός σιδηρόδρομος 

Ο σιδηρόδρομος έκλεισε την 28/2/2023 όταν 57 άνθρωποι έχασαν την ζωη τους στα Τέμπη, στο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Ελλάδας. Από εκείνη την ημέρα όλα έχουν αλλάξει εκτός από την νοοτροπία των συνδικαλιστών του ΣΕΠ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Φυσικά θα είχε το δικό του, ιδιαίτερο, ενδιαφέρον να μάθουνε οι σιδηροδρομικοί τι κατέθεσαν για το έγκλημα οι εκπρόσωποι του ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Αχυράνθρωποι 

Όλοι γνωρίζουν ποιος είναι το πραγματικό «κουμάντο» στο ΣΕΠ από την ημέρα ίδρυσης του. Το ίδιο πρόσωπο που κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης της ΣΣΕ έδινε κατευθύνσεις στους εκπροσώπους του σε αυτή. Σήμερα συμμετέχει κανονικά στις συναντήσεις, έχοντας τον πλήρη έλεγχο του Σωματείου.  Δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά πραγματικά απορούμε με την ευκολία που εκτοξεύουν χαρακτηρισμούς οι συνάδελφοι. 

Υπερεργασία 

Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ πάλεψε ενάντια στην υπερεργασία!!!! 

Εδώ πραγματικά σηκώνει τα χέρια ψηλά η επιστήμη. Πως πάλεψε την υπερεργασία, όταν τον Σεπτέμβρη υπήρχαν 700 και πλέον δεδουλευμένα ρεπό στην τεχνική βάση και με το 1/2 του δικτύου  κλειστό; Σε 350 εργαζόμενους στην παραγωγή 700 και πλέον ρεπό δουλεμένα με τα μισά τρένα εκτός !! 

Όταν με το καλό ανοίξει όλο το δίκτυο, πως θα βγει η δουλειά ; Ποιες συνθήκες επικρατούν πραγματικά στην τεχνική Βάση με την υπερεργασία, πόσες υπερωρίες πληρώνονται; 

Ποιον νομίζουν ότι κοροϊδεύουν; 

Το θέμα της υπερεργασίας στον κλάδο των μηχανοδηγών έχει κλείσει εδώ και 2 χρόνια με τος συμφωνίες της ΠΕΠΕ και την πρόσληψη 200 και πλέον νέων συναδέλφων. Για αυτό και η έλξη έχει μειώσει κατά 80% τις  πληρωμένες αναπαύσεις και τις υπερωρίες. 

Αν αντέχει το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ζητήσει αύριο να πει η ΗΤ πόσες υπερωρίες δίνονται ανά κλάδο. Αντέχει ;;; 


Τέλος και σε σχέση με τις αναφορές στις πολιτικές δυνάμεις, παρατηρούμε ότι το ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μια -μόνιμα- κριτική στάση στον ΣΥΡΙΖΑ. 

Να ενημερώσουμε τους εκπροσώπους του, ότι από τον Ιούλιο του 2019 κυβερνά η Νέα Δημοκρατία την χώρα. 

Είναι μια μικρή λεπτομέρεια που τους ξεφεύγει συνειδητά αλλά την θυμούνται συχνά όταν διαπραγματεύονται (ο νοών νοείτο).


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ όσον αφορά τις απολογίες σε «συγκεκριμένο κλάδο» , η εμπάθεια βγάζει μάτι. Θα  περάσει και αυτό  συνάδελφοι, άλλωστε με την υπογραφή του Απρίλη του 2023 έκλεισαν  ΟΛΑ, οπότε δεν  είχε κανένα νόημα να ασχολείτε κανείς μαζί σας. 

Αυτό που έχει νόημα είναι η απόδοση ευθυνών για το έγκλημα στα Τεμπη αλλά και η ασφαλής επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου σε όλη την Επικράτεια. 

Μπορούν να παραληρούν  όσο θέλουν  μέχρι τότε, οι εκπρόσωποι του ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου