Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Τα πρώτα αποτελέσματα από την επέκταση της Trenitalia στην Ισπανία (Iryo) και ένα δικό μας σχόλιο

Παρουσία, μεταξύ άλλων, στην Ισπανία έχει η μητρική εταιρεία της Hellenic Train, η Trenitalia. H Trenitalia, μαζί με την Air Nostrum και τη Globalvia, έχουν συστήσει την εταιρεία Iryo, έπειτα από την
απελευθέρωση της ισπανικής αγοράς.

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της,  η εταιρεία διακίνησε 5,2 εκατομμύρια επιβάτες, με μέσο συντελεστή πληρότητας άνω του 65%.

Η εταιρεία πραγματοποίησε 16.851 προγραμματισμένα δρομολόγια μέχρι σήμερα, έχοντας στόλο 20 τρένα Frecciarossa, τα οποία κάλυψαν 9 εκατ. χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους.

«Ένα χρόνο μετά την έναρξη των υπηρεσιών μας στην Ισπανία, η σκληρή δουλειά των εργαζομένων μας, που πλέον ξεπερνούν τους 583, αποδίδει καρπούς», σχολίασε ο CEO Simone Gorini.

«Όχι μόνο καταφέραμε να ιδρύσουμε μια εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες τρένων υψηλής ταχύτητας σε 11 πόλεις, επιτύχαμε επίσης τον κύριο στόχο μας, που είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ποιοτικές υπηρεσίες σε ανταγωνιστικές τιμές, ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν τα ταξίδια τους. Κοιτάζοντας το μέλλον, εισερχόμαστε τώρα σε μια φάση κατά την οποία η απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών επιβατών θα εδραιωθεί σταθερά στην Ισπανία», συμπλήρωσε.


Β. Βεγγιαζή - metaforespress.gr


ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΟ

Στην Ιταλία και σε άλλες χώρες που δραστηριοποιείται η FS και η Trenitalia, υπάρχει ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών και επενδύσεις σε νέο τροχαίο υλικό. Το γιατί στην Ελλάδα, συγκεκριμένοι παράγοντες θέλουν να παρουσιάσουν μια απο τις κορυφαίες σιδηροδρομικές εταιρείες στην Ευρώπη, ως αιτία όλων των "κακών" είναι κάτι παραπάνω απο προφανές.

Ας δούμε απλά σε Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία την κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής και την σημασία που δίνουν οι Κυβερνήσεις των χωρών αυτών στον σιδηρόδρομο και ας συγκρίνουμε με την Ελλάδα.

Όσοι στηρίζουν την πολιτική εγκατάλειψης των σιδηροδρόμων στην Ελλάδα εδώ και 4 χρόνια απο την Κυβέρνηση της ΝΔ -καθώς και τα παπαγαλάκια τους- απλά στοχοποιούν την FS για να παρέχουν κάλυψη στην Κυβέρνηση που απαξιώνει συστηματικά το μέσο. 

Εκτός αν οι Ισπανοί πολιτικοί είναι πιο έξυπνοι και έπεισαν την FS να κάνει επενδύσεις, ενώ στην Ελλάδα κοιμούνται όρθιοι.

Για να προλάβουμε τους κουτοπόνηρους, αυτό το σχόλιο δεν έχει σχέση με την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων με την οποία όλοι διαφωνούμε. Έχει στόχο να σκεφτούμε όλοι ΓΙΑΤΙ στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος απαξιώνεται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου