Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Τεράστια κέρδη για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2013 - Μεγάλη μείωση στο κόστος μισθοδοσίας!

Αυτά προβλέπονται στον Προϋπολογισμό του 2013 που κατατέθηκε στην Βουλή
41 Εκατομμύρια ευρώ προβλέπονται τα κέρδη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το 2013 .Τσεκούρι στους μισθούς και 10 εκατομμύρια ευρώ λιγότερη δαπάνη για  μισθοδοσία . Από 35.6 εκ για φέτος στα 25 εκ ευρώ το 2013 !!!!
Το ερώτημα είναι πως θα εξοικονομήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1 εκ ευρώ το μήνα από μισθοδοσία !
Ίδια η εικόνα και για τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ Μεταφορών. (διαβάζουμε απο το metaforesspress.gr)


Σε κέρδη περνούν το 2013 οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξαιτίας (και) των νέων περικοπών στις δαπάνες μισθοδοσίας! Δεν το λέμε εμείς, το λέει η εισηγητική έκθεση του Προϋπολογισμού για το 2013.
Του Φώτη Φωτεινού
Συγκεκριμένα, για τις Σταθερές Συγκοινωνίες (Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ), ο προϋπολογισμός του 2013 αναφέρει ότι το 2013 θα έχουν κέρδη 2,65 εκατ., έναντι ζημιών 10,2 εκατ. που είναι η πρόβλεψη για το 2012.
Στον τομέα των εσόδων, το 2013 θα ανέλθουν στα 162,8 εκατ., έναντι 191,8 εκατ. που είναι η εκτίμηση του 2012. Η μείωση των εσόδων αποτελεί απόρροια της συρρίκνωσης των επιχορηγήσεων του τακτικού προϋπολογισμού, η οποία προβλέπεται να μειωθεί κατά 43 εκατ. ευρώ!
Εντυπωσιακή είναι και η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας. Σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, οι δαπάνες μισθοδοσίας της ΣΤΑΣΥ το 2012 εκτιμώνται στα 102,8 εκατ. και στα 71 εκατ. το 2013.  
Για τις Οδικές Συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ), ο προϋπολογισμός – πραγματικά – εκπλήσσει. Η ΟΣΥ προβλέπεται να παρουσιάσει κέρδη 1,83 εκατ. το 2013, έναντι ζημιών 60,57 εκατ. το 2012 (εκτίμηση).
Τα έσοδά της προβλέπονται, το 2013, στα 302 εκατ., έναντι 281,7 εκατ. το 2012, καθότι οι επιχορηγήσεις του τακτικού προϋπολογισμού θα αυξηθούν κατά 16 εκατ. Σημαντική είναι η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας. Οι δαπάνες μισθοδοσίας  προβλέπονται να φτάσουν το 2013 στα 174 εκατ., έναντι 201,6 εκατ. το 2012.
Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο προϋπολογισμός εκτιμά ότι, το 2013, θα παρουσιάσει κέρδη 40,9 εκατ., έναντι κερδών 0,2 εκατ. το 2012! Τα έσοδά της θα εκτοξευτούν το 2013 στα 177,5 εκατ., έναντι 150 εκατ. το 2012, με δεδομένο μάλιστα ότι θα παραμείνει σταθερή η επιδότηση των 50 εκατ. για τις άγονες γραμμές.
Δραματική αναμένεται η συρρίκνωση των δαπανών μισθοδοσίας, η οποία θα φτάσει το 2013 στα 25 εκατ. ευρώ, έναντι 35,6 εκατ. ευρώ το 2012.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, σε όλες τις ανωτέρω εταιρείες, όπως φαίνεται ξεκάθαρα, ο προϋπολογισμός προβλέπει γενναία μείωση των δαπανών μισθοδοσίας!
Συνήθως, οι εισηγητικές εκθέσεις των προϋπολογισμών δεν πέφτουν απολύτως «μέσα» και αναθεωρούνται κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου, αλλά δίνουν ξεκάθαρα το στίγμα του τι θα ακολουθήσει…   

Δικό μας σχόλιο 

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απασχολεί σήμερα περίπου 820 υπαλλήλους έχοντας κόστος μισθοδοσίας 35.6 εκ.
Για το 2013 προβλέπονται μόλις 25 εκ ευρώ.Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εξοικονομηθούν περί τα 800 χιλ ευρώ το μήνα.

Αυτά δεν βγαίνουν ούτε με μειώσεις στυλ προσαρμογής μισθολογίου (δεν είναι ποτέ δυνατό να μειωθούν κατά μέσο όρο 700 ευρώ οι τακτικές αποδοχές όταν έχει ήδη υπάρξει εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου ) ούτε και απο εξοικονόμηση δευτερευουσών.
Στο 3ο μνημόνιο προβλέπεται επικαιροποιημένο επιχειρησιακό σχέδιο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Αν τα παραπάνω ισχύουν (και δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλουμε γιατί το metaforespress είναι απο τα πλέον έγκυρα site) τότε 
Είναι πλέον πασιφανές ότι  ίσως σχεδιάζονται απολύσεις προσωπικού.


Τα νούμερα δεν βγαίνουν.....




4 σχόλια:

  1. Και να πω οτι δεν σας ειχαν προειδοποιησει?
    Μακρυα απ' αυτον τον ιο που κυκλοφορει και λεγεται ΄ενιαιο μισθολογιο΄.
    Και σας το λεει πιστεψτε το χωρις καμμια κακη διαθεση ενας πρωην συναδερφος σας μεταταγμενος που πασχει απ΄αυτην την ασθενεια εδω κι ενα χρονο.
    Αλλα αλλο να το ακους κι αλλο να πασχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρώην συνάδελφε , επειδή επανειλημμένα έχεις σχολιάσει για το θέμα του μισθολογίου οφείλουμε για άλλη μια φορά να σου θυμίσουμε ότι το ενιαίο μισθολόγιο εφαρμόζεται στον Όμιλο ΟΣΕ απο τον Νοέμβρη του 2011 με βάση το άρθρο 31 του Ν.4024.
    Αν έκανες τον κόπο και ρώταγες τους πρώην συναδέλφους σου θα σου έλεγαν για τον κωδικό στο εξοφλητικό τους που αναφέρεται ως μείωση Ν.4024 και κυμαίνεται μεταξύ 250 Ε έως και 450 Ε.
    Καλό θα ήταν να μην συνεχίζεις την παραπληροφόρηση γιατί συμπάσχουμε κ μάλλον δεν το έχεις ακόμα συνειδητοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε πρωην συναδερφε συμπασχουμε θα ελεγα αν
    1ον) Αν σε εκδιωχναν απο την υπηρεσια σου μετα απο 33 χρονια εργασιας και μαθαινες οτι οι εναπομειναντες συναδερφοι σου πανηγυριζουν γιατι μεγαλωσε το κομματι της πιτας
    2ον) Αν για λιγους μηνες η και μερες εχανες την υπηρεσιακη σου ταυτοτητα ,την οποια θα κατεχουν δια βιου συναδερφοι που βγηκαν με 20 χρονια δουλειας στη συνταξη,
    3ον)Αν μαθαινες οτι ο προεδρος του πρωην σωματειου σου σε προτεινε και σ' εδινε στο πιατο πακετο για εργασιακη εφεδρεια
    4ον) Αν ο βασικος σου ηταν 1200 μικτα (τα εκτος οσε δεν μετρανε), το επιδομα παιδιων 35 ευρω και της συζυγου 0 και τιποτε αλλο στην κυριολεξια.
    5ον)......
    Θα μπορουσα να απαριθμησω πολλα αλλα δεν βγαινουν γιατι αφησαμε πισω και συναδερφους που πραγματικα στεναχωρεθηκαν που φυγαμε και τους θυμομαστε με αγαπη.
    Αλλα αυτο το 'συμπασχουμε' βγαλτο σε παρακαλω.
    ΥΣ --Μην επιθυμοντας να αρχισει μια αντιπαραθεση, δηλωνω οτι ειναι η τελευταια αναρτηση μου στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το πρόβλημα ήταν και είναι ότι δεν είναι δυνατόν να παραποιείς την πραγματικότητα εξαιτίας μιας όντως δυσάρεστης κατάστασης που ζούν όλοι οι μετατασσόμενοι και ξεκίνησε με την κοροϊδία που υπέστησαν όταν άλλαξε τον Δεκέμβρη του 2010 με άλλο Νόμο , η φιλοσοφία του Ν.3891 και έτσι οι μετατασσόμενοι δεν διατηρούσαν τις τακτικές αποδοχές όπως προέβλεπε ο Νόμος αλλά θα λάμβαναν τις αποδοχές της θέσης στην οποία θα κατέληγαν.
    Είμαστε σε θέση και γνωρίζουμε ότι πολλοί συνάδελφοι κατέθεσαν οικειοθελώς αίτηση μετάταξης παρασυρόμενοι από αυτήν την διάταξη του Ν.3891 .

    Ωστόσο η πραγματικότητα είναι αυτή που περιγράψαμε.Και το κάναμε γιατί τον χώρο διαβάζουν πάρα πολλοί και δεν πρέπει να υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για το αν έχει εφαρμοστεί στον Όμιλο ΟΣΕ το ενιαίο μισθολόγιο.
    Όπως θα κατάλαβες εδώ φιλοξενούνται όλες οι απόψεις και εμείς ποτέ δεν πανηγυρίσαμε για τις μετατάξεις και την συρρίκνωση του δικτύου .Το αντίθετο.
    Ωστόσο όλοι οι εργαζόμενοι σήμερα στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα , οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι συμπάσχουμε απο την εφαρμογή μιας αδιέξοδης πολιτικής .
    Και όσο ποιο γρήγορα καταλάβουμε ότι συμπάσχουμε , τόσο ποιο γρήγορα θα συνειδητοποιήσουμε ότι όσα μας χωρίζουν είναι ελάχιστα μπροστά σε αυτά που μας ενώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή