Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Τι κοινό έχει η καθαρίστρια του ΟΣΕ με τον αρχηγό του ΓΕΕΘΑ;

Ο  δημαγωγός κ. Μητσοτάκης έδωσε και πάλι ρεσιτάλ στην Βουλή στοχοποιόντας και πάλι τους σιδηροδρομικούς.Το χει η οικογένεια φαίνεται , αφού από την δεκαετία του 90 έδειξε ότι δεν γουστάρει (να το πούμε λαϊκά )τον σιδηρόδρομο.
Προσέξτε τι είπε στην Βουλή σήμερα για να δικαιολογήσει ο κύριος αυτός την ψήφο του μην γνωρίζοντας φυσικά τι ψέμματα λέει .
Και απάντηση απο το στέκι της έλξης.

Τι κοινό έχει η καθαρίστρια του ΟΣΕ με τον αρχηγό του ΓΕΕΘΑ;


Μα το μισθό βέβαια! Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη, στην ομιλία του πριν λίγο στη Βουλή, ο μισθός του αρχηγού του ΓΕΕΘΑ είναι ίδιος με μιας καθαρίστριας του ΟΣΕ.
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «φθάσαμε στο σημείο ο αρχηγός του ΓΕΕΘΑ να παίρνει τον ίδιο μισθό με μια καθαρίστρια του ΟΣΕ. Καταλήξαμε να μηδενίσουμε την ψαλίδα μεταξύ ηγετών και κατώτερων».
«Δημιουργούμε μια προβληματική κατάσταση και θα το βρούμε μπροστά μας» πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης, σχολιάζοντας τη συμπεριφορά της κυβέρνησης απέναντι στους εργαζόμενους
απο το metaforespress.gr


Δικιά μας απάντηση

Κύριε Μητσοτάκη ΔΕΝ υπάρχουν καθαρίστριες πλέον στον ΟΣΕ.
Τις εξαφανίσατε με την πολιτική των εργολάβων .
ΑΝ δεν γνωρίζετε ,  όλοι οι καθαρισμοί στον Όμιλο δίνονται πλέον σε εργολαβίες .
Κάντε μια βόλτα στην Διαύγεια να δείτε τους διαγωνισμούς.
Θέλετε να μάθετε και τον μισθό των εργαζόμενων σε αυτές ;
Aν τολμάτε κατεβείτε το βράδυ στα μηχανοστάσια την ώρα που δουλεύουν τα συνεργεία καθαρισμού και ρωτήστε.Θα σας συνοδεύσουμε εμείς αν φοβάστε την επαφή με τους εργαζόμενους .
Ξεκινήστε τις ερωτήσεις με το αν είναι ασφαλισμένοι , αν δουλεύουν 8ωρο , αν πληρώνονται τις νυχτερινές ώρες και υπό ποιες συνθήκες εργάζονται.
Και μετά απο όσα θα δείτε , αν ακόμα έχετε κουράγιο ρωτήστε πόσα πέρνουν.
300 με 350 Ε .Αυτά πέρνουν .
Μετά ρωτήστε τι κάνει η Κούνεβα που στην Ελλάδα του 2012, στην Ευρωπαική  χώρα που δήθεν θέλετε να μας παρουσιάζετε ότι ζούμε ,  δέχθηκε επίθεση με βιτριόλι επειδή αναφέρθηκε σε αυτούς τους επαχθείς όρους εργασίας.
Αλλά που να τα ξέρετε εσείς αυτά  κ. Μητσοτάκη.

 Εδώ είμαστε Ελλάδα  και ο καθένας μπορεί να δηλώνει και να λέει ότι γουστάρει.
Αν μάλιστα έχει βουλευτική ασυλία ακόμα καλύτερα .Του δίνουν και μικρόφωνο για να λέει ανακρίβειες .


Χωρίς καμία εκτίμηση για το πρόσωπο σας .
Το στέκι της έλξης 
*Η πρόσκληση ισχύει .Αν τολμάτε να πάρετε απάντηση ελάτε.

1 σχόλιο:

  1. Ο υιός του Αρχιερέα του Ρουσφετιού λοιδωρεί τους Δημόσιους Υπαλλήλους με την κάθε ευκαιρία. Παραδόξως έχει και μια ιδιαίτερη εμπάθεις προς τους Σιδηροδρομικούς και το Σιδηρόδρομο.
    Είναι γνωστό τοις πάσι, ότι η οικογένειά του ήταν ανέκαθεν η "Προστάτιδα Αγία" των αυτοκινητιστών. Θυμηθείτε την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών του ΟΣΕ, που ήταν το ΜΟΝΟ μέτρο που έλαβε για τις υπεραστικές συγκοινωνίες ως Κυβέρνηση, εξωφλώντας "γραμμάτιο" προς τον Κόρκα, Πρόεδρο τότε της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Λεωφορείων. Και αυτά που έκανε στις Αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, ήταν επίσης ρουσφέτι προς τους ίδιους. Διέλυσε την δημόσια ΕΑΣ, που είχε ιδρύσει ο Κων. Καραμανλής και ιδιωτικοποίησε τα λεωφορεία με καθεστώς ΚΤΕΛ κατασκευάζοντας τους νοικοκυραίους των ΣΕΠ. Παραδόξως ιδιοκτήτες αρθρωτών λεωφορείων (Volvo-Δεινόσαυρος) με ποσοστό 100%, βρέθηκαν να είναι μεγαλοαυτοκινητιστές ΚΤΕΛ, ενώ πολύτεκνοι και ολίγοι τ. εργαζόμενοι εης ΕΑΣ, έπαιρναν ανα δύο ένα χρέπι (Ουγγρικό ή Βουλγάρικο λεωφορείο).
    Ας πληροφορήσει κάποιος τον υιό Μητσοτάκη ότι την Κυβέρνηση του πατέρα του δεν την έριξαν τελικά ούτε οι απολυμένοι της ΕΑΣ, ούτε οι Σιδηροδρομικοί. Την έριξε ο σημερινός αρχηγός του και αρχηγός της αδελφής του, για να μην προχωρήσει η ...ιδιωτικοποίηση ένος ακόμα μικρού ποσοστού του ΟΤΕ!!! Ναι, ναι ο Αντωνάκης που πλέον τα ξαπουλάει όλα, μπιρ παρά!
    Γιατρε βοήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή