Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Aπο το ΔΣ της ΠΕΠΕ

Συνεδρίασε σήμερα το ΔΣ της ΠΕΠΕ .
Κατά την συνεδρίαση συζήτηθηκαν και αποφασίστηκε
η ΠΕΠΕ θα πιέσει προς κάθε κατεύθυνση για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης που θα διασφαλίζει τις αποδοχές του κλάδου.Θα υπάρξει προσπάθεια τις επόμενες μέρες για συνάντηση και με τον κ. Ζηλιασκόπουλο.

Επιπλέον θα υπάρξει προσπάθεια για την επιστροφή άμεσα, των μεταταχθέντων.Τόσο των υποχρεωτικά αλλά και όσων θέλουν να επιστρέψουν απο τους εθελοντές .Αυτό αποτελεί και βασική προυπόθεση για την μετάταξη άλλων συναδέλφων προς τον κλάδο έλξης.

Το Σ.Τ.Α. θα συνεδριάσει στις 20 κ 21 Δεκεμβρίου στην Αθήνα.

Αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία ότι την τριμελή αποστολή στις Βρυξέλες στις 8- 10 Γενάρη  αποτελούν οι συνάδελφοι Γενιδούνιας Κώστας , Κάσσης Δημήτρης , Συρόπουλος Σπύρος.
Η άλλη πρόταση αφορούσε την παρουσία μόνο του Προέδρου στην συνεδρίαση .

Για το θέμα της εκλογής εκπροσώπου εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  υπήρξε πρόταση για να υπάρξει κοινή υποψηφιότητα μηχανοδηγού για τις εκλογές , η οποία δεν προχώρησε.

Τέθηκαν τοπικά προβλήματα για την διαχείριση του προσωπικού σε ΜΑΙ και ΜΘ ενώ συζητήθηκε και θα προχωρήσει το θέμα της ανακαίνισης της αίθουσας αναμονής στην Θεσσαλονίκη.


Απο το μηχανοστάσιο Πάτρας εστάλη στο ΔΣ επιστολή της Τοπικής Γραμματείας ( υπογεγραμμένη απο τα 2 απο τα 3 μέλη ) με την οποία οι συνάδελφοι για δεύτερη φορά σε λίγους μήνες ζητούν ίση μεταχείριση για την παρουσία τους στην Πάτρα καθώς και την ολοκλήρωση της μαθητείας στο σύνολο του προσωπικού.
Οι συνάδελφοι πρότειναν και μεικτό κύκλωμα με υπηρεσίες σε Πάτρα και Κιάτο που θα ξεκινάνε και θα λήγουν με λεωφορεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους αφού το κόστος μετακίνησης και διαμονής είναι δυσβάσταχτο.
Το αίτημα έγινε δεκτό και θα γίνει προσπάθεια για την υλοποιησή του....

Συζητήθηκε και το θέμα του εκδρομικού τρένου και διαπιστώθηκε διαφωνία στις τοποθετήσεις.
Η ουσία είναι ότι όλοι συμφωνούν ότι πρέπει να στηρίχτεί  το εγχείρημα αλλά υπάρχουν διαφωνίες για τον τρόπο που στελεχώνεται απο την Υπηρεσία.
Νομίζουμε ότι όλοι γνωρίζουν πλέον τις απόψεις των παρατάξεων για αυτό το θέμα .





1 σχόλιο:

  1. Επίσης ζητήθηκε και ίση κατανομή εργασίας -ίσες αμοιβές, στο κύκλωμα της Θεσ/νίκης, από τον συν. Γκαντιτζικίδη. Δηλ. να πάψουν πλέον να καρπώνονται όσοι απασχολούνται αποκλειστικά και μόνον στις υπηρεσίες των ελιγμών!!!!!!!!10ωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή