Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

 πριν λίγες ημέρες παρακολουθήσαμε στα ΜΜΕ, μία ακόμη επικοινωνιακή φιέστα του Πρωθυπουργού της χώρας, αυτή τη φορά με αντικείμενο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την υπογραφή συμφωνίας με την ΗΡ. Όλο το Πανελλήνιο (;) με πρώτους τους εργολάβους των ΜΜΕ και τα τσιράκια τους, προσπάθησαν να μας πείσουν ότι η χώρα (και ο σιδηρόδρομος) μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Ο στόχος προφανής.



Να μετακινήσουν το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης και των εργαζομένων από τα πραγματικά προβλήματα, δημιουργώντας ψευδαισθήσεις ανάπτυξης.
 Προφανώς ο κ. Πρωθυπουργός θεωρεί τους σιδηροδρομικούς (και όλους τους εργαζόμενους) αμνήμονες και βλάκες. Θέλουμε λοιπόν να τον ενημερώσουμε ότι δεν ξεχνάμε ότι τόσο ο ίδιος, όσο και το κόμμα του η Ν.Δ., αλλά και οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, συνεπικουρούμενοι από μια στρατιά «προθύμων», τα τελευταία 20 χρόνια σχεδίασαν και εφάρμοσαν πιστά την επιχείρηση απαξίωσης και διάλυσης του ΟΣΕ σε όφελος των ντόπιων και ξένων αφεντάδων τους. Διαχειρίστηκαν δισεκατομμύρια εθνικών και κοινοτικών πόρων όχι για να αναπτυχθεί και να εξυγιανθεί ο σιδηρόδρομος και το δίκτυο αλλά προκειμένου να θησαυρίσουν εργολάβοι και προμηθευτές. 

Χαίρεται ο πρωθυπουργός του μαύρου μετώπου (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) για την υπογραφή μιας εμπορευματικής συμφωνίας, όταν τόσο ο ίδιος όσο και το κόμμα του η Ν.Δ. αλλά και το ΠΑΣΟΚ, έδιωξαν τα τελευταία χρόνια δεκάδες μεγάλους πελάτες, απέκλεισαν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Ευρώπη, άφησαν την επιχείρηση χωρίς τροχαίο υλικό, έκλεισαν το 1/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, έδιωξαν (και προσπαθούν να διώξουν) εκατοντάδες έμπειρο και ικανότατο προσωπικό και μια σειρά από άλλες εγκληματικές για το σιδηρόδρομο αποφάσεις. 
Χαίρεται ο πρωθυπουργός του μαύρου μετώπου (Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) για την υπογραφή μιας εμπορευματικής συμφωνίας, αλλά αποσιωπά το γεγονός ότι, η σιδηροδρομική γραμμή Ικονίου – Θριασίου που έπρεπε να είναι έτοιμη το 2005 (;) κατασκευάζεται ακόμη!!!! Είναι βέβαιο ότι αυτή η συμφωνία υπογράφηκε τώρα, για να επιχρυσωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να πουληθεί ευκολότερα. 

 Παράλληλα και σε εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου του 2011 αλλά και του πρόσφατου του 2012, προχωρά γρήγορα η δημιουργία της ΡΟΣΚΟ, θυγατρικής (σε πρώτη φάση) εταιρείας του ΟΣΕ στην οποία θα μεταφερθεί η επισκευή τροχαίου υλικού. Σύμφωνα με τα μεσοπρόθεσμα, η εταιρεία αυτή θα ιδιωτικοποιηθεί, βάζοντας οριστικά ταφόπλακα στον άλλοτε κραταιό δημόσιο ΟΣΕ. Η δημιουργία της ΡΟΣΚΟ δεν εξυπηρετεί κανέναν εθνικό είτε οικονομικό στόχο. Γίνεται μόνο και μόνο για να παραδοθεί σε ιδιώτες ακόμη μια λειτουργία του σιδηροδρόμου που θα μπορούσε να είναι επικερδής.

 Συναδέλφισσες-συνάδελφοι
 προκειμένου να ολοκληρωθούν οι παραπάνω στόχοι των κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ, έπρεπε και πρέπει να βγουν από τη μέση οι σιδηροδρομικοί. Θέλουμε και με την ευκαιρία αυτή να θυμίσουμε ότι, το πολύπλευρο σιδηροδρομικό επάγγελμα έχει μια μοναδικότητα αφού δεν διδάσκεται ούτε αποκτιέται από κανένα άλλο φορέα παρά μόνο στον ΟΣΕ. Οι σιδηροδρομικοί που έχουν εργαστεί (και εκπαιδευτεί) για 30 και 35 χρόνια στον ΟΣΕ είναι κεφάλαιο για το σιδηρόδρομο και τη χώρα και δεν μπορεί κανένας να τους πετάει στον κάλαθο των αχρήστων. 
Σήμερα ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ απασχολούν περίπου 3.200 εργαζόμενους έχοντας σημαντικές κενές οργανικές θέσεις, καθιστώντας τη λειτουργία του τρένου προβληματική.
 Παρά την κατάσταση αυτή και παρά το ότι, πριν 2 χρόνια εκδιώχθηκαν αναγκαστικά με μεταφορά, περίπου 2.000 σιδηροδρομικοί, τις τελευταίες ημέρες η ακροδεξιά κυβέρνηση Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ, επιχείρησε μέσω της διαθεσιμότητας να απολύσει δεκάδες ακόμη. Δεν τα κατάφερε και κάτω από την πίεση της κινητοποίησης των σιδηροδρομικών αναγκάστηκε να αναδιπλωθεί. 

Το ζήτημα της απόλυσης δεν αφορά μόνο σιδηροδρομικούς. Αφορά όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο, ΟΤΑ και ΔΕΚΟ. Πρέπει να επιδιωχθεί η ευρύτερη δυνατή συσπείρωση προκειμένου η σχετική διάταξη να ακυρωθεί στην  πράξη

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι, 
 οι σιδηροδρομικοί έχουμε υποστεί τη μεγαλύτερη (από τους εργαζόμενους των άλλων ΔΕΚΟ) μείωση στο εισόδημα μας. Εκτός από τις ονομαστικές μειώσεις 35% – 40% στους μισθούς μας έχουμε υποστεί φυσικά και όλες τις αφαιμάξεις που υπέστησαν οι άλλοι εργαζόμενοι. Σύμφωνα με τις επιλογές του τρικομματικού μαύρου μετώπου, θα ενταχθούμε στο ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου, κάτι που θα οδηγήσει και σε άλλες μειώσεις της τάξης του 10% - 20% ανάλογα με την ειδικότητα. 
 Θέλουμε να θυμίσουμε σε όσους το ξέχασαν (ή κάνουν ότι ξέχασαν) ότι εκκρεμούν ρυθμίσεις αποκατάστασης των μισθών των σιδηροδρομικών, αφού όπως έχει αποδεχθεί και ο ΟΣΕ, οι μειώσεις που έχουμε υποστεί είναι μεγαλύτερες από τις προβλεπόμενες. Καλούμε την ΠΟΣ και τα Σωματεία να ξαναβάλουν στην αγωνιστική τους ατζέντα τη διεκδίκηση των χρημάτων αυτών αλλά και την υπόθεση της ΣΣΕ η οποία μοιάζει να έχει εγκαταλειφθεί οριστικά.
 Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
 οι σιδηροδρομικοί και όλοι οι εργαζόμενοι στη χώρα, έχουμε κάνει την τελευταία τριετία περί τις 40 απεργίες, στάσεις εργασίας, κινητοποιήσεις, καταλήψεις. Γεμίσαμε την πλατεία Συντάγματος ως Αγανακτισμένοι, πλημμυρίσαμε πολλές φορές την Αθήνα. Κάναμε πραγματικούς πολέμους στην Κερατέα, στη Χαλκιδική και αλλού κατά του κράτους Μπόμπολα.
 Έχουμε καθυστερήσει μνημόνια, έχουμε μπλοκάρει μέτρα, έχουμε ρίξει δύο κυβερνήσεις. Είναι όμως προφανές πως απέναντι στις εφεδρείες του συστήματος, απέναντι στην καταστολή, απέναντι στα νέα κόλπα με τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και τις καθημερινές αντεργατικές εγκυκλίους, πρέπει κι εμείς σαν εργατικό κίνημα να αλλάξουμε, να δυναμώσουμε, να βρούμε νέους τρόπους. Πρέπει η δυναμική και τα αιτήματα μας να γίνουν αντίστοιχα με το βάρος της εποχής. Να ξεπεράσουμε τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες. Να διαμορφώσουμε νέα κέντρα αγώνα, σε συντονισμό με τους άλλους εργαζόμενους. Να παλέψουμε για τα επιμέρους αιτήματα σαν μέρος των γενικευμένων, έξω από τις παλιές λογικές του «μαγαζιού μας». Να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο αιτημάτων στη λογική ανατροπής της πολιτικής ΕΕ – ΔΝΤ – ντόπιου και ξένου κεφαλαίου, που θα μπορέσουμε να το επιβάλλουμε σε όποια επόμενη κυβέρνηση.

 Το μόνο όπλο που έχουμε είναι η συνοχή μας. Να δράσουμε όλοι οι εργαζόμενοι σαν μια γροθιά, σε ένα ενιαίο αγωνιστικό μέτωπο ενάντια στην πείνα και στο μαύρο καθεστώς που έχουν ετοιμάσει για τη χώρα και το λαό. Για όλα αυτά, το Δίκτυο Σιδηροδρομικών προγραμματίζει συγκεντρώσεις στα μεγάλα συγκροτήματα. 

Την Παρασκευή 23/11/12 και ώρα 10:30 πμ Θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στον 9ο όροφο της Καρόλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου